Forza Horizon bude mít hlasovou navigaci
O očekávaných arkádových závodech Forza Horizon pro Xbox 360 se rozpovídal šéf přes design ve studiu Playground Games Ralph Fulton. Že Playground Games chtěli narozdíl od Turn 10 Studios dostat auta z Forzy konečně také na arkádové a otevřené silnice Colorada a že se celá hra točí kolem hudebního festivalu Horizon, to již víme. Co tedy Ralph Fulton prozradil nového?
- základní inspirací pro hru je samozřejmě samotná Forza. Ovšem při zpracovávání světa si autoři brali příklad překvapivě také z nezávodních her, například z Assassin´s Creed či Red Dead Redemption. Asi z marketingových důvodů Ralph nezmiňuje Test Drive Unlimited. Přitom ten se Horizon logicky podobá nejvíce.
- vaším cílem bude stát se nejpopulárnějším členem elitního klubu posluchačů na festivalu Horizon.
- hra chce jezdce především pobavit a ne mu zničit tlačítka plynu. Ne vždycky bude nutné jezdit do cíle jako první. Do popředí zájmu se dostanou smyky a parádičky, za které budete bodováni.
- autoři museli vyřešit dva základní problémy závodních her s otevřenými světy. Totiž, že se v nich jezdec může snadno ztratit a zmeškat nějaký důležitý příběhový event, anebo v zápalu sandboxové zábavy úplně zapomene, o co ve hře jde. Jestli to vyřešili, zjistíte asi šestadvacátého října, kdy hra vychází, ale každopádně vám bude k ruce GPS navigace ovládaná hlasem za jízdy. Navigace má v databázi všechny důležité checkpointy ve hře, a tak stačí říct třeba: GPS Festival Autumn Show a okamžitě se vám zobrazí pomocná čára před autem.
- ve hře již plně funguje přechod dne a noci. Obloha se plynule mění.