Autoři Cuphead se při práci na rozšíření vyhýbali crunchi. “Duševní zdraví musí být přednější,” hlásí ředitelka studia
Už příští týden vyjde rozšíření pro Cuphead s novou hratelnou postavou, kterou čeká nespočet náročných soubojů s dosud neviděnými bossy. Zatímco hra samotná bývá označována za nervy drásající kratochvíli, její produkce tolik stresující nebyla.
- Maja Moldenhauer promluvila o pracovních podmínkách ve studiu MDHR
- Crunchi se tým záměrně vyhýbá
O vývoji promluvila ředitelka studia MDHR - Maja Moldenhauer. V rozhovoru pro magazín IGN prozradila, že se za každou cenu chtěli vyhnout náročným přesčasům a přetěžování jednotlivých zaměstnanců malého studia. “Na prvním místě, obzvlášť během koronavirové pandemie, byla snaha udržet všechny v dobré náladě,” řekla a dodala, že je potřeba si uvědomit, že jde stále pouze o videohry, takže když se vývoj o nějaký čas natáhne, svět se nezboří. “Duševní zdraví musí být přednější.”
Moldenhauer následně zmínila, že je pro kolegy pracující ve studiu MDHR velmi důležitý vzájemný respekt a podpora. Pozitivní pracovní klima totiž většině v rámci předchozího zaměstnání chybělo. A o to víc si ho nyní váží.
Ředitelka také naznačila, že si nedělá těžkou hlavu s tím, jak se bude rozšíření dařit v prodejích. Na výsledek je už nyní velmi pyšná, umělecká stránka je pro ni mnohem důležitější než čísla.
Cuphead: The Delicious Last Course vyjde 30. června na PC a konzolích Xbox One, PlayStation 4 a Nintendo Switch.