
Bloodlines 2 přichází o dva zásadní vývojáře
Vývoj nadcházejícího Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 se najednou ocitá bez dvou zásadních postav. Příběhový designer Brian Mitsoda a kreativní ředitel Ka’ai Cluney totiž dostali padáka, z vývoje této hry tak odchází. Rozhodnutí ale dle jejich slov přišlo jako rána z čistého nebe.
S prvními náznaky možných změn ve vývojářském týmu přišlo studio Paradox s oznámením odkladu vydání Bloodlines 2, kdy ve svém vyjádření odkazovalo i na změny v organizaci. Rozhodnutí o vyhození dvou zmíněných lidí bylo prý výsledkem dohody mezi Paradoxem i Hardsuit Labs. Mitsoda je ale rozhodnutím zklamaný.
„To, že to přišlo jako rána z čistého nebe, je pro mě zdrcující. Pracoval jsem na Bloodlines 2 téměř 5 let. Příběh a hlavní postavy vznikly jako koncept z mého obýváku. Pomohl jsem vytvořit základ Hardsuit Labs a následně jsem napomohl k dosažení projektu k Paradoxu. Byl jsem ve vedení příběhu už od začátku, pracoval jsem na tom dlouhé dny a někdy i víkendy, abych přinesl dobrého nástupce Bloodlines, a nikdy jsem nebyl veden k přesvědčení, že jsem neuspěl. Jsem neskutečně zklamaný a frustrovaný, když musím říct, že toto je můj konec na projektu. Nebyl jsem součástí dohod o druhém odkladu hry. Co já vím, žádné odklady nebyly závislé na vývoji příběhu. Jsem jistý a hrdý na práci, kterou jsem já a můj tým dali dohromady. Kdy a v jaké formě bude tato práce vidět, ale nevím.“
Zatímco místo příběhového designera zatím obsazeno nebylo, na místo kreativního ředitele byl dosazen Alexandre Mandryka, který dříve pracoval například na sérii Assassin’s Creed nebo Far Cry.