DICE plánuje přepracovat mapy v Battlefield 2042, nastiňuje pět základních problémů jejich designu
i Zdroj: Hrej.cz
Battlefield 2042 Novinka DICE plánuje přepracovat mapy v Battlefield 2042, nastiňuje pět základních problémů jejich designu

DICE plánuje přepracovat mapy v Battlefield 2042, nastiňuje pět základních problémů jejich designu

Radek Raudenský

Radek Raudenský

4. 3. 2022 10:46

Odpálení „revolučního“ dílu Battlefield 2042 se ani po snaze mnoha studií moc nepovedlo a hráči svůj nezájem ukázali nejen rozsáhlou kritikou, ale také tím, že do popředí dostali starší díly. EA se k problémům nového dílu dlouho nevyjadřovalo a příchod různých novinek komentovalo jako evoluci. Když se ale nyní podíváme na statistiky Steamu, průměr 2800 hráčů určitě není lichotivý. Vývojáři tak reagují a plánují velké změny.

Reklama

  • DICE po týdnech ticha přináší další blogový příspěvek
  • V něm představuje základní chyby ve tvorbě map, a to na základě hráčské zpětné vazby
  • Dojde k úpravě zasazení vlajek a základních bází

Jako první téma vytahuje DICE mapy. V závislosti na zpětné vazbě fanoušků přinesli vývojáři pět hlavních témat, které sužují současný design. Prvním je cestování – hráči si stěžují na zdlouhavé přesouvání mezi vlajkami či základními bázemi. DICE dokonce zmiňuje přirovnání hry k „chodícímu simulátoru“, které hráči často používali. Vývojáři se nyní zaměří na posouvání vlajek a základních bází blíže k sobě tak, aby se doba cestování snížila.

DICE plánuje přepracovat mapy v Battlefield 2042, nastiňuje pět základních problémů jejich designu
i Zdroj: Hrej.cz

Mezi další problémy patří intenzita bojů, která se kvůli velikosti map a počtem hráčů paradoxně snížila. Hráči si stěžovali také na příliš otevřené prostory, v jejichž důsledku se masivně rozšířili snipeři – to se pojí také s nedostatkem různých cest k dosažení našich cílů či velice omezených možností ke krytí. 

DICE plánuje přepracovat mapy v Battlefield 2042, nastiňuje pět základních problémů jejich designu
i Zdroj: Hrej.cz

Vývojáři za poslední dobu pracovali na předělání všech problémů, které souvisí především s rozmístění cílů. Na web tak umisťují první prototypy a chtějí, aby se hráči vyjádřili. Konečné tvrzení pak dokazuje, že se vedení ponaučilo – „Tím největším zjištěním pro nás je, že větší mapy nutně neznamenají více svobody a herních stylů či zábavy.“

Napříč všemi body se navíc studio často zmiňovalo o tom, že jde o důsledek zvýšeného počtu hráčů. Nakonec se tak týmy soustředí i na zhodnocení této vlastnosti napříč režimy a po vyhodnocení zpětné vazby možná dojde k úpravě.

Reklama
Reklama

Související články

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama