Jak by vypadal RE1 v Unreal Enginu 4
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Jak by vypadal RE1 v Unreal Enginu 4

Jak by vypadal RE1 v Unreal Enginu 4

Jiří Bigas

Jiří Bigas

6
Reklama

Poměrně pravidelně vám v novinkách představujeme některé pokusy nadšenců z řad grafiků, kteří se pokouší vdechnout klasickým virtuálním kulisám nový život za pomoci moderních technologií. Jednak protože si myslím, že jejich úsilí stojí za pozornost a zaslouží si ocenit, a potom nám dává lepší představu, jak by mohly staré hry vypadat, pokud by se někdo ujal remaku. Teď tu máme další podobný případ.

Čínský 3D výtvarník s přezdívkou B.O.W. Quin se pustil do modernizace proslulého sídla z prvního dílu hororové ságy Resident Evil z roku 1996. Spencer Mansion v jeho podání využívá Unreal Engine 4 a autor se chystá tuto mapu uvolnit k dispozici všem zdarma, aby ji mohli detailně prozkoumat. Zatím si ji sice stáhnout nemůžete, ale pokochejte se alespoň několika dostupnými obrázky.

Tento konkrétní případ je o to zajímavější, že jej máme s čím bezprostředně srovnat. A tím nemyslíme jen 20 let starý originál, ale také remake z roku 2002 pro GameCube, jeho remaster z loňského roku nebo nejnovější bezplatnou mapu pro multiplayerovou akci Umbrella Corps. Do interiéru nechvalně proslulé vily se totiž vrací pravidelně i Capcom.


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama