@RomiDush: tak ony ty služby nejsou o mulťáku, ale spis o tom, ze plno her sezenes za pakatel nebo i zdarma (stačí počkat rok dva po vydání, coz chápu ze muze byt pro někoho problem). Navíc ted budou rozjíždět tu novou službu, kde si budes platit nějaké drobné měsíčně a budes za to mit přístup ke kompletní nebo téměř kompletní knihovně xbox her.. kdo si kupuje 20 her ročně na tom muze ušetřit klidně i vic jak desítku. Ale jak říkám - uznávám ze z hlediska exkluzivit (vyjma závodních her) je na tom lip Sony
@Pethulla: tak ono je pro Nets možná i dobre, ze se těch picků zbavují. Kdyz so vezmu, jake "hvězdy" draftovali za posledních vic jak 10 let. Akorát ten Lopez se povedl. Však koneckoncu ani Levert a Hollis Jefferson nejsou jimi draftovani.. jinak teda ja nba sleduju az posledni 3 roky, predtim jsem v podstatě nikomu nefandil.
Ke mě se dostala informace, ze pokud máte premiovy ucet na Hrej, tak kromě toho ze mate každy tyden přístup ke speciálnímu 24h podcastu, tak navíc se váš xbox zmeni po stažení tohoto update na playstation. Takze pokud si jeste někdy chcete zahrát forzu a halo, zrušte si zde premiovy ucet nebo si nestahujte ten update
To, co jsem ted viděl, je naprostá tragédie. Skutečně jediné plus je, že to vypadá hezky. Ale jinak nuda, blbost, lagy, bugy... nechápu, proc se nevrátí ke kořenům. Hezky svet, ale ne moc velký, bez zbytečných vedlejších aktivit, svazaný hutným příběhem.
No vo vo to auta, i stovka by byla dost. Ale jestli tam zas bude jen 15 trati, tak me to stejne prestane po par hodinách bavit. Překvapuje me, ze třeba taková Toca z roku cca 2004 mohla mit asi 60 trati, ale u dnešních her je to takovej prpblem
Největším problémem Andromedy je paradoxně prave Bioware. V jejich očích udělali výbornou, obří a epickou hru. Jenže jejich vnímání toho, co je dobré, se značně liší od vnímání veřejnosti. Coz je koneckoncu častý problem dnešních herních vývojářů. Žijí ve svém světe, nevidí neslyší a nerespektují přaní komunity...
Andromeda, podobně jako třeba Mafia, je dobra hra. Jen není moc zábava ji hrat..
@Wumitai: Ano proc? Jestli narazis na to, ze toto je exkluzivita Sony, tak zaprve jsem to při psaní původního komentáře netušil a zadruhé mam i nové herní pc. Musíš uznat, že je divne kdyz slyšíš zvuk otevírání dveří, kdyz uz jsou dávno otevřené..
@Masarkavtrenyrkach: no nechci teda kritizovat, ale zrovna elektrické otevírání oken mi u auta z roku 2017 přijde fakt jako nutnost. Ale je fakt, ze me samotného zaujalo, kdyz jsem si ted konfiguroval fabii, ze jsem si za to v autě za 400 000 musel priplacet...
@Ocelotr2.0: mám to přesně naopak. V teto generaci jsem fakt rad, ze jsem zvolil xbox (a v minulé ps3) a dva moji kámoši se inspirovali a ps4, co meli doma, vyměnili za xbox
@Smaug.: tak z tech větších her mam ted rozehranou akorát Andromedu. Watch Dogs (1!!) jsem dohral minuly tyden po dvou letech, zaklinace někdy v zime a to jsem ho hrál od vydání xD občas si dam forzu nebo zápas v nba/fife. A to si chci jeste za 2 týdny koupit Personu, ktera mi zabere tak rok a pul xD Jinak kdyz si chci zastrilet, tak mam nainstalovany Battlefront.
Jako jo, dal bych si někdy celodenní hraní jako tomu bylo jeste na gymplu. Ale bohužel decka se samy neuzivi, granule pro psa taky nerostou na stromech a moře taky nemáme za barakem.. takze at chci nebo ne, hry proste musi ustoupit
@MaxLaMage: "but I will definitely come back to it before the se......". ...sex for my first time? Kamo, tak to uz si svou oblíbenou hru znova nezahrajes..
Prvně bych chtěl Pavla pochválit za dobrou recenzi. Kromě formy se mi libi i obsah, mam odehraných asi 10 hodin a myslim, ze uz se k te hře nikdy ne vrátím. Kvalitami bych ji přirovnal k Homefrontu. Hratelnost je repetitivni, grafika je fakt hrozná, hudba monotónní... nedokážu se vůbec přenést pres obličeje postav. Vadi mi tento styl i u Dishonored, ale tam aspon to k té hře tak nejak sedí, k tomu stylu, náplni hry a viktoriánské Anglii. Ale tady? Fakt ne.
VzdCky se najde někdo, kdo se shlédne v sebehorsi hře a bude ji vychvalování a obhajovat a z za hrob. Prey není tak hrozne, ale ta trojka je adekvatni. Jsou subjektivní kritéria, ale také objektivní jako grafika, technické zpracování, bugy, zvukové efekty.. i ten největší fanoušek z vas tady napsal nějakých 6 záporů. To samo o sobě vypovídá o tom, ze to proste není pětková hra. Tak nevím, co furt všichni řešíte. 5 je blbost, 3 je Oukej a komu se libi Dishonored a další podobně hry, at si bod připíše..
@Wumitai: ale to vůbec není o tom co chce přítelkyně. Kdykoliv si mam vybrat mezi tím byt s ni nebo hrat, vyhraje ona .) navíc ona se léčila ze závislosti na hrách, takze ji do toho nechci znova uvrtat
@Lady Stardust: Ano, hraju, jenže když to nevypadá krásně, tak o tom nedokážu říct, že by mě to bavilo. A příběh si také nedokážu vychutnat, když na mě mluví kostičkovaní lidi místo pěkně vymodelovaných postav
@Xspy: S tímto nesouhlasím. Pro mě je třeba grafika to nejdůležitější a pokud daná hra nevypadá tak, jak by měla vypadat (tj. tak jak vypadá většina současných her) tak si ji prostě nedokážu užít, přestože co se týká hratelnosti ostatní hry převyšuje (aktuálně mám na mysli Oblivion, ke kterému jsem se teprv ted po několika letech dostal). U rozmanitosti je trochu problém v tom, že vše, co mělo být objeveno, již objeveno bylo..lépe řečeno nedokážu si představit hru, která by byla něčím jiná a výjimečná (totéž nastává např i v hudebním nebo filmovém průmyslu) a musela by se změnit samotná podstata hraní, aby se objevilo něco nového (např manipulace se sny nebo ovládání myslí, což je ale hodně vzdálená budoucnost). Ale z čím nesouhlasím, tak to je hratelnost. Fifu z 90. let jsme milovali, protože to byl prostě fotbal a byli tam skuteční hráči a mohli jsme "hrát" proti nejlepším hráčům na světě aniž bychom se zapotili. Ale pak jsme si na to zvykli a už nám nestačí jen to, že si můžeme zahrát fotbal, ale chceme aby to bylo reálné, s mnoha možnostmi, pěkné atd. A v tom je ten problém. Kdysi nám stačilo málo, abychom to nazvali dokonalou hrou a dodnes na to vzpomínali. Ale ted? Hry jsou milionkrát lepší, větší, hezčí, reálnější, ale stejně si neustále říkáme: ach ten Pacman... Čili problém není v hrách, ale v nás, proto opět říkám - dokud se nezmění samotná podstata hraní, budeme stále nespokojeni.