No můžu potvrdit, že i v předchozích dílech se mi často stávalo, když naběhla statická kamera (většinou šlo o puzzle dungeon), že jsem nevěděl, jestli skočím správně nebo ne. Nicméně jsem a zůstanu věrný své kombinaci myš-klávesnice.
Dohrál jsem všechny díly, první se mi hodně líbil kvůli té atmosféře, ani druhý neztratil na designu, třeba v prostorech unitologů, ale trojka nechala ustoupit hororovou atmosféru vůči akci.
Sice jsem mohl bez obtíží dohrát celou hru jen s plasma cutterem, který je pro mne ikonou série, ale práce s atmosférou ji měla prohloubit, potom by došlo k opravdové konvergenci :-)
BTW: I ta obtížnost v singleplayeru klesla, kdysi jsem s nekromorfem na zdi bojoval i 10min a docházely náboje, teď asi 20sec (normal) :-(
Já jsem pro, tenhle mód přidává do hry změnu, ale i rychlost, s jakou se trpěliví profíci moc neztotožňují, už nejde jenom o to se "nafeedovat", ale začít hrát týmovou hru.
Jednou, když mě pronásledoval Mr. Gluskin (bylo to někde poblíž oltáře před koncem hry), tak jsem viděl, jak po mně nejde jeden, ale rovnou dva jeho klonové. Tehdy jsem se opravdu vyděsil, asi šlo o nějaký bug :-)
Sportovní hry nehraju. U akčních her jsem hodně přemýšlel, ale protože se teď věnuju AC4:BL a mám rád otevřené světy, tak hlasuju pro něj. U plošinovek se mi hodně líbil koncept a soundtrack Giana Sisters. A jako RPG mě celkem překvapil ShadowRun Returns.
Tak z her ve třetím kole jsem hrál jen pár a všechny jsou indie :-) Hlasoval jsem pro Outlast, protože to vedle druhé Amnesie byl další velmi zajímavý survival horror. Rogue Legacy hraji příležitostně doteď :-) A ještě jsem hrál Gunpoint, u kterého jsem si vzpomněl na Mark of the ninja, obě 2D stealth.
Hmm, byl jsem naštvaný, ne proto, že jsem to neuměl, ale když opravdu seberu všechny náboje v okolí, vystřílím všechny nádrže a pokaždé jsem bosse ještě skopnul a snažím se střílet do jeho slabiny, což ale pořád nestačí, tak opravdu, tohle není pro mne... A je to čistě osobní názor, osobní hodnocení :-)
Protože mám žánr rád, tak jsem samozřejmě neváhal hru zkusit a bavila mne :-) obsahuje spoustu různých referencí, Lady Katarina se svým ruským přízvukem má zásobu vtipných hlášek pro různé momenty ve hře :-) ale první titul, který mi při pohledu na hratelnost bleskl hlavou, byl Dungeon Siege 3 ;-)
OK, dostal jsem se ve třetí kapitole k souboji s jakýmsi komunikačním úředníkem, nábojů do pistole je málo a on je zřejmě nesmrtelný, pětkrát jsem umřel. Tímhle u mne hra skončila! 6/10 za pokus. BTW hrál jsem k+m, i když myš trochu kulhala.
Hra vypadá dobrá, jsem sice na začátku, ale se známkou souhlasím, nic moc optimalizace a při pouličních soubojích mám chuť rozmlátit myš, protože to ovládání je mizerné, stačí kliknout o trochu rychleji a postava stojí na místě a nechává se zabít za nekřesťanské peníze, ale to je to jediné, co mi na hře zatím vadí.
No zahrál jsem první level a mohu říct následující krásná grafika, úžasná hudba v pozadí a hratelnost, která mě donutila zahrát level třikrát, abych posbíral všechny drahokamy a ani jednou při tom nezemřel :-) EDIT: Ok, růst obtížnosti této hry má kubickou složitost, na to už nemám.
No, tuhle hru jsem po dlouhém hašteření s různými ovladači rozjel, ale stejně mi ještě pomalu načítají textury a když říkám pomalu, tak tím myslím tak pomalu, že musím 2 sekundy čekat po otočení se o 90°, pak jsem došel k jednomu šutru s neidentifikovatelnou černou placatou texturou a tímhle u mě hra skončila. Je mi fuk jak dobrou grafiku bude hra mít, když to nebude zasahovat do hratelnosti a tahle hra je zářivý příklad mizerné optimalizace na PC, i Black Ops jsem hrál na asi 15fps, což se mi podařilo pár úpravami dostat na asi 25.
Pro mě osobně (fanoušek žánru) podhodnocené, do hraní jsem se nenutil (což bohužel u jiných her musím, pokud je chci dohrát), na ovládání jsem si zvykl (ačkoli jsem musel otestovat celou klávesnici, zda nenajdu něco nového). Hrál jsem za pistolnici v singlu, s obtížností jsem se smířil (bylo třeba se neustále kutálet) a některé herní mechaniky jsem se taky musel naučit sám. Hra měla velké množství voleb, koho nechat žít, jestli si vzít odměnu za splněný quest apod., což mě velmi potěšilo - pro mě 8/10.
Dragon Age 2 se nehraje špatně, je sice pořád jednodušší, ale dost mě srazila kamera, kterou musím ovládat ručně uprostřed boje a zároveň klikat na nepřítele, což je pod jedním tlačítkem, takže často pauzuju jen, abych namířil a nepřítele a polovinu boje klikám do prázdna a blbě stojím :( Nevím proč nemůže být kamera automaticky centrovaná, nebo jsem to nenašel.
City Interactive chrlí většinou průměrné hry, ale tahle mezi ně nepatří. Jsem velký příznivec sniperské profese. Většinu stříleček mám odstřelovačku, pokud v nich samozřejmě je. Projít některou úroveň bez spatření, nebo dokonce bez zabití, tu není tak těžké, akorát ty mise, ve kterých netřímám sniperku, bych oželel. Znám podstatně horší hry. Grafika je zde taky pěkná, takže za mě 7/10 za "nesnajpovací" mise. A Sniper Elite je na mě hardcore.
Končím s hraním, hrdina se nedá ovládat, prostě mít skákání a interakci s okolím pod jedním tlačítkem nesnesu. Obtížnost hry stoupla do nebeských výšin hned v prvních vedlejších úkolech, ani si neškrtnu, takže tahle hra má u mě velké mínus.