Dan Vávra po letech sdílí snímky z vyškrtnuté sicilské části Mafia II
i Zdroj: Hrej.cz
Mafia III Novinka Dan Vávra po letech sdílí snímky z vyškrtnuté sicilské části Mafia II

Dan Vávra po letech sdílí snímky z vyškrtnuté sicilské části Mafia II

Tadeáš Pepř

Tadeáš Pepř

24. 11. 2021 11:30

Už od vydání v roce 2010 komunitou fanoušků série Mafia kolovaly zvěsti o tom, že v Mafia II chybí spousta původně plánovaného obsahu. V průběhu let se pak řada těchto vyškrtaných prvků objevila, především přímo v souborech hry. Nejaktuálnější ukázku toho, co jsme mohli dostat přinesl scenárista hry (a šéfdesignér prvního dílu) Daniel Vávra. Na svém Facebooku zveřejnil balíček snímků z připraveného úvodního aktu na Sicílii, které objevil jeho kolega.

Reklama

  • Kolega Dana Vávry objevil obrázky z vyškrtnutého aktu Mafia II
  • Tým vytvořil celé sicilské město i set misí, které se v něm odehrávaly
  • Dle Vávry bylo napsáno téměř 90 stran scenáře s dialogy

Ten se ve hře nakonec přece jen objevil ve formě úvodní mise, ve které hlavní hrdina Vito čelí přesile vojáků osy, původně ale měl být sicilský úvod mnohem bohatší. Dříve se hovořilo až o osmi misích zasazených do prostředí jižního ostrova Itálie. To Vávra nijak nepotvrdil, v příspěvku ale ukázal, že tým, který tehdy na hře pracoval, vytvořil celé sicilské město. Inspiraci sbíral přímo expedicí na Sicílii. Část mapy nakonec byla použita ve zmíněné misi, prostor jako takový byl ale mnohem větší a autoři jej před vyškrtnutím dotáhli do téměř finálního stavu.

Dle Vávry se měli hráči v úzkých uličkách a na přilehlých polích zapojit do dlouhé bitvy ve které nechyběli obrněnci, snipeři a hráč měl jezdit na pásovém stroji haklu. Ve hře byly dokonce i funkční tanky. Vávra také vzpomíná, že k úvodnímu aktu sepsal dialogy i scénář o 89 stranách podložený studiem dokumentů o skutečných výsadcích amerických parašutistů.

Závěrem ironicky poznamenává, že dodnes neví, proč ze hry byl obsah vyškrtnut, a že brzy z vývoje hry odešel.

Vedle toho je známo, že ve hře neměly chybět vedlejší mise, nadzemní dráha, taxíky, funkční autobusové linky, zbraně na blízko nebo možnost využívat předmětů v prostředí. Spekulovalo se také o větvení příběhu, možnostech volby oddanosti jedné z mafiánských rodin, získávání zbrojního příkazu a podobně. Část vyškrtnutého obsahu navíc ve hře zůstalo v podobě některých odkazů. Vedlejší postavy Bruskiho a Dereka tak Vitovi nabízejí vedlejší mise, ale nikdy mu žádnou nezadají a v řadě propagačních obrázků se objevovala postava detektiva, který nakonec ve hře neměl žádnou roli. Dle dostupných informací byl narychlo předělán i samotný konec hry.

Reklama
Reklama

Související články

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama