Discord rebranduje a mění zaměření
Discord se v průběhu let velmi rychle stal hlavní platformou hráčů. Není divu, společnost cílila právě na hráče, a to nejen velmi osobitým přístupem, ale také nabídkou, kterou konkurence neměla. TeamSpeak, který samozřejmě dodnes používá spousta hráčů, nevyužívá vlastní servery, nýbrž je nutné je hostovat. Často to tak znamenalo buď si platit vlastní server, nebo využívat cizí.
Discord nejen, že dovolí vytvořit si vlastní server, spojuje ale povídání i se psaním, posíláním obrázků i streamováním. Po tom, co Discordu nevyšel vlastní obchod, a počet uživatelů během pandemie raketově vzrostl, se vedení rozhodlo pro rebranding. Jméno zůstane, zaměřením ale míří na mainstream.
Discord tak nově míří obecně na mluvení, ať je to školní kroužek, pracovní schůzka nebo cokoliv jiného. „Hry jsou to, co přivedlo mnoho z vás na tuto platformu, a my vám za to budeme vždy vděční. Dnes mnoho z vás používá Discord na dennodenní komunikaci. Sdílíte pocity z knih, hudby i umění, vytváříte servery abyste byli prostě sami sebou a sdíleli zážitky s kamarády. Do budoucna se tak chceme soustředit na zážitky a lidi, na kterých vám záleží. A to ne vždy nutně obsahuje hry.“
Ze samotné aplikace tak zmizí spoustu vtípků zaměřených právě na hráče, hlavní motto se změnilo na „Místo, kde si můžeš popovídat“, zjednoduší se nastavení serveru a nejspíše Discord zahájí marketingovou kampaň zaměřenou na lidi všeho druhu. Společně s tím si také platforma zajistila investici ve výši 100 milionů dolarů.