"Žalovaný cheater totiž vznesl formální nárok proti smazání videa na YouTube a v takovém případě musí žadatel o smazání buďto stáhnout svoji žádost, anebo vznést žalobu."
Příště by možná bylo fajn tohle uvést NA ZAČÁTKU ČLÁNKU.
Udělat video o tom, jak čítovat v populární hře a myslet si, že to vývojářům nebude vadit se dá možná omluvit naivitou. Formálně rozporovat legitimní stažení ale může už jen blb, a ten soud si zaslouží. Ať už je mu 14 nebo 40.
Lepší integrování MP do SP se dá vyložit různě. Třeba, že místo anonymních operativců budeme v MP moct hrát za členy svého týmu/posádky? Jen doufám, že si podrží rasovou pestrost. Možnost hrát v MP za Krogana nebo Voluse byla super.
Beta Elder Scrolls Legends je taky přes Bethesda.net launcher. A ty dvě nové chystané věci budou určitě taky, toho bych se nebál, že to nebudou chtít využít.
Špatné otázky. Na konzolích mody nejsou samozřejmost, takže konzolovému hráči nemá co chybět. Pokud jde o PC, tak tam byla mod komunita aktivní pěkně od začátku. Složitější mody stejně zajímají hlavně ty, kteří už si hru prošli a ví, co by chtěli změnit nebo přidat…
Pokud Andromeda startovala ještě před koncem ME3, tak konce ani finální důsledky (Gethové, genophage) řešit nemusí. Ten let stejně trval pár set let, takže většina původních postav už je dávno pod drnem :)
Klidně to celé mohlo proběhnout tak, že během invaze někde objevili nějaký zašantročený Proteanský projekt, dokončili ho a vyrazili na výlet.
Hm.. tak konstrukce téhle verze Animu naznačuje, že bude docházet ke svalové aktivitě, takže fyzické podněty z reálného světa by mohly ovlivňovat prožitek v "minulosti". Usnadnit přístup ke správné paměťové sekvenci, atd.
A nebo to má být hlavně vizuální pojítko mezi přitomností a minulostí.
@Tataboj: kdyby jen to, jeden spin-off film už se pomalu vyrábí a další jsou na cestě…
Ano, dává smysl, že Disney bude chtít ve hře propagovat věci, které jim potenciálně přinesou více peněz, tj. nové filmy. Rebels nemá IMO zatím tolik výrazné nové postavy, aby z nich dělali nové hrdiny/zloduchy.
@Ocelotr2.0: ono je na tom docela poznat, že je to upravený systém pro klasické papírové RPG, který byl navíc ne moc dlouho před vydáním předěláván. Dvojka už je promyšlenější a dává ti víc možností a nemáš tam tolik zbytečných skillů.
@Ocelotr2.0: Hra ti dá limit (150 dní iirc), na jak dlouho jakože vydrží zásoby. Obtížnost byla dána jen tím, jakou sis udělal postavu. Ne všechny buildy si byly v tomhle ohledu rovné.
Nemám bohužel s čím srovnat, protože Battlefield i Battlefront jsem hrál možná kdysi dávno první díly. Grafika, prostředí, zvuky a všechno okolo trefili docela dobře. Jen vozítka mě moc nepřesvědčily. Bohužel v open betě nebyl vesmírný mód, ten by mě možná dokázal zviklat. Lítání nad Hothem (hlavně za Impérium) byl ale děs. Buď člověka sejmul někdo ještě než vůbec dostal možnost nějak manévrovat, nebo měl "štěstí" a upoutal pozornost někoho, komu RNG zrovna nadělil samonaváděcí raketu…
@Merengues9: pro tyhle účely to asi nebude pro mě ta nejlepší hra. Jediné odreagování jsem zažíval v kokpitu AT-AT :D
Jinak oproti Interplay verzi (která se mi v knihovně zobrazuje jako Fallout Classic, Fallout Tactics Classic, …) Bethesda verze (zatím?) neobsahuje nic jiného než manuál. Žádná bible ani OST.
@asocial1: Steam Workshop funguje přesně takhle. Čili žádné hrání s mod managerem, ale třeba to bude znamenat, že na konzole se budou víc dělat různé kompilace a overhauly.
Mno, vzhledem k designu té lodi na konci bych si spíš tipl, že to bude časově po trojce. Shepard v důchodu a na cestu se vydává nová krev. Něco mezi TOS a Voyagerem.
Hm.. vzhledem k tomu, že Fallout je v podstatě kulturní destilát, vzniklý smícháním různých post-apo, sci-fi a retrofuturistických ingrediencí, tak by mě dost zajímalo, jak by měla vypadat hře věrná filmová verze :) X mikropovídek pospojovaných společným prostředím/tématem/postavami?