Ano, jednička měla mnohem lepší prostředí, víc psycho bosse a celkově temnější a tajemnější atmosféru...skvělý DLC a Secret armory of general Knoxx považuju za jedno z nejlepších DLC napříč hrama...Dvojka byla pestřejší, ulítlejší a veselejší...a hodně o lootování...Postavy a jejich schopnosti propracovanější...kdo dobře zkombinoval svůj equipment se schopnostmi postavy, v pohodě byl schopný dát všechny Raid Bosse..hlavní záporák super, těma věčnejma kecama ve vás vyvolal takovou nenávist, že jste se doslova klepali, až ho sejmete...jinak rozstřelená hlava letící 10 metrů do vzduchu mi ve dvojce opravdu chyběla...
ten pokles fps je při míření optikou úplně otřesnej...doufám, že to co nejdříve optimalizují...vždycky jsem si nejvíce užíval borderlands s odstřelovačkou...teď to fakt nejde...jinam mi to běží plynule bez chyby...ale tohle mě vytáčí...
jen škoda, že je to opět feudální Japonsko...s tím už přišel nioh a užijeme si toho i v nioh 2...chtěl bych jiné prostředí a jinou dobu...katany mi už lezou krkem...
@marosho: naprostej souhlas...NG+ u Nioh...nepřátelé používají buffy, jiné útoky, jsou jinak rozmístění, divine a eternal weapons...nejdeš to stylem Dark Souls, bacha, tady je tenhle...u Nioh nevíš...a na NG+ tě leccos překvapí...třeba úplně jiný nepřítel na stejném místě, samozřejmě mnohem silnější...:-D takhle si představuji new game plus...skvělá je například ta yokai mlha, kdy nevíš, co z ní na tebe vyskočí...jednoduchý, ale skvěle fungující prvek :-)
a proč by to měli spojovat? to je jako kdybys chtěl spojit F1 a Indycars...nesmysl...dva různé světy, dva různí promotéři....Supercross je výhradně americká záležitost pod záštitou AMA a MXGP pod FIM...navíc Američany vůbec nějakej světovej šampionát motokrosu nezajímá...stačí se podívat na soupisku...naopak Supercross v Evropě moc ohlasu nemá, zatímco v Americe letí...:-)
nechápu moc smysl tohoto remasteru...ale když je tu řeč o Nioh, tak ten mě absolutně pohltil...dark souls tím pádem pro mě přestali existovat...uvědomil jsem si, jak je DS jednoduchý a plochý...z hlediska soubojů...slabý útok, silný útok, weapon art a toť vše...ovšem Nioh, no ty krávo, ten soubojový systém...neskutečně komplexní...A NG+? pokud člověk parádně nepochopí herní mechaniku a vývoj postavy, je to hodně těžký...narozdíl od easy souls...
bavil jsem se u toho a to je důležitý...bezohledu na to, jak hra vypadá a jak se hraje...je to legenda...takže what are you waiting for, Christmas?...hrajte, hrajte
@MrGooodman: dyt souhlas...taky jsem to všechno přehrál...taky jsem nic neočekával...spíš se toho bál a pokud máš spíš negativní očekávání, tím spíš tě to pak uspokojí...a porovnávat s ostatníma, to je nesmysl...třeba crysis 2 pastva pro oči, promyšlenější, spousta možností, bulletstorm má spád a nenudíš se ani chvilinku, zaváháš a zhebneš...duke zase zábavnější...je to jako v životě...pak je tu teda otázka, půjdeš do postele s pěknou holkou o který víš, že je jelito nebo vezmeš zavděk tou, která nevypadá nic moc, ale víš, že si to sní parádně užiješ?? hmmm...jedna nebo druhá...vyzkoušíš oboje a od každý máš něco...a všechno se to dohromady spojí v jeden velkej "herní" zážitek...;-)
@InternetPolice: OMFG man...duke je legenda...ne tahle hra...to ti snad dojde...i když po ránu je každej trošku mimo...a já to asi taky trochu debilně napsal...
jak za Point Mana, tak za Fettela(nejsympatičtejší psychopat, co znám) skvělá zábava...je to furt jedna z nejoriginálnějších her...co se týče příběhu, prostředí a akce...jako v FPS takovýhle kopy jako melee, už v jedničce jsem to baštil...to je bomba...a kdo si to neužil, tak neumí hrát...tohle není hra na opřenou hlavu a dloubání se v nose...žádá si to totální nasazení hráče...a potom přijdou i lekance, když se do toho zažerete...ale chápu, že když někdo furt chcípá, tak ho to nebaví a trošku myslící protivníci ho vyvedou z míry, když je zvyklej na enemáky, kteří jdou zaseklý proti zdi...to jo...no...ty se snadnějc střílej...