@SpeedyRedy
@deema: Nejsou připraveni na release. MS chtěl přinést novou generaci dříve nežli Sony. A Sony si nechtělo nechat ujet vlak. Oba tak vstoupili na trh s novou konzolí nepřipraveni. Nepamatuji si, že by se někdy stalo, že by konzole po celém světě nebyla k dostání a muselo se čekat tak dlouho. Obě společnosti tímto krokem šli na ruku překupníkům. Věřím i, že v některých obchodech raději stornují předobjednávky a prodají to někde na bazoši o několik tísíc dráž. Když už Sony a MS vstupovali na trh, měli to prodávat minimálně za 20 000 kč. Zájem by se tím zmírnil a Sony by to nemuselo dotovat. Vidím to jako fail na obou stranách. Proč fail. Stačí se podívat na diskuze zklamaných čekatelů, na youtube a reakce hráčů.
@SpeedyRedy
@Mitsurugi: s grafikou to mám dobré. Dostal jsem od svého sourozence na Vánoce jeho "starou" grafiku Radeon 5700XT (mě stačí, jedu jen FullHD) protože on si koupil Phoenix GeForce RTX 3090. A máš pravdu, ta jeho nová karta kterou si tehdy koupil za 47000 kč není skladem a překupníci jí nabízí za nechutných 75-80 tisíc.
@SpeedyRedy
@deema: jednoduše, Sony jde na trh s něčím, co nemá v dostatečném množství připravené pro prodej. A k čemu všemu mají ty analýzy, kdy tě šmírují co hraješ, jak často hraješ, atp., když potom absolutně nedokážou odhadnout jaký bude zájem. Osobně myslím, že vydání konzole od Sony bylo jen proto, aby neměl MS volné pole s novým Xboxem.
Už jsem obdržel email, že moje objednávka je zrušená. Konzole tedy v nedohlednu. A to jsem si chtěl ke konzoli koupit SSD, dát si ho do krabičky jako externí disk, protože externí SSD je pomalé, a hrát na tom svoje PS4 hry, kterých mám v krabičce už asi tak přes 50. Škoda no. Tohle je prostě od Sony prostě fail.
@SpeedyRedy
@deema: jednoduše, Sony jde na trh s něčím, co nemá v dostatečném množství připravené pro prodej. A k čemu všemu mají ty analýzy, kdy tě šmírují co hraješ, jak často hraješ, atp., když potom absolutně nedokážou odhadnout jaký bude zájem. Osobně myslím, že vydání konzole od Sony bylo jen proto, aby neměl MS volné pole s novým Xboxem.
@SpeedyRedy
@Mitsurugi: s grafikou to mám dobré. Dostal jsem od svého sourozence na Vánoce jeho "starou" grafiku Radeon 5700XT (mě stačí, jedu jen FullHD) protože on si koupil Phoenix GeForce RTX 3090. A máš pravdu, ta jeho nová karta kterou si tehdy koupil za 47000 kč není skladem a překupníci jí nabízí za nechutných 75-80 tisíc.
@SpeedyRedy
@deema: Nejsou připraveni na release. MS chtěl přinést novou generaci dříve nežli Sony. A Sony si nechtělo nechat ujet vlak. Oba tak vstoupili na trh s novou konzolí nepřipraveni. Nepamatuji si, že by se někdy stalo, že by konzole po celém světě nebyla k dostání a muselo se čekat tak dlouho. Obě společnosti tímto krokem šli na ruku překupníkům. Věřím i, že v některých obchodech raději stornují předobjednávky a prodají to někde na bazoši o několik tísíc dráž. Když už Sony a MS vstupovali na trh, měli to prodávat minimálně za 20 000 kč. Zájem by se tím zmírnil a Sony by to nemuselo dotovat. Vidím to jako fail na obou stranách. Proč fail. Stačí se podívat na diskuze zklamaných čekatelů, na youtube a reakce hráčů.
Tak s CZ titulkami do jejich hry jsem ochoten jít, pokud mě zaujme, bez nich už to jde mimo mě. Nebaví mě pročítat v ENG ty jejich nekonečně dlouhé texty.
@Ocelotr NN: Jeto fakt špatné. Není vůbec cítit síla, kterou si poctivě hráč nabude skrze opakované hraní. Když je moje postava na vyšším levelu, tak i nepřátelé. Prostě fail zde. Vadí mi, že není motivace hrát hru a získávat tak nějaké líbivé cool oblečky, nejěaký equip co je cítit a má efekt a dopad na nepřátele. Nejhorší je, že to je celé vždy jen o tom přiletět na nic neříkající nezajímavou plochu, tam následovat cílové body, vše vymlátit a konec. Uncharted má každý díl neskutečně atraktivní prostředí, filmovost, slušnou gameplay tvořenou mixem cover přestřelek a zajímavých miniher. Škoda, že neměla hra po vzoru starých Tomb Raiderů řešení nějakého složitějšího rozsáhlého puzzlu jako bylo třeba v pozdějších level TR2 Wreck Maria Doria, Temple of Xian atp. Z Tomb Raidera se stala fakt stereotypní nuda, kde na konci prvního dílu z rebootu Lara vzala duální pistole, a vypráskala toho šíleného otce Mathiase, ale co následovalo bylo zastavení se a bez posunu někam dál, opakování stále toho samého, tedy sbírání surovin, krčení se ve křoví, a používání luku na všechno. Oni prostě vzali slavnou ikonickou cool prsatici s batůžkem, copkem, duálkami... a předělali jí v toto. Fakt jako fanda značky jsem dost zklamaný a mrzí mě, že kálí na klasiku a odmítají vydat stáré díly v nějaké líbivé sběratelské edici. Snad jim ten Marvel's Avengers otevře oči. Přeci jen, komunita Tomb Raider není tak slyšet jako komunita Marvel fanoušků. Ty umí na youtube a dalších sociálních kanálech udělat těm kravaťákům pěkné peklo.
@Ocelotr NN: nevím, nechápu jak mohli dát takovou známku, asi si to někdo zaplatil byť má hra české titulky, tak aby se prodávala :D Hele myslím, že tohle je věc Marvelu, oni prostě chtějí aby to běželo dál, jen by mě zajímalo, když Marvel hledal studio pro tuhle vizi, jestli byl i za někým jiným a oni mu to odmítli. Jako vyrábět a vydávat takovou hru v době úspěchu tolik oblíbených filmů, byla prostě sebevražda. Už jen proto, že chce mnoho fandů obličeje herců což jde tvůrcům proti srsti. Stejně jako s jejich reboot Larou Croft, i zde, oni chtějí ukázat světu svojí vizi. Prostě to jsou moulové. Když je tu Lara Croft, tak to má být Lara Croft, důvod proč umřela v roce 2003, tedy prodala namísto 5 mega jen 2,5 mega, bylo způsobené pospícháním na vydání hry současně s filmem TR2 (ten s Angelinou). Nemyslím, že bylo nutné ji restartovat a popřít klasickou iteraci postavy a naštvat tak tisíce věrných fandů napříč světem. No nic, u Avengers pěkně narazili, tam je fanoušků daleko více a ti si to nenechali líbit. Konečně dostal Crystal Dynamics výprask, dobře jim tak, řekl bych. Snad je to povede v budoucnu k lepším hrám a trožku si uberou sebevědomí. Všude na sociálních sítích je hráči prosí, ať připraví k 25 výročí Tomb Raider edici klasických her. No dostaneme kuchařku a cestovní knihu, a kreslený seriál na Netflix, který má propojit časové linie postav, tedy aby se fanoušci nedělili na ty pro klasickou verzi postavy a ty pro reboot. Fakt šašci tam. Ale chápu, prostě klasické díly TR her jsou od anglického Core Design, to prostě nejde, oni jsou přeci velcí spasitelé značky, Crystal Dynamics :D
Tohle je fakt jedna velká mizérie. Nudná hra která nemá žádný obsah. 1 typ nepřátel (AIM) 2 padouchové (stále dokola Taskmaster a Abomination) 0 Marvel lokací (nic neříkající generické ulice města, poušť, lesy..., nekonečné sklady a montážní haly)
Nyní byl přidán další lukostřelec. Pane bože, to nás chtějí fakt unudit? A teď odklad toho možná nejlepšího hrdiny co by to mohl nějak nakopnout alepsoň zhlediska atraktivity charakterů. Vsadím se že Wakanda bude jen na pozadí generického lesa, nepřátel bude AIM a spousta misí se bude odehrávat v biomech alá montážní haly a laboratoře. Už jen ten fakt, že každá mise začíná výysadkem, nečeká nás zajímavé oblečení, výzbroj nebo pózy. Vše se musí kupovat za přemrštěné částky. Fakt promarněná příležitost. Tohle se prostě nepovedlo a já nechápu jak to recenzenti mohli hodnotit tak vysokými známkami. Tady se fakt netrefili, byť hráči ztratili okamžitě zájem. A je to fakt škoda, pořádná Marvel hra by byla fajn, nebo alespoň udělat Marvel Ultimate Alliance 3 na ostatní platformy :-(
Myslím, že v době Covidové pandemie se moc her vydávat nebude. Celé to je řetězovka, fabriky nemají díly protože jsou lockdowny, výroba je tímto zpomalená, a exkluzivitky jen tak nevyjdou na konzoli, kterou si hráči nemohou koupit, a tím i tu hru aby se její vývoj zaplatil. Ano sice měl třeba Demon Souls volné pole na trhu ale bohužel chybělo zařízení na čem to přehrát. Na druhou stranu, je tu zpětná kompatibilita, která nabízí hráčům rozptyl a odpoutání pozoronosti od oné exkluzivitky a to nejdůležitější, za půl roku ta exkluzivitka už nemusí nikoho moc zajímat, pokud bude zaplavena hrami jinými.
Třískat stále ty samé roboty a bojovat proti dvěma padouchům a dvěma obřím robotům, to přeci nemůže nikoho bavit. Loot nemá smysl, když vy získate větší sílu, získá jí i nepřátelská AI, takže to je celé nekonečné hlavou proti zdi. Gear je jen holografický, kosmetické věci jako jsou třeba pózy, těch je minimum, navíc se musejí složite přepínat v nabídce hry, oblečky jsou převážně variace těch čtyř, pěti základních, jen v jiné barvě a navíc když utratíte všechny vydělané kredity, musíte platit reálnými penezi, a protože jeden takový recolor vyjde na 14 dolarů, je to fakt pálka a na AAA placenou hru dost kruté. Nemohu si neudělat legrácku ale ptám se, až vyjde Black Panter, bude ve hře i panter růžový? Fakt mizerná hra, od tvůrců Tomb Raidera jsem takovýto fail nečekal. Je obecně známo, že Crystal Dynamics má dobré příběhy, pěknou grafiku ale má problém nastavit hrám smysl herní činnosti, a tak třeba zde sbíráte ty samé komiksy stále dokola, tedy vlastně jen titulní stránky namísto třeba artworků postav, prostředí, atp jako tomu je v Marvel Ultimate Alliance, béčkové hře určené pro Nintendo a obsahující i Spidermana. Zkrátka dejte hráčům NG+, ať asi mohu projít příběh ještě jednou a hoďte to za hlavu, tomuhle nepůmůže asi fakt nic, mám pocit že ani režim verzus po kterém někteří volají. Ta hra prostě nemá atraktivní gameplay, po dohrání už není dostatečně zajímavá, a svým obsahem nemá co nabídnout.
Tak pro mě byl remake RE1 nejlepší remake, který kdy vznikl, a právě crimson head bylo super překvapení, i to spalování zombie, fakt jsem si ten průchod užil. Co se týče remake RE4. jsem zvědav. Odhaduji, že se vydají cestou first person, tak jako tomu je u RE7 a RE8. I když nejsem zastáncem tohoto směru, hlavně tedy toho okultismu a dalších podobných čarodějných věcí, prozatím RE7 dost dobrá hra, děsivá, zajímavá, zábavná. Tak snad se to povede, osobně bych si přál Code Veronica ve stylu third person a klidně ať to je celé jinak, jen ať si to uchová atmosféru a napětí a prostředí včetně charakterů.
Četl jsem pravý opak. Po kritice remaku RE3 studio M-Two nechtělo inovovat a příliš měnit RE4 a to byl důvod proč byl projekt Capcomem svěřen divizi 1.
Kéž by něco takového šlo, asi bych to Xko pak vzal, přeci jen cca 50 PS2 her mám v poličce a určitě bych rád něco občas jako retro vzpomínku zahrál. Vytahovat ale kvůli tomu PS2 se mi fakt nechce.
@Ocelotr NN: Jméno je správně Franco Columbu, ok možná jsem se tam překlepl ale proč řešíš takovou blbost??? Patrně potřebuješ být nad věcí. Pokud jsi o něm neslyšel, tak máš patrně nedostatečné znalozti ohledně Terminátora, nicméně když jsem viděl tvůj avatar, myslel jsme že se vyznáš.
@Ocelotr NN: Nerozčiluji, jen konstatuji. Ale tahle mise s cestováním asi neklapne, Terminátor Resistance totiž teď dostává zdarma příběhové DLC Infiltrator mod, kde bude T-800 s tváří Franca Colomba, který se objevil v prvním filmu ve druhé vzpomínkové scéně Reese, když vyhladil bunkr odboje. Myslím že super počin. Ještě dodám, že tenhle Arnoldův nej kamarád, který bohužel už nežije dostal tuhle roli díky Arnoldovi, který prostě trval na jeho účasti ve filmu. Prostě Arnieho top kámoš :-)
Pokud se to bude prodávat za 30 tisíc na kus jako doposud, tak to Sony může pěkně zamrzet, protože uvést konzoli na trh za cenu, za kterou nekoupím ani pořádnej Smart-Phone případně koupím jen nějakou dobrou grafiku, tak to mi fakt hlava nebere. Ta konzole měla stát alespoň dvacku, no nic tak se dealeři překupníci napakují. Pak je to tak, že nežli to prodat v obchodě, prodejce krámu to zkoupí, předobjednávky hodí na únor/květen (na poslední chvíli došlo ke změně, jako to psala prý ALZA) a pordá to sám jako překupník. Vydělat 17 tisíc na kus, hm... no myslím, že to je pěkný výdělek, pěkná brigáda. Každopádně velký fail SONY.
Doufám, že nebudou lidi bláznit a hodí na tyhle předražené verze konzolí s poklidem "bobek". Fakt není o co stát, prozatím. První skutečné next-gen hry přijdou kvůli pandemii Covid a home-office vývojářů určitě opožděně. A také myslím, že dnes už to hraní je trochu o něčem jiném nežli maximálním výkonu. Daleko lepší je, když ta hra je zajímavá a zábavná. Pěkně vypadá stejně už všechno, prostě PS4 je už dobrý level na hraní.
@Masarkavtrenyrkach: protože se toho ujal Crystal Dynamics, což není žádné béčkové studio. Proto je možné se divit. Případy které uvádíš (hry na motivy filmů) jsou většinou počinem béčkových studií. Třeba Star Wars Battlefront I-II je celkem oblíbená věc a je i povedená a to právě, že za tím stojí studio Dice, které zase tak komerční braky nedělá. Záleží prostě jak co a hlavně kdo u toho je. U Avengers, které se teší zájmu díky filmům, nikoliv komiksům, si publikum žádá skiny z filmů a to je možná problém. Komentáře po uvedení prvního gameplay traileru na sociálních sítích typu Black Widow, fuj ta je ale ošklivá pokuazují, jak to s tím vlastně je aniž by to někdo hrál. No ale tahle hra se pokouší rozjet svůj vlastní vesmír a nestojí za licencí filmu případně nevychází v době kdy nějaký film. Má to těžké, protože je to slavné jméno, které v posledních deseti letech baví mainstream v kinech. Ono je spíš možná chyba, že si po studiu, nebo ve studiu někdo usmyslel udělat live service hru, když ono studio nemá s tímto zkušenosti, jelikož doposud dělalo především single playerové hry. Nevím jestli si to nutil Square Enix, Marvel, nebo samotní vývojáři ale patrně to byla chyba. Uvidíme, co z toho nakonec bude, třeba to nějak vylepší aby to svojí komunitu mělo. Prozatím ale fakt slabota, na kvality onoho studia.
@JabJab21: snaží se to být všechno ale ve skutečnosti to je mizerná multiplayerovka a průměrná singlovka která také trpí na repetetivnost, ale tam se to ještě dá. Přeci jen tam jsou nějaký ty zvraty s příběhovým vyvrcholení.
O konzoli s místem 1 TB rozhodně nemám zájem, na PS4 mám 2TB a řeším co smazat, takže pokud nebude možnost mít konzoli alespoň s 2TB SSD harddiskem, nemám zájem. Cena této technologie bude vysoká, to je jasné.
Nechápu, je to už tolik let od vydání první Assassinské hry a ono se defakto nic zcela zásadního na gameplayi nezměnilo. Jak někoho může stále bavit hrát nudné hlavní a vedlejší mise, chodit po genericky vypadajcím otevřéném světě, dívat se na prkenné animace, přepálené barvy pohlcující detaily. Doufám, že už to ta hra konečně schytá a celá ta UbiSoft továrna se konečně zastaví a přehodnotí své projekty. Fakt to chce více času a přivést něco trochu inovativního. Ten koncept mě bavil tehdy v roce 2007, když to bylo ještě neprobádané ale dnes? Fakt už ne.
Na jednu stranu sice nůž zničit nejde ale na druhou stranu s nožem nejde ležícímu zombie oddělit končetiny. Moje taktika v RE2 byla sestřelit na zem, nejčastěji do nohy a poté zombíkovi uřezat nohu aby mě nemohl ohrožovat.
Jestli nepojedou na PS5 hry z PS4 takové jaké mám, tak na PS5 kašlu, bráním se PS4 PRO právě proto, že si chci koupit už rovnou PS5. Mám třeba nasbírané všechny Residenty a ty si hraju stále dokola, nebo Tomb Raider, pokud tohle nepojede, nebudu doma skladovat x konzolí už teď mám plno, protože abych mohl hrát Ninja Gaiden sérii nebo MGS4 musím mít PS3, abych si mohl pohrávat třeba staré Tomb Raidery jako je TR AOD musím mít PS2.
Ale tak možná je těší, že Sandra Saad vyhrála cenu the Best Performer Golden Joystick Award, za hlas který propujčila postavě Kamala Khan. Myslím, že speciální cenu měli dát hlavně osobě jménem Vince Napoli, který stojí jako Lead combat designer za skvělými bojovými pohyby hrdinů, což je důvod, že jsem stále ve hře a patrně si dodělám i platinu. Obsah do hry je slíben, chtějí hru držet při životě alespoň dodatečnými příběhovými kapitolkami. Osobně si myslím, že by to chtělo hlavně přepracovat loot, tedy získávání exotických surovin jako je polychorn, který je dostupný pouze v denním omezeném množství za stále stejné úkoly a to ve velmi malém množství. To asi hráče co u hry zůstali nejdéle nejvíce nudí, a také nestabilita hry zejména v hnízdech, které mají 14 pater. Když se s vámi nerozjede výtah v posledních několika patrech a checkpoint nepomůže, je to neskutečná frustrace. Táké by měli vývojáři zvážit skiny postav z filmů, Avengers nejsou populární kvůli komiksům, ze kterých hra čerpá ale právě díky filmům. S lidmi co se znám, tak všichni si užívají filmy, mají sbírky BR disků, steelbooky, jsou přímo experti na děj ale komiks v životě nečeteli a tahle hra je zklamala. Tak asi tak k mainstreamu na kterém by mohl být postaven úspěch, kdyby ta hra byla více zábavná samozřejmě, což rozhodně není.