AI v Where Winds Meet způsobuje absurdní situace. Hráči testují limity systému
Where Winds Meet používá AI-chatboty pro své NPC a hráči rychle zjišťují, že systém má problémy udržet svět hry i základní logiku.
- NPC využívají LLM chatboty, což vede k absurdním a nekanonickým dialogům
- Hráči sdílí případy „halucinací“ a překračování příběhového rámce hry
- Část komunity nový systém vítá, jiní jej považují za rušivý a nechtěný
Akční RPG Where Winds Meet zaznamenalo na Steamu velký zájem hráčů, ale současně přineslo i kontroverzi. Hra totiž využívá AI chatboty pro některé své NPC, což umožňuje vést volné textové i hlasové rozhovory. Tento systém však rychle naráží na známé problémy generativních modelů – hráči dokáží snadno vyvolat reakcí, které ignorují lore, historické období i základní logiku světa.
Na sociálních sítích kolují příklady dialogů, kdy NPC reagují na smyšlené situace, popírají vlastní identitu nebo začnou řešit témata, která do světa wuxia RPG vůbec nepatří. Jeden z hráčů například popsal, že přesvědčil postavu Zhao Dali o těhotenství, smrti dítěte i tom, že existuje v počítačové hře. V jiných případech NPC nabízejí recepty se surovinami, které ve fiktivní Songské éře neexistují.