AI v Where Winds Meet způsobuje absurdní situace. Hráči testují limity systému
i Zdroj: Everstone Studio
Where Winds Meet Novinka AI v Where Winds Meet způsobuje absurdní situace. Hráči testují limity systému

AI v Where Winds Meet způsobuje absurdní situace. Hráči testují limity systému

Andrej Holátko

Andrej Holátko

Platformy Windows PC PlayStation PlayStation 5

Where Winds Meet používá AI-chatboty pro své NPC a hráči rychle zjišťují, že systém má problémy udržet svět hry i základní logiku.

Reklama


  • NPC využívají LLM chatboty, což vede k absurdním a nekanonickým dialogům
  • Hráči sdílí případy „halucinací“ a překračování příběhového rámce hry
  • Část komunity nový systém vítá, jiní jej považují za rušivý a nechtěný

Akční RPG Where Winds Meet zaznamenalo na Steamu velký zájem hráčů, ale současně přineslo i kontroverzi. Hra totiž využívá AI chatboty pro některé své NPC, což umožňuje vést volné textové i hlasové rozhovory. Tento systém však rychle naráží na známé problémy generativních modelů – hráči dokáží snadno vyvolat reakcí, které ignorují lore, historické období i základní logiku světa.

Na sociálních sítích kolují příklady dialogů, kdy NPC reagují na smyšlené situace, popírají vlastní identitu nebo začnou řešit témata, která do světa wuxia RPG vůbec nepatří. Jeden z hráčů například popsal, že přesvědčil postavu Zhao Dali o těhotenství, smrti dítěte i tom, že existuje v počítačové hře. V jiných případech NPC nabízejí recepty se surovinami, které ve fiktivní Songské éře neexistují.


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama