Designér třetího Falloutu vysvětluje, na čem musí vývojáři zapracovat v chystaném remasteru
Opět ožívají spekulace o remasteru třetího dílu série Fallout. Zatím se však zdá, že si na něj ještě nějaký čas počkáme.
- Bruce Nesmith zmínil, že u remasteru Fallout 3 bude potřeba přepracovat systém střelby
- NateTheHate uvedl, že v nejbližší době nevyjde
Po vydání remasteru The Elder Scrolls IV: Oblivion se opět začalo mluvit o předělávce třetího dílu série Fallout, na níž se podle všeho rovněž pracuje. Ačkoli jej Bethesda ještě oficiálně neoznámila, zmínka se objevila v dokumentech, které byli součástí soudního sporu mezi Microsoftem a FTC.
Nedávné spekulace naznačily, že se na remasteru skutečně pracuje. Insider NateTheHate nicméně minulý týden upozornil, že si na vydání si ještě nějaký čas počkáme.
Bývalý vývojář z Bethesdy Bruce Nesmith, který coby designér pracoval na třetím Falloutu i Oblivionu, v této souvislosti dodává, že budou mít vývojáři s předělávkou třetího dílu plné ruce práce, a to především kvůli systému střelby. V rozhovoru pro server VideoGamer uvedl, že nebyl příliš dobrý, hra v tomto ohledu zaostávala za jinými tituly, které v té době vyšly. Šlo například o Gears of War 2, Metal Gear Solid 4, Dead Space či Call of Duty: World at War.
Nesmith uvedl, byl třetí díl první „střílečkou”, na které studio pracovalo, přičemž dodal, nešlo o čistokrevnou akci, ale RPG. Střelba se podle něj výrazně posunula ve čtvrtém dílu. A právě tímto směrem má jít i remaster.
Propastný rozdíl: Video porovnává remaster Oblivionu s původní hrou
Už jste zapomněli, jak vypadal původní Oblivion? Čerstvé porovnání s nově vydaným remasterem vám osvěží paměť.