Where Winds Meet
Hra nabízí otevřený svět plný měst, vesnic, stepí a bambusových lesů. Mimo hlavní dějovou linii si hráči mohou vyzkoušet vedlejší aktivity, jako je stavění budov, práce léčitele nebo obchodování. Soubojový systém je dynamický a kombinuje boj zblízka, Tai Chi a střelbu. Nechybí ani nadpřirození nepřátelé a akrobatické schopnosti, jako je běh po vodě.
Where Winds Meet slaví obrovský úspěch jen měsíc od vydání
Where Winds Meet překročilo další hranici počtu hráčů jen pouhý měsíc po vydání.
Komunita Where Winds Meet hlásí bizarní problém s démonickými husami
Where Winds Meet má silného nepřítele, který terorizuje nic netušící hráče. Komunita zaplavuje fóra zoufalými dotazy, proč je zabíjí rozčílené husy, a zda je lze vůbec porazit.
Raketový start: Autoři Where Winds Meet se chlubí počtem hráčů
Studio Everstone prozradilo, kolik hra oslovila lidí za prvních 24 hodin.
AI v Where Winds Meet způsobuje absurdní situace. Hráči testují limity systému
Where Winds Meet používá AI-chatboty pro své NPC a hráči rychle zjišťují, že systém má problémy udržet svět hry i základní logiku.
Čínské akční RPG Where Winds Meet míří do poslední bety
Where Winds Meet, připravované akční RPG zasazené do mystické Číny, vstoupí 24. července do své finální uzavřené bety na PC a PlayStation 5.
Minimálně 150 hodin. Vyzyvatel Ghost of Tsushima nabídne obrovskou porci obsahu
Titul Where Winds Meet byl oznámen během minulého roku na veletrhu Gamescom, s dalšími informacemi však autoři spíše šetří. Po delší odmlce máme k dispozici čerstvé detaily.
Where Winds Meet přinese svět o rozloze 20 km², autoři ho chtějí postupně rozšiřovat
Where Winds Meet patří mezi ta nejzajímavější oznámení letošního Gamescomu, z prvních záběrů by se dalo vyvodit, že vzniká velmi atraktivní alternativa ke značce Ghost of Tsushima. Bližší detaily se nyní dozvídáme přímo od autorů.