Football Manager 25 byl opět odložen
i Zdroj: Sports Interactive / Sega
Novinka Football Manager 25 byl opět odložen

Football Manager 25 byl opět odložen

Jakub Štěpánek

Jakub Štěpánek

Studio Sports Interactive oznamuje, že ani čas navíc, který získalo díky poslednímu odkladu, nebude stačit. Football Manager 25 letos nedorazí.

Reklama


  • Football Manager 25 se odkládá na březen příštího roku
  • Autoři uvedli, že by uspěchané vydání mohlo ohrozit kvalitu herního zážitku

Football Manager 25 bohužel patří mezi hry, které jsou opakovaně odkládány. Vývojáři sice slibovali, že 26. listopadu už vše konečně klapne, nyní ale vyšlo najevo, že se čekání znovu protáhne. Sega a Sports Interactive oznamují, že se hra opozdí o další čtyři měsíce. Pokud tedy nenastanou další komplikace, bude k dispozici v březnu příštího roku.

Ředitel Football Manageru hájí prospěšnost Game Passu. Kontruje tak výroku Jima Ryana o jeho škodlivosti
i Zdroj: Sports Interactive

Ředitel Football Manageru hájí prospěšnost Game Passu. Kontruje tak výroku Jima Ryana o jeho škodlivosti

Během uplynulého týdne, a zejména pak u soudního líčení k zablokování akvizice Activision Blizzard, padla ze strany Microsoftu, Sony i FTC řada nových informací. Jednou z nich bylo i video prohlášení Jima Ryana, který v něm kontroverzně označil Game Pass za škodlivý pro herní vývoj a u vydavatelů za převážně neoblíbený. Ředitel PlayStationu tehdy vyrukoval přesněji s tím, že vydavatelé her údajně "jednomyslně shodují na tom, že nemají rádi Game Pass, protože ničí [herní] hodnotu". To se ovšem nelíbilo některým studiím, jako např. Sports Interactive

„Po pečlivém zvážení učinila společnost Sports Interactive těžké rozhodnutí o dalším odkladu hry Football Manager 25,“ zaznívá v prohlášení. „Po diskuzích se společností Sega, našimi poskytovateli licencí a partnery jsme souhlasili s tím, že nejlepším řešením bude odložit vydání na březen 2025.“

Autoři dále vysvětlují, že jim bohužel nebude stačit čas navíc, který si zajistili v rámci posledního odkladu, a to ani navzdory skutečnosti, že tým pracuje v ďábelském tempu. Jak už to v herním vývoji bývá, celá řada věcí se posouvala mnohem pomalejším tempem, než tvůrci odhadovali. „Prostě jsme příliš spěchali, což ohrožovalo naše obvyklé standardy. To se přetavilo v obrovský tlak na všechny pracovníky studia, kteří se s nadšením snaží dodat co nejlepší hru.“


Reklama
Reklama

Související články

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama