Nový mód pro remaster Onimusha 2 je téměř nemožné dokončit
Režim příznačně nazvaný Hell dá pořádně zabrat i těm nejlepším a nejzkušenějším hráčům.
- Režim Hell v remasteru Onimusha 2 je extrémně těžký
- Nová úroveň obtížnosti byla nastavena tak, aby hráči zemřeli po jediném zásahu
- Ukazatel zdraví tak v podstatě ztrácí svůj smysl
Mód Hell v remasteru Onimusha 2: Samurai's Destiny je tak obtížný, že ho dosud dokázala pokořit jen hrstka vývojářů. V nedávném rozhovoru pro Automaton to prozradil režisér hry Motohide Eshiro.
„Režim Hell je velmi náročný a je implementován pro ty, kteří důvěřují svým schopnostem... Zatím se ho podařilo dokončit pouze jednomu nebo dvěma vývojářům,“ konstatoval Eshiro.
Hlavním důvodem je skutečnost, že jediný zásah má za následek okamžitou smrt. V důsledku toho je ukazatel zdraví v podstatě k ničemu – buď se dokážete naprosto perfektně bránit, nebo zemřete a budete muset začít znovu. Nepřátelé jsou v Hell navíc výrazně agresivnější a herní předměty vzácnější.
Hell byl do remasteru Onimusha 2 přidán jako součást bezplatné aktualizace, která vyšla 22. dubna. Eshiro objasnil, že tým se rozhodl zařadit ho do finální verze pouze v tom případě, že si s ním poradí alespoň jeden vývojář.
Vydání remasteru Onimusha 2: Samurai's Destiny je předběřně naplánováno na 23. května. Dotyčný titul bude určen pro platformy PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X/S, Nintendo Switch a PC. V současné době je již možné si ho předobjednat a to za cenu 29,99 USD (v ČR kolem 750 Kč).