Don’t Nod přiznává neúspěch Banishers a nastavuje nový směr
i Zdroj: Don’t Nod / Focus Entertainment
Banishers: Ghosts of New Eden Novinka Don’t Nod přiznává neúspěch Banishers a nastavuje nový směr

Don’t Nod přiznává neúspěch Banishers a nastavuje nový směr

Jakub Štěpánek

Jakub Štěpánek

1

Alternativní projekty nedokázaly přilákat dostatečnou pozornost. Don’t Nod tedy chystá zásadní změny.

Reklama

  • Don’t Nod oznámil, že hry Banishers a Jusant propadly v prodejích
  • Do budoucna chce oslovovat širší publikum
  • Některé z chystaných projektů budou přepracovány

Francouzská společnost Don’t Nod šla s pravdou ven a ve zprávě určené investorům přiznala, že tituly Jusant a Banishers: Ghosts of New Eden nedokázaly naplnit stanovená očekávání.

„Hry Jusant a Banishers: Ghosts of new Eden navzdory vynikajícímu přijetí ze strany kritiků bohužel nedosáhly takových komerčních výsledků, v jaké jsme doufali, což vedlo ke zhoršení našich pololetních výsledků za rok 2024,“ oznámil generální ředitel Oskar Guilbert. Firma během první poloviny letošního roku zaznamenala 11% pokles příjmů oproti stejnému období v minulém roce. O příjmy se paradoxně staraly především starší značky, a sice Life is Strange a Vampyr.

Setkání po 27 letech. Autoři Life is Strange připomínají Lost Records: Bloom and Rage
i Zdroj: Don’t Nod

Setkání po 27 letech. Autoři Life is Strange připomínají Lost Records: Bloom and Rage

Další počin studia Don’t Nod se předvádí v krátkém traileru. Příběhová adventura vyjde koncem letošního roku.

Špatné výsledky zároveň vedly k zamyšlení ohledně budoucího směřování ve vývoji dalších her. Zpráva uvádí, že se odlišný přístup projeví ve dvou chystaných titulech, které chce společnost uvést do konce roku 2027. Vývojáři je chtějí přepracovat, aby oslovily širší publikum, jde o projekty s kódovým označením P10 a P14. V rámci prvně jmenovaného se bude výrazně škrtat.

Projekty P12 a P13, vznikající ve studiu v Paříži, pak budou uloženy k ledu, což v řeči čísel znamená ztrátu ve výši 7,6 milionu eur.

Don’t Nod nyní spoléhá na úspěch příběhové adventury Lost Records: Bloom & Rage. Na ní pracuje studio v Montrealu, v němž se najdou vývojáři z původního týmu stojícího za Life is Strange.

Reklama
Reklama

Související články

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama