Zpět na článek

Diskuze: EA: Chtěli bychom lepší hodnocení Andromedy

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Jay7485
Jay7485
Level 1 Level 1
11. 5. 2017 09:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Beranir: Ták ňák. :-)

@BONDI: Může znít trochu podobně, ale já bych si ho nesplet. (Je sice že North umí hlas měnit dost zásadně, ale tady by asi nebyl důvod.)

SpeedyRedy
SpeedyRedy
Level 1 Level 1
10. 5. 2017 20:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já si myslím, že důležitá není kvantita (velikost hry) ale kvalita. Nevadí mi kratší počin, když je to promakané, zábavné, neuspává mě to, není to hra se zbytečně složitým inventářem, zabíjením času kravinami typu z A do B. Už jen ten fakt že doletíš na planetu a máš dané cíle, dojít tam a udělat to samé, stále dokola. Je potřeba nápaditosti. Vzpomenu li FarCry 1 tak zhruba v polovině hry už to střílení vojáků začíná nudit a ejhle, najednou tam nastoupí mutanti, a ve finále ejhle, člověk na drátě byl po celou dobu kripl. O čem byla ale dvojka, jen o z A do B. Teď dělají fanoušci Titanicu hru Titanic: Honor and Glory. Upřímně, ten projekt sleduji od roku 2004, nejprve byla slibována fleshovka, pak virtuální prohlídka lodi a ve finále se jedná o virtuální repliku lodi, která má každičké obložení dřeva totožné s originálem. Skvělé ale proč proboha dělají příběh, proč to nevydají a nenechají tam hráče jen chodit. Nevím koho tím nadchnou, vyšetřovat vraždu na Titanicu před a při potopení. Většina lidí sní o tom, tu loď prostě jen navštívit a kochat se. Tohle je asi zcela zásadní problém. Proč dělat něco, co prostě hráči nechtějí a jediným cílem je cílit na mainstream.

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
10. 5. 2017 19:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tomas.hluchnik: Indie hrám se rozhodně nedaří proto, že by plnili nějaká přání komunity, nebo aspoň ne přímo. Naopak, řídit se přáními komunity je cesta do pekel, jelikož drtivá většina hráčů ani neví co vlastně chce a game designu rozumí jak koza petrželi.

Vývojář musí mít svojí vizi a pak ji maximálně doladit podle feedbacku, ne fungovat jako nějaký agregátor požadavků komunity.

narg
narg
Level 1 Level 1
10. 5. 2017 18:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@MaxLaMage: no upravene konce u EC jsou uplne stejne jako ty puvodni, pouze bylo pridano nekolik scen, kde jsou vysvetleny a uzavreny nektere dejove linky atd, tedy neco tak primitivne debilniho, ze to MELO byt uz v puvodnich koncich a ten vliv fanousku, po tom shitstormu co se na bioware/EA snes by se pulka vyvojaru mela zastrelit, pac to bylo tak masivni, ze uz to nemohli dal ignorovat, ne ze by to andromedou jakkoliv zachranili..

JCDenton
JCDenton
Level 1 Level 1
10. 5. 2017 18:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Už jsem asi do sta diskuzí napsal, jak je andromeda skvělá hra, tak to nebudu opakovat, jen mě napadá, nezaregistorval někdo, jak se prodává?

Corvus
Corvus
Level 26 Level 26
Hlavní platforma: PC
10. 5. 2017 17:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Za mě parádní hra ;-) A skvělý start do této ságy.

Beranir
Beranir
Level 0 Level 0
10. 5. 2017 17:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@SpeedyRedy: tak pokud budeš chtít srovnat příběh a atmosféru dvojky a andromedy, tak Andromeda nemáš šanci, sorry ale dvojka se příhově velmi povedla byla přímočará, hudně hutná, smrtáci kolektoři, k tomu aliance co dělá prd. Andromeda obecně nedosahuje v příběhu takových kvalit ale tím samotným gameplayem je opravdu světelný roky dál, pohyblivost volnost, to vše ve většinou otevřených lokacích to je celkem cool

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
10. 5. 2017 14:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@MaxLaMage: No, tam moc neměli na výběr, asi jako s animacemi u Andromedy.

Blacksite
Blacksite
Level 1 Level 1
10. 5. 2017 12:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Andromeda neni spatna, jen to neni takovej ME, jakej by si lidi prali

Masarkavtrenyrkach
Masarkavtrenyrkach
Level 1 Level 1
11. 5. 2017 11:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@SpeedyRedy: Co jsi napsal mne zaujalo. Nesouhlasím s tebou.
Myslím, že lidé nechtějí, aby nový Tomb Raider byl jako starý Tomb Raider. Aby nový Resident Evil byl jako starý Resident Evil.
Ve skutečnosti si přejí, aby se u nové hry bavili a byli uchváceni tak, jako před mnoha lety u své první hry ze série, když jim bylo 13 nebo 15.
Neuvědomují si, že to se už nikdy nestane. Nebude to už stejné. Nebude to takové, jako když poprvé byli fascinováni něčím zcela novým. K první hře přistupovali bez očekávání, byli otevřeni nekritickému nadšení, protože vše bylo nové. Nyní budou své pocity vždy, byť jen podvědomě, srovnávat tím, co bylo dříve, navíc umocněno nostalgií.
Stačí se jen pozeptat na názory lidí, kteří do jakékoliv delší série naskočili až s pokročilejším dílem. Pro mě osobně je reboot Tomb Raidera skvělý, protože jsem nikdy nehrál první díly. Naopak se mi při jejich sledování zdají nudné, nevyladěné, těžkopádné a ošklivé (a to bez ohledu na grafické možnosti).
Ty nejlepší hry, a vlastně díla obecně, vznikla naprosto bez ohledu na přání fanoušků. Autor měl vizi a tu chtěl zhmotnit. Jen tak vznikne překvapení a fascinace. Ne tím, že hra má "features" podle tabulky, která se vyplnila z požadavků hlasité minority na fórech.

The End
The End
Level 1 Level 1
11. 5. 2017 09:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Beranir: @Jay7485: Jo. máte pravdu,
ale on zní jako Nolan North , což mne zmátlo :- D

The End
The End
Level 1 Level 1
11. 5. 2017 09:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jay7485: Nolan hraje Rydera, vím to na 100 % :-D

Ocelotr NN
Ocelotr NN
Level 1 Level 1
11. 5. 2017 05:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: +1 @BONDI: +1 Nemám rád fotbal ale to srovnání je dokonalé. Hraju teď Zeldu a tam ten "vizionářský" přístup jde vidět. +To zpracování, každá věc jde použít na milion způsobů, jen oheň se mi včera podařilo rozdělat asi šesti způsoby a pochybuju, že to jsou všechny. Tušim že první open world od Nintenda a dává si všechny Far Cry, Wildlandy, Skyrimy a Fallouty 3,4 k večeři. Bez tutoriálů, ukecanejch NPC, šipek ukazujících řešení. Druhý open world, který mě donutil skutečně vnímat krajinu jako ve skutečnosti, ne jako divadelní kulisy.

Nintendo a Zelda to je ten Real Madrid a Ubisoft a Far Cry to je taková pěkná Viktorka Žižkov :D. Ubisoft pořád nezvlád ten micro-sandbox, kde v rámci jedné místnosti 5x5 metrů jde dělat milion věcí, a vše má nějakou vnitřní logiku a vyleštěnost a kde je každý sebedebilnější hráčův nápad odměněn tím, že na něj hra zareaguje jako právě v MGS nebo nové Zeldě, možná Horizonu (nevim nehrál jsem).

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
11. 5. 2017 04:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tomas.hluchnik: Všichni na ně nadávají, ale prodávají milióny kopií...seems legit. Možná bys měl přestat brát názory hlasité menšiny jako nějaký názor celé komunity.

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
10. 5. 2017 13:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gorin123: Naopak, tenhle "hate" měl dostat už poslední Dragon Age.

HluchnikT@seznam.cz
HluchnikT@seznam.cz
Level 1 Level 1
10. 5. 2017 13:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Největším problémem Andromedy je paradoxně prave Bioware. V jejich očích udělali výbornou, obří a epickou hru. Jenže jejich vnímání toho, co je dobré, se značně liší od vnímání veřejnosti. Coz je koneckoncu častý problem dnešních herních vývojářů. Žijí ve svém světe, nevidí neslyší a nerespektují přaní komunity...

Andromeda, podobně jako třeba Mafia, je dobra hra. Jen není moc zábava ji hrat..

The End
The End
Level 1 Level 1
10. 5. 2017 12:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ME Andromeda je pro mne Velkolepou Vesmírnou hrou,
která má ode mne hodnocení 8,5 / 10.

Masarkavtrenyrkach
Masarkavtrenyrkach
Level 1 Level 1
11. 5. 2017 11:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Z příručky marketingu:
Úspěchy zveličujeme, nedostatky bagatelizujeme.
Šéf EA je podle toho správný muž na správném místě.

SpeedyRedy
SpeedyRedy
Level 1 Level 1
10. 5. 2017 20:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: no současná vize her je kopírovat Assassins Creed, prostě open world, A a B mise (dojeď, promluv, vyřeš a vrať se), všude poházet všemožné itemy pro sbírání, skenr nebo orlí pohled (víš co myslím, pro případ záseku) a udělat kupu DLC. Přání lidí je aby Tomb Raider byl stále Tomb Raiderem, aby Resident byl stále Residentem (naštěstí ta 7 už konečně je, jen to má háček, FPS bez Jill, nulový počet mutací a slabé prodeje, no jo no, horor není pro každého). Každý chce udělat hru takovou aby si jí zahrál každý a pak se diví, když jí každý nehraje, protože jedna hra je jako druhá, bez nápadu v hratelnosti. Myslím, že komunita na svých fórech jasně uvádí a odhlasovává, co by si přála). Teď dělá Nicobass fan remake Tomb Raider 2, Crystaláci to podpořili, jen nedávno vydaná gameplay se těšila konečně nadšených komentářů fanoušků Lařiných dobrodružství se smyslem hledat artefakt a cestu vpřed, nikoliv lovit zvěř a lidi ve stylu Ramba kde na pozadí je jakýsi artefakt.

Beranir
Beranir
Level 0 Level 0
10. 5. 2017 13:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gorin123: rozhodně neptařím k těm co říkaj že MEA je nejhorší hra všech dob jak to kolikrát od některých lidí vypadá, gameplay samotnej se podle mě třeba extrémně zlepšil oproti původní trilogii, ale říct že si ten hate vůbec nezaslouží ehhh to je trochu silný tvrzení, řekl bych že minimálně něco si fakt zaslouží

The End
The End
Level 1 Level 1
10. 5. 2017 13:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gorin123: Souhlasím se vším co jsi napsal.
Ryder je Super, a já jsem ani neupravoval jeho vzhled,
protože se mi Ryder líbí tak jak ho navrhly BioWare,
a navíc Nolan North je i v této roli naprosto fantastický :-D

Mass Effect Andromeda Je Správné Vesmírné Dobrodružství :-D

Miami Vice
Miami Vice
Level 1 Level 1
12. 5. 2017 12:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Masarkavtrenyrkach: Tak zrovna u Tomb Raider série je to pro hráče prvních dílů vždy o strachu z pohybu, kterej v tom rebootu není. Už dlouho v TR hrách můžeš kolem pobíhat jako pako s prominutím a nijak Tě to neohrožuje.
No a právě v těch starých oblíbených TR hrách patřilo zvážení každýho dalšího kroku k základnímu stavebnímu kameni hry, kterej tu hru sice zpomaloval a dělal jí těžkopádnou jak píšeš, ale zároveň i hodně napínavou.
Musel sis hodně dobře rozmyslet, co dál a kam skočit a taky si ten skok odkrokovat, abys měl jistotu, že to dáš.

Bylo fantastický prolejzat starý ruiny s pastma a sem tam nějakým tím zvířetem, zatímco se Ti honilo hlavou jak se asi dostat támhle k tý páce nahoře, abys mohl pohnout s rébusem, kterej řešíš už od začátku levelu 3 hodiny nazpátek.

Tohleto je Tomb Raider!! Ten reboot je zábavná hra s Larou v hlavní roli, ale Tomb Raider to není ani náhodou. Dokuď někdo neudělá hru, kde je strach z pohybu a řešení hádanek na prvním místě, tak to nikdy nebude Tomb Raider.

Obrovská škoda, že jsi nehrál úplně prvního TR v době jeho vydání, protože kdyby jo, tak věřím, že to teď vidíš stejně jako já.

The End
The End
Level 1 Level 1
11. 5. 2017 09:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jay7485: @Beranir: Na internetu je sposta zpráv o tom, doslova, že to není Nolan North ale Tom T,
protože si lidé mysleli že je to Nolan,
takže nejsem jediný trouba :-D

Beranir
Beranir
Level 0 Level 0
11. 5. 2017 09:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@BONDI: a prosímtě ono tam je nějaký třetí ztracený Ryder dítě který se oběví až později? protože Saru namluvila Fryda Wolff, tatíka Clancy Brown a Scotta namluvil Tom Taylorson. Nikde Nolana nevidím teda

Jay7485
Jay7485
Level 1 Level 1
11. 5. 2017 06:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@BONDI: Jak jsi přišel na Northa? Ten v tý hře vůbec nehraje. :-)

Reklama
Reklama