Battlefield se dále topí v problémech. Tým DICE odstranil oblíbený režim, vedení mezitím kritizuje očekávání hráčů
Battlefield 2042 Novinka Battlefield se dále topí v problémech. Tým DICE odstranil oblíbený režim, vedení mezitím kritizuje očekávání hráčů

Battlefield se dále topí v problémech. Tým DICE odstranil oblíbený režim, vedení mezitím kritizuje očekávání hráčů

Radek Raudenský

Radek Raudenský

7. 1. 2022 17:35

Multiplayerová akce Battlefield 2042 vyšla se třemi hlavními částmi – All Out Warfare, Hazard Zone a Portal. První zmíněná měla být klasickou multiplayerovou střílečkou, oproti minulým dílům ale nabízela pouze režimy Conquest a Breakthrough. V minulých týdnech se vrátil i oblíbený Rush, který patřil mezi jeden z původních stavebních prvků série – bohužel ale pouze v rámci části Portal, a pouze na omezenou dobu.

Reklama
Reklama

  • Battlefield 2042 odstranil Rush ze stálé nabídky režimů
  • Komunita kvůli tomu zuří, sociální média ale pokračují ve svém narativu
  • Hráče ještě více naštval komunikační ředitel EA

To byl samozřejmě problém. Už tak početně nepříliš široká komunita vyžadovala zařazení módu Rush do stálé nabídky, díky čemuž by nejen byl neustále k dispozici, ale také by za odehrání účastníci dostali plný počet zkušeností. Studio DICE ale požadavky ignorovalo a Rush znepřístupnilo – režim je sice stále možné zapnout na komunitním serveru, kvůli přísným pravidlům je ale výrazně omezen výsledný zisk zkušeností. Komunitě se to pochopitelně nelíbí, a to i kvůli dalším okolnostem.

A to třeba kvůli tomu, že marketingové oddělení současnou situaci nijak nereflektuje. Jak už několikrát zmínil insider Tom Henderson, zdá se, že je vývojářský tým zcela odtržený od komunity – zatímco si fanoušci stěžují na celkový stav hry, třeba odstranění Rushe, a čekají na nějakou komunikaci od vývojářů, na oficiálním účtu na Twitteru se objevují jen propagační příběhové medailonky.

Battlefield se dále topí v problémech. Tým DICE odstranil oblíbený režim, vedení mezitím kritizuje očekávání hráčů

Olej do ohně pak přilil Andy McNamara, ředitel komunikace EA, který zvolil nešťastnou rétoriku. Studio mělo o Vánocích a přes Nový rok „pauzu“, ze které se McNamara vrátil celkem nabroušený. „Jsem zpět v práci, zkontroloval jsem Reddit a Twitter a Battlefield hráči jsou naštvaní, že jsme během pauzy nedělali dost aktualizací nebo komunikace. Hoši, lidi musí odpočívat. Pracujeme na několika věcech, ale musíme si ujasnit, co je a není možné. Dáme vám vědět, jakmile to bude na 100 %. Nechte nás vrátit se z pauzy a začít pracovat. Mám vás rád, ale tyhle očekávání jsou brutální. Věci, které chcete, potřebují čas na vymyšlení, design a tvoření.“

Taková slova nenechala komunitu chladnou a okamžitě spustila palbu. Hlavním argumentem bylo zejména to, že stížnosti hráčů směřují k věcem, které ve hře už dávno měly být – prý nejde o novinky, nýbrž o věci, které měly staré díly Battlefieldu. Naopak fanoušci tvrdí, že studio DICE pracovalo na věcech, které „nikdo nechtěl“. McNamara v reakci na to tweety smazal a omluvil se.

Reklama
Reklama

Související články

Reklama
Reklama

Byl detekován AdBlock

Hrej.cz je komunitní web, jehož hlavním příjmem je reklama. Zvažte prosím vypnutí AdBlocku, ať můžeme všem čtenářům i nadále přinášet kvalitní herní zpravodajství, články a videa.

Děkujeme

Váš tým Hrej.cz