Double Fine se pomalu loučí s Psychonauts 2. Studio brzy začne pracovat na několika dalších projektech
i Zdroj: Hrej.cz
Psychonauts 2 Novinka Double Fine se pomalu loučí s Psychonauts 2. Studio brzy začne pracovat na několika dalších projektech

Double Fine se pomalu loučí s Psychonauts 2. Studio brzy začne pracovat na několika dalších projektech

Jakub Štěpánek

Jakub Štěpánek

20. 12. 2021 08:00

Studio Double Fine letos završilo dlouholeté úsilí a hráčům konečně naservírovalo pokračování populárních Psychonauts. Tým pod vedením Tima Schafera se sice stále věnuje dodatečným úpravám, už nyní se ale pomalu chystá na další projekty.

Reklama

  • Autoři Psychonauts 2 zhodnotili uplynulý rok
  • Fanouškům poděkovali za přízeň
  • Studio se hodlá pustit do vývoje několika různých projektů

Za uplynulým rokem se autoři ohlížejí v příspěvku na crowdfundingové platformě Fig. Hned úvodem jsou zmíněna ocenění, která za novinku obdrželi, během udílení cen Golden Joystick si Psychonauts 2 odnesli cenu za nejlepší hru na Xboxu, v rámci show Xplay pak dokonce byli označeni jako hra roku. “To je cool, ale mnohem důležitější je, že si fanoušci hru užili. Bez vás bychom to nedokázali.”

Z příspěvku vyplývá, že se vývoj Psychonauts 2 pomalu blíží k úplnému konci, byť jsou ještě v plánu menší úpravy. “Studio už se dělí na více týmů, začínáme s několika různými projekty, o nichž si myslíme, že vás budou bavit. V Double Fine rádi experimentujeme, každá hra je pro nás šance k prozkoumání nových nápadů, vizuálních stylů, hratelnosti, emocí a tak dále.” Nic konkrétního ale samozřejmě nezaznělo, na to je nyní příliš brzy.

Recenze Psychonauts 2, špionážní hopsačky napěchované humorem
i Zdroj: Hrej.cz

Recenze Psychonauts 2, špionážní hopsačky napěchované humorem

23. 8. 2021 15:00

Čekání je u konce. Vrací se Tim Schafer, který přináší vytoužené pokračování osobitých Psychonauts. Podařilo se mu po…

Není divu, že si chtějí vývojáři zkusit něco nového. Pokračování Psychonauts bylo oznámeno už v roce 2015, o rok později se s ním vydali na výše zmíněný Fig, kde vybrali skoro čtyři miliony dolarů. Studio se spoléhalo na podporu od společnosti Starbreeze, která dvojku měla vydat, nakonec se ale dostala do značných finančních problémů. O záchranu se postaral až Microsoft, který studio odkoupil (stejně jako vydavatelská práva na značku Psychonauts). Díky této akvizici mohli tvůrci plošinovku dokončit v původním rozsahu. A to se vyplatilo. Důkazem je naše recenze, ale také fakt, že jsme o dobrodružství malého senzibila až podezřele často diskutovali v redakční části INVAZE.

Reklama
Reklama

Související články

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama