Grafika, rychlé ukládání a parkour. Vývojáři odpověděli na otázky ohledně Assassin’s Creed Mirage
Ubisoft se pomaličku připravuje na vydání dalšího příspěvku v sérii Assassin’s Creed. Autoři se rozhodli, že dají prostor dotazům ze strany fanoušků, což znamená jediné - máme k dispozici další várku klíčových informací.
- Autoři zohlednili požadavky na možnost rychlého ukládání
- Při designu parkouru se inspirovali u předchozích dílů
- Na grafice se stále pracuje
Jedna z otázek, které autoři posbírali na Redditu, mířila směrem k dodatečnému obsahu, o této skutečnosti jsme již informovali během včerejšího dne. Bohužel ale vyšlo najevo, že se v případě Mirage momentálně neplánují žádná rozšíření a podpora v podobě obsahových updatů, jak tomu bylo u předchozích dílů. Sice není vyloučeno, že Ubisoft v případě zájmu nabídne nějaký ten přídavek později, nyní se ale zdá, že se spokojí se základní hrou.
Další otázka se týkala možnosti rychlého ukládání, které mají v oblibě především hráči upřednostňující kradmý postup. Toho si všimli i vývojáři, kteří se rozhodli, že tuto skutečnost vezmou v potaz. Zároveň však bylo zmíněno, že bude zohledněna zvolená obtížnost. Jak to bude vypadat v praxi, to se zřejmě dozvíme později.
A pokud se jedná o parkour, vývojáři se nechali inspirovat některými prvky z ostatních her této série, nevraceli se ale úplně ke kořenům. Basim si například odpustí úskoky bokem a odskakování od stěny během lezení. “Vynaložili jsme mnoho úsilí na drobné detaily, abychom zajistili, že hráči budou mít Basima co nejvíce pod kontrolou. Parkour stále dolaďujeme, abychom ještě více vylepšili toto ovládání a pocit plynulosti a hbitosti při putování Bagdádem.”
Autoři se vyjádřili také ke grafice v trailerech. Její celková úroveň by se eventuálně mohla ještě posunout, jelikož se na vizuálech stále pracuje.
Diskuze se závěrem stočila k faktu, že byl titul původně zamýšlen jako rozšíření. Vyšlo ale najevo, že tvůrci s touto myšlenkou pracovali pouze jeden jediný týden, načež došlo k rozhodnutí, že si Basim zaslouží hlavní roli v plnohodnotné hře.