Grafika, rychlé ukládání a parkour. Vývojáři odpověděli na otázky ohledně Assassin’s Creed Mirage
i Zdroj: Ubisoft
Assassin's Creed Mirage Novinka Grafika, rychlé ukládání a parkour. Vývojáři odpověděli na otázky ohledně Assassin’s Creed Mirage

Grafika, rychlé ukládání a parkour. Vývojáři odpověděli na otázky ohledně Assassin’s Creed Mirage

Jakub Štěpánek

Jakub Štěpánek

17. 7. 2023 15:23

Ubisoft se pomaličku připravuje na vydání dalšího příspěvku v sérii Assassin’s Creed. Autoři se rozhodli, že dají prostor dotazům ze strany fanoušků, což znamená jediné - máme k dispozici další várku klíčových informací.

Reklama

  • Autoři zohlednili požadavky na možnost rychlého ukládání
  • Při designu parkouru se inspirovali u předchozích dílů
  • Na grafice se stále pracuje

Jedna z otázek, které autoři posbírali na Redditu, mířila směrem k dodatečnému obsahu, o této skutečnosti jsme již informovali během včerejšího dne. Bohužel ale vyšlo najevo, že se v případě Mirage momentálně neplánují žádná rozšíření a podpora v podobě obsahových updatů, jak tomu bylo u předchozích dílů. Sice není vyloučeno, že Ubisoft v případě zájmu nabídne nějaký ten přídavek později, nyní se ale zdá, že se spokojí se základní hrou.

AC: Mirage bude na poměry série o něco chudší na post-launch podporu. Neplánují se žádná DLC
i Zdroj: Ubisoft

AC: Mirage bude na poměry série o něco chudší na post-launch podporu. Neplánují se žádná DLC

Vzhledem k tomu, že Assassin’s Creed Mirage je se svým vydáním v říjnu již takříkajíc za humny, začíná být na čase položit…

16. 7. 2023 08:10

Další otázka se týkala možnosti rychlého ukládání, které mají v oblibě především hráči upřednostňující kradmý postup. Toho si všimli i vývojáři, kteří se rozhodli, že tuto skutečnost vezmou v potaz. Zároveň však bylo zmíněno, že bude zohledněna zvolená obtížnost. Jak to bude vypadat v praxi, to se zřejmě dozvíme později.

A pokud se jedná o parkour, vývojáři se nechali inspirovat některými prvky z ostatních her této série, nevraceli se ale úplně ke kořenům. Basim si například odpustí úskoky bokem a odskakování od stěny během lezení. “Vynaložili jsme mnoho úsilí na drobné detaily, abychom zajistili, že hráči budou mít Basima co nejvíce pod kontrolou. Parkour stále dolaďujeme, abychom ještě více vylepšili toto ovládání a pocit plynulosti a hbitosti při putování Bagdádem.”

Autoři se vyjádřili také ke grafice v trailerech. Její celková úroveň by se eventuálně mohla ještě posunout, jelikož se na vizuálech stále pracuje. 

Diskuze se závěrem stočila k faktu, že byl titul původně zamýšlen jako rozšíření. Vyšlo ale najevo, že tvůrci s touto myšlenkou pracovali pouze jeden jediný týden, načež došlo k rozhodnutí, že si Basim zaslouží hlavní roli v plnohodnotné hře.

Reklama
Reklama

Související články

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama