Hideo Kodžima se pustí do tvorby filmů a seriálů. Studio Kojima Productions otevírá novou divizi
Je dobře známo, že Hideo Kodžima miluje filmy. To ostatně prozrazují i jeho videohry, kde je mnoho prostoru věnováno nezvykle dlouhým cutscénám. Není tedy žádným velkým překvapením, že se studio Kojima Productions bude do budoucna věnovat i klasické filmové (případně seriálové) tvorbě.
- Kojima Productions otevírá pobočku v Los Angeles
- Bude se soustředit na produkci filmů, seriálů a hudby
- Hlavním úkolem je oslovit nové publikum a zvýšit povědomí o konkrétních hrách
Studio otevírá zcela novou divizi se sídlem v Los Angeles. V čele stojí Riley Russell, který téměř tři dekády pracoval pro Sony. Russell v komentáři pro magazín GamesIndustry.biz prohlásil, že se nový tým bude soustředit na spolupráci s talentovanými profesionály z televizní, filmové a také hudební branže.
“Cílem je rozšířit záběr a povědomí o značkách pod Kojima Productions, aby byly ještě více vnímány jako součást naší popkultury,” vysvětlil hlavní úkol. Zároveň vyjádřil, že se již nyní těší, až spolu se svým týmem začne pracovat s velkými talenty napříč celým zábavním průmyslem.
Kodžima nesouhlasí s označením Director’s Cut. Zdůraznil, že z původního Death Stranding nebylo nic vystřiženo
Ještě letos se dočkáme vylepšené verze posledního díla Hidea Kodžimy. Death Stranding: Director’s Cut přinese zajímavé bonusy pro základní hru, které fanoušky zajisté potěší. Sám slavný designér ale z edice moc velkou radost nemá.
Pár slov utrousila také manažerka rozvoje - Jošiko Fukuda. Podle ní se způsob vyprávění příběhů v dnešním rychlém světě neustále proměňuje, je tedy naprosto klíčové hledat další cesty, jak fanoušky zaujmout a zabavit, jak se s nimi propojit. A právě nová divize by měla otevřít dveře k dalším možnostem.
Žádné konkrétní plány zatím představeny nebyly, na to je zřejmě ještě příliš brzy. Jako první se samozřejmě nabízí Death Stranding, filmová/seriálová adaptace by hře rozhodně slušela.