Jason VandenBerghe opouští Ubisoft
Možná si vzpomenete, jak nám Ubisoft před dvěma lety na E3 představil For Honor. Po prvním traileru se na pódiu objevil sympatický chlapík s hůlkou, výtvarný šéf projektu Jason VandenBerghe, a svým nakažlivým charismatem nás přesvědčil o tom, že For Honor bude něčím vyjímečným. Jak to nakonec dopadlo, o tom si od letošního února můžete udělat obrázek sami. Faktem ovšem je, že VandenBerghe v Ubisoftu končí.
Zprávu přinesl server GamesIndustry, VandenBerghe se však o novinku podělil i ve veřejném příspěvku na Facebooku. Jeho příští kroky povedou do společnosti ArenaNet, dceřinné firmy NCSoftu, která má na svědomí MMORPG sérii Guild Wars. VandenBerghe říká, že se na změnu velice těší a do týmu v ArenaNet se okamžitě zamiloval poté, co jej v minulosti navštívil. Dodává také, že na nové pozici nebude přímo tvořit hry, na starost bude mít řízení jednotlivých týmů a poradenství.
VanderBerge vzpomíná na své angažmá v Ubisoftu pozitivně: “Užil jsem si tam devět skvělých let. Byla to ta nejlepší zkušenost mojí dosavadní kariéry. V mnoha ohledech mě to místo definovalo. Odcházím plný vděčnosti za všechny příležitosti, které jsem tam dostal, a lásky ke všem těm úžasným lidem, díky nimž je Ubisoft tím, čím je.”
První příležitost na pozici kreativního šéfa vývoje dostal VandenBerghe v roce 2005, tehdy ještě v Activision. V průběhu let se podílel na značkách Call of Duty, Guitar Hero nebo Spider-Man. V Ubisoftu pracoval na Red Steel 2, Ghost Recon: Future Soldier, Far Cry 3 a samozřejmě i For Honor.