Battlefield 2042 měl původně obsahovat zemětřesení i tsunami
Po více než měsíci od vydání je jasné, že si autoři takto Battlefield 2042 rozhodně nepředstavovali. I když se prý novince z hlediska prodejů daří, počet aktivních hráčů prudce klesá a všudypřítomná kritika celkovému stavu rozhodně nepomáhá. Jak se nyní navíc ukazuje, studio DICE si nejspíše skutečně mělo dopřát ještě jeden dlouhý odklad.
- Battlefield měl obsahovat více pohrom, včetně zemětřesení či sopky
- Nedostatek času ale plány kompletně pozměnil
- Zároveň se změnily plány do budoucna, ty jsou nejasné
Tom Henderson, který přinášel o Battlefieldu informace pravidelně ještě před vydáním, na svém Twitteru tvrdí, že na prezentaci v roce 2020 měla hra obsahovat mnohem více živelných pohrom – jmenovitě zemětřesení, tsunami, výbuchy sopek či ohnivá tornáda. Kvůli nedostatku času se ale nakonec vývojáři soustředili pouze na „klasické“ tornádo.
Tím ale postesk nad vystřiženým obsahem nekončí. V dalším tweetu Henderson zmiňuje, že všechny plány na podporu po vydání hry byly prakticky doslova hozeny do koše. Původně jsme se měli první sezóny dočkat už letos, nové informace i ze souborů hry ale hovoří o tom, že DICE start posunulo až na březen příštího roku. V současnosti se tak tým soustředí hlavně na opravy a dokončení funkcí, které hráči požadují.