Her Story bylo právě super tím, že udrželo přehled bez nějakých složitých poznámek, prostě si to člověk za pár hodin poskládal k obrazu svému jen v hlavě.
Tohle zavání složitostí. Postavy, vlády, společnost i jednotlivci to zní jako kdybych si měl dělat poznámky normálního vyšetřovatele. A to mě tedy moc neláká.
@Vrzalík: Ale nic jiného už dnes nebude. Musí to lítat jako z praku, jinak zákazníci půjdou k bezproblémové konkurenci. Jediné co snad dnes kašle na to co je herní "HW standard" je Star Citizen, ale ten je už dávno bohatě profinancován, takže je vydavateli jeho náročnost úplně putna.
Nemá někdo zkušenost s hraním na gamepadem na PC? Zase bych si D3 zahrál, ale klávesnici s myší už u něj akceptovat nechci. Dřív se zkoušeli nějaké programy, ale do stavu kdy by to bylo jako na konzoli se to nedostalo.
@Tom11: Tak hlavně asi nechtějí dál platit, neprodává se, takže žádná ztráta nenastane. Je to taková hezká antireklama a je smutné, že to pro PC hráče dobře zní. Ochrany jsem nikdy neřešil ani když to byly opravdové hacky systému, takže to na mě pozitivně nepůsobí, ale asi jsem výjimka.
Možná je čas na osmijádro. Upgrade mě čeká, a ještě před týdnem by to byl i7-7700K, teď R7 1700. Zatím PC šlape tak si můžu dovolit ještě počkat, třeba Intel srazí cenu 4 jádra o pár tisíc dolů potom bude zase ve hře. Ryzen je návrat AMD sice není vyladěný a hlavně není optimalizovaný SW, nicméně ta hrubá síla tam je.
Jen opravujte, ať až si ji konečně koupím nezlobí. :-) Ale docela mě to u tak "staré" hry překvapuje. Tak nějak jsem žil v omylu, že oprav a záplat už pár měsíců netřeba.
Tak doufám, že to nebude jako na obrázku, díra ve stehně, v bicáku a zřejmě díra v břiše plus si šplhám jednou rukou. Snad už se z tohohle posunuli dál.
Ve hře to snést šlo, ale tady mě i ten jeden záběr kope do rozkroku.
Takže takové to, po neúspěchu vyhodíme/"uděláme podmínky pro rozvoj", PR nebo tvůrce. No jasně že tvůrce, ti neúspěch kvůli PR nesou těžce a třeba ještě odejdou sami, PR přeci právě pracuje na Skull and Bones.
@Minstriel: Šedivka se řeší dlouho. A prý to není výmysl obchoďáků aby ušetřili 5 USD na kusu CPU, ale šli do ní přímo inženýři. Pasta umožňuje větší pružnost spojení s rozvaděčem a dá CPU větší životnost.
Moc se mě tomu věřit nechce, za ta léta s pájkou k žádné kauze praskání spojení s rozvaděčem nedošlo, Procesory držely dlouhá léta a topily víc než aktuální generace. Naopak běžné pasty, celkem pěkně rychle, za pár let, chemicky degradují a vyschnou.
Pak je tu ještě jedna záležitost, ekologie. Pasta je prý téměř ekologicky nezávadná, zatímco indium a jeho těžba jsou zhoubou naší planety. Takže to možná prosadil zelený mozek.
@Flois: Tak slovy klasika "Toto jsou rozumní chlapci? Vždyť je to tady jeden vedle druhého samý Debil nebo Blbeček! Se podivejte do zasedacího pořádku: Debil, Blbeček, Debil, Blbeček, Debil, Blbeček, Debil, Blbeček. Akorát támhle vzadu, to je snad jediná výjimka, sedí dva Blbečci vedle sebe."
Takže se vzduch nepročistí, hloupost je věčná. Je třeba si najít jinou zábavu a to naštěstí není žádný problém.
@Ocelotr2.0: To je standard, děcka a hlupáci to jinak neumí. Dokáží to dostat i do Hearthstonu což je vzhledem k absenci chatu obdivuhodné. :-) Ale zase si všichni pěkně rozumí a nikdo normální je tam neopruzuje.
A do kina se dá zajít na Sedm statečných, prakticky je hollywood na dně, bez nápadů, bez odvahy, ještě že je ta miliarda jiných dobrých filmů již natočena.
@Ryuuka: Ano a proto jsou za ně hráči ochotni utrácen značné peníze. Ale nemusí, nemusí taky tu hru ani hrát, že ano.
A jinak je to všechno jen o penězích, je poptávka je nabídka. To že se to pár lidem nelíbí je jedno, miliony dolarů mluví k vydavateli jasnou řečí. Vysoce přeplatíme tři pokračování For Honor do roka, tak je tedy budeme mít.
Takové ty žvásty, chceme restartovat přístup k nějaké "oblíbené" sérii, posloucháme vás zákazníky, tedy promiňte vás hráče. Jen plky, buď se růst zisků z dané série zastavil nebo poklesl, případně na té sérii chtějí vydělat mnohem více.
Ahoj, díky za super práci. Když bude chuť ještě se vrátit k Quake Champions. Minule Jirka celkem popíral, že by to byl jen update Quake Live. Quake Arena se rovná Quake Live a Quake Champions je tedy přeskinované Quake Arena se speciálními skilly pro jednotlivé postavy. Když vidím ukazované mapy vidím přeskinované Areny a vůbec to nevnímám špatně, Už na Quake Arenu nemám rychlost, prespektive nemám čas trénovat abych si ji proti lidem užil a z ukázek Quake Champions to vypadá, že to je to samé ale zpomalené, což už by se mně líbilo.. :-)
Tak za dva-tři měsíce uvidí jak se jim to povedlo. Teď je to jako vždy po vydání datadisku, plus ještě někoho přitáhli filmem. Počty už nezveřejní, takže plácání po ramenou je takové soukromé. Ale bavím se dobře a věřím, že do vánoc se bavit nepřestanu. .-)
@drobení: ? Jedině, že to bylo tak tragické že jsi to nehrál. Jinak to bylo dost zábavy a že by teď ohlásili a za deset let vydali nové? No a co, znám pár sérií které chrlí jedno a to samé každý rok plus ještě jednou se hra zaplatí v Season Passu a miliony jsou s těma pár hodinama zábavy spokojeni.
Nějak moc zpráv o Ubisoftu. Že by, když nic zajímavého neděláme, tak alespoň plkejme, aby to vypadalo že něco zajímavého dělat budeme? :-)
@Ocelotr2.0 Hlasuje se peněženkou, nic jiného fungovat nebude. Pěkně se to myslím ukázalo u Andromedy. A bude to pokračovat, nic nemůže růst věčně a neschopnost těchhle gigantů svižně reagovat, herní trh časem uzdraví. Hry nejsou filmy, kdy se s popcornem v ruce prospí každá blbost a ani je nenapadne si říkat o peníze měsíce předem.