@Nigfire: Přesně tak! Přemyšlel jsem o tom a hodnotit hry jako Mass Effect je těžké, ta hra má hodně chyb, které je v recenzi třeba zohlednit, ale druhou věcí je, pokud je někdo hardcore sci fi fanoušek jako já a miluje rozhovory a skoro v každé hře se snaží o roleplay, tak v současné herní produkci Mass Effect nemá obdob. Ta hra je výborná, mám nahráno 30 hodin a za tu dobu jsem plnil tunu zajímavých úkolů a to jsem teprve na druhé planetě. Třeba jsem dostal random úkol, že mám jít prohlédnout nějakou jeskyni, tak jsem čekal, že to tam jen vystřílím a bude, ale pak jsem prošel dál a udála se jedna věc, která se odrazila i v příběhu a v reakcích dalších NPC, to je prostě něco úžasného. Příběh se mi moc líbí, u Mass Effectu byla vždy důležutější cesta, než cíl a to platí i u Andromedy. I ty animace nejsou taková hrůza, jak se říká, jelikož zde byl poměrně dost zjednodušený editor postavy, tak se mi podařilo vytvořit i Rydera, který mi byl podobný a nevznikla z toho stvůra, jako v jiných hrách, kde jsem se o to pokoušel :-D zahrajte se ti ten MEA, peněz litovat nebudete, ta hra je natřískaná obsahem a má potenciál, když už nic, tak být důstojným nástupcem trilogie.
@Wumitai: Serioznost se posuzuje těžko, ale projev Filipa Krauchera se mi neskutečně příčí a ten člověk je mi až animálně nesympatický, před nějakou dobou tu s ním byl nějaký Vidcast a je to jediné video z tvorby hrej, které jsem nedokoukal, ale to je jen můj názor
@Ocelotr2.0: Přesně tak, nesnáším hlavně tu mantru, HL vypráví příběh prostředím a bere se to jako nějaké neskutečné plus, už to, že hlavní postava nemluví znemožňuje udělat příběh tak, aby byl zajímavý nebo budil nějaké emoce, fakt jsem se s lítací kamerou jménem Gordon Freeman nijak neztotožnil. Když si ten příběh rozebereme, tak je to zcela průměrná scifárna, která je děravá jak cedník a tvůrci ji ani nejsou schopni nějak smysluplně ukončit, to "kvalitě" příběhu v HL vypovídá nejvíce
Ať si říká kdo chce, co chce, tak ty konzole mají něco do sebe. Celý život jsem byl pc master race, bez kompromisů, ale se zapojením do pracovního procesu, nedostatkem času a nákupem konzole, je fakt, že už mě ty HW nároky nemusí zajímat, neskutečně osvobozující pocit :-)
Už jsem to tu říkal, ale Far Cry 3 byla z příběhového hlediska perfektní a to jsem na příběhy docela vysazený, příběh ve trojce byl kritizovaný, ale jeho autor kontroval tím, že ho lidé jen nepochopili,k čemuž bych se i přikláněl
Souhlasím, nějak jsem z těch openworldů zlomený, poslední opravdu dobrý openworld, který pro mě předčil i jiné linearní hry byl STALKER, líbil se mi i Red Dead Redemption, ale třeba tam mi ten skvělý příběh ten openworld dost ředil. Za mě palec nahoru
Nemám rád, ty řeči, jak je HL2 nepřekonatelný, byla to dobrá hra, s dobrým návrhem prostředí, ale to je vše, v jádru je to obyčejná střílečka. Daleko více vyhlížím pokračování Systém Shocku, což byla opravdu přelomová hra, která ovlivnila mnoho herních žánrů od stříleček, přes RPG až do dnešních dnů Připadá mi, že HL nabral na renomé pouze tím, že se vykvákli na tu trojku. Více, než ukončit příběh HL jako takového je třeba ukončit tu hru fanoušků a Valve, plnou trapných náznaků, ohraných spekulací atd.
To je pravda, ale sám to říkáš. "Udržovat PC v kondici" to vyžaduje čas a to u konzole odpadá a to mi aktuálně vyhovuje více. Dále se můžeme bavit o tom, jak poslední dobou ty PC porty vypadají, ale samozřejmě je pravda, že jsem si vědom toho, že se člověk konzolí připraví o top grafické zpracování.
@Khalashnikovf: Dark corners bylo výborný, ta atmosféra by se dala krájet, jen ta hratelnost byla frustrující, vše si musel udělat přesně, dle přání autorů a každá chyba znamenala konec, ale rozhodně to za to stálo, původně to měla být trilogie a doteď mě mrzí, že to nebylo úspěšné natolik, aby to pokračovalo
Odložil jsem si peníze a předtím jsem to vyzkoušel, po vyzkoušení jsem peníze vzal a raději si koupil nový telefon, není to nic pro mě a za mě ne, ještě ta revoluce nepřišla, spíš v tom vidím další kinect
@Paprikonn: No právě, jak už jsem psal, tak mě uklidňuje, že lidi z xzone jsou z herní branže, tak jim snad musí být jasné, že důvod, proč docela velký počet lidí chodí na zastaralý web, jehož stálou redakci tvoří dva lidi, bez mobilní aplikace, s naprosto šíleným systémem diskuzí, musí být v tom, že je to o lidech. Redaktoři Hrej vždycky byli otevření nám čtenářům a síla tohoto webu byla v tom, že autoři nebyly nikdy jen jména nad recenzemi a novinkami, ale člověk měl možnost je poznat. Docela hodně pracuji a tak hry hraji už jen velice zřídka, ale hpody a videa mám spojeny s odpočinkem, zábavou a humorem. Kdyby se redakce zcela obměnila, tak už nemám důvod sem chodit. Chodím zde kvůli klukům, kteří mě provázejí drahnou část života a dnes by mi bylo popravdě i jedno, kdyby spravovali web o pletení, stejně bych jej navštěvoval. Ale jak jsem psal na začátku, věřím, že tohle lidé na Xzone pochopí. Todle není jen tak nějaký stupidní Zing, tohle je Hrej a to není jen tak obyčejný herní portál :-)
Jěště, že teď vyšel nový Deus Ex, jinak bych se ukousal čekáním na nový SS3, pro mě tedy daleko větší událost, než by kupříkladu byl Half Life 3, HL je pro mě jedna z nejpřeceňovanějších her a přece se jí věnuje tolik publicity i přesto, že se oficiálně nic nechystá, pro mě docela nepochopitelné.
Hru jsem hrál a dohrál, strávil jsem s ní přes 100 hodin, což je dost, ale tento díl je pro mě nejslabší jednoznačně, málo zapamatovatelných NPC, málo humoru, málo zajímavé questy a doteď jim nemohu zapomenout, že mi dojem zkazili hned na začátku, kdy jsem dostal PowerArmor a rotačákem jsem nasolil Deathclawa, v dřívějších dílech pro mě bylo Bratrstvo Oceli a PA něco takřka nábožného, když jsem v původních izometrických dílech jen zahlédnul někoho v PA, tak mě neuvěřitelně táhlo kupředu to, že bych ho mohl získat, takhle mi docela zkazili celý dojem ze hry. Jediné co se mi líbilo byl Mr. Handy jako parťák
@Wumitai: Jasně, temná hra s dospělými tématy z infantilního universa Marvelu, rád se, ale budu mýlit, jak jsem psal, pokud herní průmysl potřebuje licence, aby byl úspěšný, tak to raději ty sequely
@Masarkavtrenyrkach: Nadává se na sequely, které se vydávají každý rok, pokud se nemýlím, myslím, že nikomu nevadí, že jednou za pět let výjde nový Deus Ex.
No hry pro lidi s mozkem asi nejsou výdělečný byznys, je třeba se s tím smířit, je i těžší udělat dospělý konspirační thriller, než komiksovou hru. Do komiksové hry stačí nasekat, co nejvíce postav na metr čtvereční, dát tomu nějaký připitomělý soubojový systém na blízko, přístupný rating a pak se peníze pohrnou, doufám, že než hru dokončí, tak tahle komiksová vlna opadne, ale to bych asi chtěl moc. Každý rok roboti z filmových studií Marvelu vychrlí minimálně tři báječné rodinné zábavy, k tomu výjde hra a rodiče to děckám koupí, protože budou mít dobrý pocit, že ratolesti budou hrát něco, kde se nestřílí.
@digmen: Myslím, že ze mě nemluví pouze fanboyovství, ale původní Deus Ex, je často označován jako nejlepší hra všech dob. Ano, kontrakt s Marvelem je lukrativní, ale je to smutné. Pokud jedna z největších čistě herních legend nedostane pokračování, kvůli tomu, že je lukrativnější dělat něco, co bude paběrkovat na komiksech a filmech, tak to s těmi hrami není tak slavné.
Netěší mě mít pravdu, tak si ten svou instantní komiksovou zábavu užijte, hlavně to bude legrační, miloučké a heboučké s nízkým ratingem a budete si to moci koupit v marketu ve stejném oddělení, jako balíček chipsů, prostě balada. Na co, udělat další pokračování asi nejlepší hry všech dob, když můžu uspokojovat masu nějakým komiksovým blábolem na milion entou. Doufám, že alespoň ta Lara bude v nějaký rozumný čas