
CD Projekt slibuje, že bude chystané hry pečlivě testovat na všech platformách
CD Projekt měl u hráčů poměrně slušnou reputaci, tituly z jeho produkce nabízely kvalitní obsah bez zásadních chyb. Změna nastala po vydání RPG Cyberpunk 2077, které nemile překvapilo hromadou chyb a nedodělků, a to hlavně na konzolích. Studio se tedy rozhodlo provést změny v zavedených vývojových procesech.
- CD Projekt vysvětluje změny ve vývojových procesech
- Připravované hry budou průběžně testovány také na konzolích
- Studio si hodně slibuje od technologie Unreal Engine 5, zdůrazňuje strategické partnerství s Epic Games
Ve videu se ukázal Pawel Zawodny a Piotr Karwowski, členové rady, kteří by měli dohlédnout na zmíněné změny. Jednou z nich je přístup k testování, k němuž bude nově docházet průběžně a hlavně na všech platformách, nikoli pouze v rámci PC verze, s níž vývojáři běžně pracují. “To samozřejmě znamená, že budou úvodní fáze kreativního procesu o něco zdlouhavější, zároveň nám to ale poskytne více kontroly a jistoty v pozdějších fázích.”
Autoři zároveň hodlají více myslet na samotné hráče. Chtějí vědět, co si o hře myslí, jak vnímají jednotlivé prvky, jakým způsobem interagují a jaká mají očekávání. Velký důraz bude kladen i na přístupnost.
Zmíněno je i strategické partnerství se společností Epic Games, jejíž engine budou tvůrci vyžívat. Má jít o intenzivní spolupráci, z níž by ve výsledku měly benefitovat obě strany. Unreal Engine 5 má mimo jiné zajistit možnost pracovat paralelně na několika projektech, studio jej zároveň vnímá jako solidní základ pro online prvky, které chtějí do budoucích projektů implementovat.