Zpět na článek

Diskuze: První Fallout jako mod pro New Vegas

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Wizard
Wizard
Level 1 Level 1
27. 11. 2015 17:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ocelotr2.0: On ho do toho prý ukecal syn, nebo vnuk nebo tak někdo, pač byl zažranej do street fightera. RJ mu chtěl očividně udělat radost, jinak by tam vůbec nehrál :D (a jinak je to Raúl ne ralf :) )

Shoda,...doupě sice pamatuju, ale moc jsem se tam v diskuzích nemotal...V těch dobách jsem ještě trávil dny na gamezoně, ale to už je taky nějakej ten pátek.

Ocelotr NN
Ocelotr NN
Level 1 Level 1
27. 11. 2015 12:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Wizard: Tak Ralfa Juliu jsem si nepředstavoval, jakožto příznivce SF a hráč M.Bisona jsem marně přemýšlel, kde to říká a tak LOL :D

Hele je to jen shoda Avatarů, nebo si kdysi psal na fórum Doupěte ? Přezdívka teda nebyla Wizard, ale ....... éééééé ....... úúúúú ...... nevim, jsem starej.

Wizard
Wizard
Level 1 Level 1
27. 11. 2015 11:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TomKQT: Nn, právě že tenhle. Tento obrázek je edwin z jedničky. Ve dvojce měl kapek jiný, ale ve dvojce si mohl pokračovat s tímhle z jedničky, takže tam se to 'rozčíslo'.

@Ocelotr2.0: "Of course" (proneseno hlasem M.Bisona :D

...via: https://www.youtube.com/watch?v=1W7c8QghPxk )

TomKQT
TomKQT
Level 1 Level 1
27. 11. 2015 07:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Wizard: Edwin měl ale jiný avatar, ne? Teda pokud jsem Tě dobře pochopil.

Wizard
Wizard
Level 1 Level 1
26. 11. 2015 22:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jsoucno: RTS: všechno schramstnul starcraft. vždyť to je skoro národní sport koreje

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
26. 11. 2015 21:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Wizard: Abych zneužil tvoje Lamborghini, nejde čekat, že tvoje vysněná hra cílená na niche publikum bude ekonomicky výhodná za stejnou cenu jako hra mainstreamová.
Pokud budou určití hráči (stejně jako řidiči Lamborghini) ochotní si připlatit, tak bych neviděl problém v existenci niche her s AAA produkčními hodnotami. Ale po pravdě ochotní nejsme, dokážeš si představit, že by vyšla hra a stála třeba 180 dolarů (standardní edice)? Už vidím ty stovky negativních článků a zuřivých komentářů...

Tataboj
Tataboj
Level 1 Level 1
26. 11. 2015 18:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Wizard: Máš pravdu. Naštěstí jsou tu indie hry, které někdy paradoxně určují směr her, když to ty AAA neudělají.

ledman
ledman
Level 1 Level 1
26. 11. 2015 16:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ocelotr2.0: ono je na tom docela poznat, že je to upravený systém pro klasické papírové RPG, který byl navíc ne moc dlouho před vydáním předěláván. Dvojka už je promyšlenější a dává ti víc možností a nemáš tam tolik zbytečných skillů.

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
26. 11. 2015 14:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jsoucno: Mám to podobně, BG a Fallouty zbožňuju, ale Divinity mě taky vůbec nechytlo. Dragonfall teda jo (pokud tím myslíš expanzi na Shadowrun). Jinak Pillars taky doporučuju, pokud ti nevadí hora čtení.

@Smaug.: Dvojka mi přijde o dost lepší, jak příběhově, tak záběrem a i hratelností, začíná se na vyšších levelech a tím pádem je víc možností i menší role náhody.

Jsoucno
Jsoucno
Level 1 Level 1
26. 11. 2015 13:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já jsem třeba milovník, z dnešního pohledu, hardcore rpg. Dohrál jsem Fallouty nesčetněkrát, stejné je to i s Baldurs Gate I a II (Huaaa, díky enhanced edition dobývám Mečové pobřeží znova),Septera Core (hodně zajímavá hra). Posléze jsem si zapnul Divinity, a nevím. Buď jsem sakra zlenivěl, nebo to nemá ten tah. Nebo se to váže k dětství, kdy jsme s kámoši o BG a Falloutu dlouho diskutovali venku na sídlišti a hráli u toho fotbal. Každopádně z nových "hardcore" rpg mne, asi bohužel, nechytil ani Divinity, ani Dragonfall. Ačkoliv právě, Fallout si zahraji rád znova.

Ocelotr NN
Ocelotr NN
Level 1 Level 1
26. 11. 2015 12:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TomKQT: @ledman: @Silesian: Not very user friendly. To s tou tvorbou postavy. Já prostě začínal FALL1 asi 5krát a ať jsem se vydal kamkoliv čekal na mne obtížný půlhodinový souboj, na jeho konci smrt nebo radiace :-). Postavy co mě nenávidí a nepomůžou. Nebo mě rovnou zastřelí. A hlavně v tý době zaútočila na můj obývák PS1 se všema laskominama typu Tekken či MGS. No a potom vyšlo Final Fantasy VII se všema svejma overridama a vyvoláváním summonů a hnědý Fallout byl zapomenut. Sorry, fandové :-). Vrátil jsem se až u Bethešdích(?) výtvorů a svým způsobem Fallout velice respektuji - i ty díly, které jsem vlastní neschopností nedohrál.

TomKQT
TomKQT
Level 1 Level 1
26. 11. 2015 12:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ocelotr2.0: Přístup sice podivný, ale dával obrovský smysl.
Ale nebylo to tak dramatické. Jak psal ledman, hodně sis to mohl zkomplikovat tvorbou postavy, to byla totiž ještě hra, kde na tom opravdu záleželo. Např. 1 bod do inteligence znamenal, že všechny volby na odpovědi v dialozích byly jen nějaké chrčení. Tudíž hráč nemohl řešit úkoly :D
Taky tam byl ten prvek, kdy jste mohli i jako postava na úrovni 1 jít do oblasti obsazené supermutanty s laserovými rotačáky a tam byla smrt naprosto jistá.
Prostě bylo potřeba zpočátku postupovat opatrně a rozkoukat se, stejně jako by to bylo i v reálu.

ledman
ledman
Level 1 Level 1
26. 11. 2015 11:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ocelotr2.0: Hra ti dá limit (150 dní iirc), na jak dlouho jakože vydrží zásoby. Obtížnost byla dána jen tím, jakou sis udělal postavu. Ne všechny buildy si byly v tomhle ohledu rovné.

TomKQT
TomKQT
Level 1 Level 1
26. 11. 2015 11:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Když na tom videu opustil Vault, uvědomil jsem si, že tam vlastně je jeden velký rozdíl - původní Fallouty neměly vůbec zpracován ten svět mezi lokacemi. O to složitější to pro autory bude. Ale vzali si hrozně velký a těžký úkol, nevím nevím.
Každopádně v poslední době vždycky když čtu nebo sleduju něco o Falloutu 4, mám větší a větší chuť zahrát si dvojku :) Ale asi k tomu nedojde, hrál jsem poměrně nedávno.

EDIT: Hehe, tak jsem dokoukal do úplného konce a musel jsem se zasmát :D :) Takže nic...

noxuss
noxuss
Level 1 Level 1
26. 11. 2015 10:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ja by som radsej bral New Vegas v izometrickej podobe.Prave vcera som dohral Fallout1 a je to aj po tych skoro 20-tych rokoch paradna hra.Hura na Fallout2.A potom Wasteland2.

Lynch
Lynch
Level 1 Level 1
26. 11. 2015 10:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak to zní hodně zajímavě, určitě to vyzkouším.

Ocelotr NN
Ocelotr NN
Level 1 Level 1
27. 11. 2015 07:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Wizard: Nadšení v tržní ekonomice, která lidi vycucne a vyplivne není povoleno ! :-)

Wizard
Wizard
Level 1 Level 1
26. 11. 2015 22:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: samozřejmě to je druhá strana mince, která musela být napsaná, ale určitě alespoň trochu chápeš jádro pudla.

(o trochu více nadšení, o trochu méně greedu a ono to třeba pujde... )

Jsoucno
Jsoucno
Level 1 Level 1
26. 11. 2015 22:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: mne to jrpg bavilo, septerru zkus, pokud jsi fand do starsich zalezitosti. Mne to treba sedlo, ale chapu ze nekomu ne e

TomKQT
TomKQT
Level 1 Level 1
26. 11. 2015 21:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Wizard: Tvůj avatar se do tohoto tématu náramně hodí :) Tenhle obrázek jsem si v BG vybíral já když jsem hrál za mága, což bylo mé oblíbené povolání. A pak jsem si ten obrázek bral už ze zvyku i na jiné postavy :)

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
26. 11. 2015 16:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Silesian: Mnich myslím taky. Ale u paladina to bylo nejvíc na prd, jeho velké charisma z něj dělalo dobrého kandidáta na mluvčího party, ale kvůli tomuhle musel člověk dávat bacha, kdy ho nechat mluvit. Zlatý sorcerer :D

Silesian
Silesian
Level 1 Level 1
26. 11. 2015 16:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: Má pravdu ten chlapec.

Také mne u dvojky, když jsem to hrál poprvé, zarazilo, že paladin automaticky odmítal odměny za questy :) Ale to jen taková perlička.

Silesian
Silesian
Level 1 Level 1
26. 11. 2015 15:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Když už tu teda padl IE, tak bych doporučil celkem opomíjenou dvojici Icewind Dale. Je to akčnější, navíc si člověk může vytvořit celou skupinu, ne jen svého hlavního hrdinu.

Wizard
Wizard
Level 1 Level 1
26. 11. 2015 15:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ocelotr2.0: právě že to je problém dnešní doby: posouvají se samotné standardy herního vývoje a až tak moc se neinovuje, nezkoumají se nové herní mechanismy (nebo již jednou vynalezené dobré staré se nechají zchátrat a zapomenout), jakmile se trochu víc něco zajede, tak se na to najednou seká veškerá tematika. Máš venku pár obřích enginů s nesčetnými možnostmi, ale tak nějak se pořád jede jenom jeden zajetý mustr. tečka uprostřed obrazovky, označ a smáčkni. A přitom by na tenhle princip šlo naroubovat o tolik mnoho víc! (Hardcore tabulky jsou dneska asi jen pro pár cifr-šílenců, ale vždyť ty hodnoty měli kdysi nějaký význam. Představ si, že by si vzal třeba ten kompletní systém z původního falloutu a skill po skillu to přesně převedl do moderního enginu s vizuálním provedením a vším co z nich plynulo (se všemi neúspěchy a tak širokými možnostmi jaké byly v původním díle))... místo toho máš dneska odemykací terminály, které se po deseti vteřinách sami opraví, aby si náhodou neminul kousek obsahu, když seš naprosto levej... už by bylo na čase, aby se vývojáři probudili a začala taková ta éra: "post-big-engine-dullness" měli by se zase dělat hry pro to, aby vznikaly skvělé hry! ne pro to, aby se marketing zavděčil každému. Oni si pak praví fanoušci budou svých titulů hned víc vážit. Dělej hru tak, aby ses zavděčil každému: vznikne neurčitá rozpačitá záležitost. Dělej hru tak, aby vzniklo něco mimořádného: pořád může vzniknout rozpačitá záležitost, ale třeba se do toho podaří promítnou něco, o čem nikdo před tím neměl tušení, že to jde a najednou to i běžným průměrným fanouškům otevře oči... Možná to píšu trochu moc neurčitě, ale doufám, že víte, co mám na mysli.

@Jsoucno: Jo, to jsou všechno klasiky na infinity enginu. Ty mám taky prolezlý křížem krážem. Tam byl prostě podařený drive hrou. Baldur 1 nička o trochu méně, ale dvojka tě prostě strhne: vždyť začínáš v nějaké laboratoři/vězení, kde kolem tebe jsou vyloženě divné věci, popsané kdejakou řečí, spousta kouzel a kdo ví čeho všeho, a vůbec nemáš tušení a jen z útržků se dozvídáš kde ses to vlastně octnul, najednou všude spousta tajných místností, pastí, hádanek a jen než kompletně prolezeš úvod křížem krážem, tak ti to vydá na pěkných pár momentů. Planescape torment to samé: začátek tě prostě chytne a nepustí. Zvědavost tě žene kupředu jako mrkev na holi :D .
Septera: tam bylo takové to skákání do bojových obrazovek, a bylo to takové rozedrané. Vizuál sice byl víc jak netradiční, ale podání mě nesedlo. Na nové divinity se teprve chystám, enhanced edice snad nezklame. Pillars of eternity jsem už zkoušel začátek, ale kvůli bugům jsem musel přerušit hru. :-/ teď se mi tu válí asi dvacet různých patchů a až někdy budu mít chuť a sílu se prožonglovat patchi a diskusemi, co vlastně funguje a co nefunguje, tak se do toho chci vrhnout. (ale s těmi bugy to pos@$#%li). Jinak moje světla ve tmě jsou právě shadowruny: returns, dragonfall i hong kong jsou můj druh many. :) ale je fakt, že to jsou poměrně krátké hry. sice to je asi 20 map, ale když to srovnáš s klasikami, tak to je takový sotva odvar. a hong kong opět zabugovaný až na půdu (kdy třeba ten prodavač pro deckery jde na nějakou soukromou misi, tak se bugne a zobrazí se vedle toho zástupného a spousta podobných drobností.)

Smaug.
Smaug.
Level 1 Level 1
26. 11. 2015 14:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jsoucno: Zrovna jsem Baldura taky rozehrál. Potřebuji si doplnit herní vzdělání a tohle mě tehdy minulo. Nepřipadá mi to nijak extra těžké (hrál jsem Wizardry VII, což je jiná káva), ale ani mi to nepřijde jako nějak extra skvělá hra. Chybí mi tam jednak mapa buď s rozumnými popisky nebo lépe možností popisky psát (přitom v tehdejší době normální věc). Druhá věc je nechutná závislost na náhodě - pětkrát mi protivník vykydlí půl skupiny a napošesté se mi povede pár kritických zásahů a vyhraju bez škrábnutí. Prostě dost Save/Load a čekat, že to jednou vyjde. Hlavně na začátku. Když už postavy něco vydrží a je možnost je naboostovat, tak je to lepší a taky se líp sbírají zkušenosti.

Reklama
Reklama