Jak bude Valorant vydělávat
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Jak bude Valorant vydělávat

Jak bude Valorant vydělávat

Radek Raudenský

Radek Raudenský

Reklama

Když se podíváme na Riot Games ještě před rokem, nikdo by si nepomyslel, že se vnitru studia tvoří nespočet dalších her. Zdálo se, že vývojářům stačí jedna hra, která jim vydělává obrovské peníze. Očividně chce ale Riot vydělávat ještě více, a to přes stejnou strategii.

League of Legends si můžete zapnout a hrát bez toho, abyste ve hře utratili jedinou korunu. Systém získávání nových postav se sice stal těžším, stále ale máte k dispozici týdenní rotaci postav zdarma, a k tomu všemu vás hra neustále odměňuje za to, že hrajete. Pokud se ale chcete odlišit od ostatních, vývojářům přispějete pár stovek a zakoupíte si skin na postavu.

Podobně by to mělo fungovat i v případě Valorantu, nadcházející střílečky od stejného studia. Web Polygon měl možnost navštívit jednu z kanceláří studia, kde si popovídal i s několika vývojáři o tom, jak budou ve hře fungovat mikrotransakce.

Valorant má být F2P kompetitivní střílečka, je tak pochopitelné, že se nějak vydělávat musí. Ve hře bude dostupný battle pass, jehož podobu najdeme už ve spoustě hrách, a také kosmetické předměty, jako skiny na zbraně nebo graffiti. Všechny tyto předměty si hráči zakoupí v obchodě, nedočkáme se ale žádných loot boxů. Navíc systém skinů na zbraně má být odlišný například od CSGO. Ve Valorantu se mají nějakým způsobem vylepšovat, prozatím se ale vývojáři zdráhají prozradit více informací.

Na rozdíl od League of Legends se ale nedočkáme skinů na postavy. Právě to je hlavní příjem z LoLka, ve Valorantu by ale tento prvek mohl narušit herní mechanismy. Všechny postavy jsou prý dělané tak, abyste je na první pohled poznali, a navíc mají jasně daný hitbox. Pokud by bylo možné zakoupit skiny, mohlo by to hráče zmást. I tak to ale neznamená, že skiny na postavy ve hře nikdy nebudou. Prý je to další z věcí, na kterou se vývojáři těší, až jí začnou prozkoumávat.


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama