Zpět na článek

Diskuze: Matka hájí mladého cheatera ve Fortnite

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Beerminator
Beerminator
Level 1 Level 1
30. 11. 2017 07:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rastamafian: Tak hlavne, že sa vyjadril k niečomu, o com nemáš zjavne ani šajn. Ten "14ti letej capart" mal ako zábavu spolupracovať s tvorcami hackov, mal k tomu inštruktážne video a zarábal na tom. Toto porovnávať s tým, že si niekto našiel kód v časopise a naťukal napr. nesmrteľnosť väčšinou do SP hry, môže len totálny mimoň. Nehovoriac o tom, že tieto "cheaty" pochádzali väčšinou priamo od tvorcov hry, resp. tam boli dané za účelom, aby na to niekto prišiel. Gratulujem, ale suverénne najväčšie ho*no v tejto diskusii sa podarilo vytvoriť tebe... :D

Wexz
Wexz
Level 1 Level 1
29. 11. 2017 12:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@j2142124: K absolutnímu uhlídání nejsou. To je objev, že? Jako problém výchovy bych tohle neviděl - já osobně taky nedostal výchovné lekce o cheatování a stejně jsem to nikdy neudělal. To je dáno charakterem člověka.

Beerminator
Beerminator
Level 1 Level 1
29. 11. 2017 11:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: Slovo podvodník používam preto, lebo píšem slovensky a takto znie preklad z angličtiny. S prípadnými ďalšími otázkami sa, prosím, obráť na http://www.juls.savba.sk.

Človek v 14 je nezletilý a blbý a napriek tomu si dokáže nájsť stránku predávajúcu hacky, prejsť procesom objednania a zaplatenia - nehovoriac o tom, že má na to financie. A zrejme si si schválne zabudol všimnúť, že píšem o jeho zákonných zástupcoch.

Z principiálneho hľadiska je podvod podvodom a krádež krádežou bez ohľadu na rozsah a svet je v prdeli, že sa hľadajú stále širšie možnosti, ako podvod a krádež preklasifikovať na niečo iné, nazávadné a ospravedlniteľné. Potom sa to kradne a podvádza, keď to spoločnosť akceptuje a viem, že mám široké možnosti, ako sa z toho vyviniť.

A nakoniec, osobne si nemyslím, že by Epic po vyhratí sporu aj reálne tie peniaze od toho chalana požadoval. Možno sa mýlim.

JMBounce
JMBounce
Level 1 Level 1
29. 11. 2017 11:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

1. 150K je nepřiměřeně moc
2. Věk by určitě omlouvat neměl, klučina moc dobře věděl, že to co dělá je špatně
3. Z textu vyplývá, že to není obyčejný chudáček cheater když dával na YT návod jak podvádět a poškozoval tím Epic
4. Společnost jinou možnost neměla než to hnát přes soud (kdyby video stáhl tak se to nemuselo stát, takže jeho smůla)
5. Trest je na místě (osobně bych navrhl obecně prospěšné práce)

Jsoucno
Jsoucno
Level 1 Level 1
29. 11. 2017 10:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mno...

Pokud budete podvádět v kasínu a přijdou vám na to, seberou vám většinou výhru a z kasína vyhodí s tím, že pokud tam ještě vlezete, tak dostanete do držky :))

Každopádně - tohle je prostě hra, něco, co nikomu neruinuje život a neoškubáváte lidi o miliony, jestli ten kluk někoho svým cheatem odradil, tak budiž, ale pořád to není záruka, že dotyčný pan XY, který hru zapnul, by tam nějaké peníze vůbec nasypal ( pokud vím, tak ale nasypal minimálně 500,- nebo koilik je ten founders pack).

Vždycky by mělo fungovat něco jako přiměřený trest, v tomhle případě, vzhledem k jeho věku, není možné uplatnit pokutu 3 000 000,- (v přepočtu) za to, že použijete cheat na hru, která je děravá jak metuzalém ve svém zdrojovém kódu, protože je to early acces. Na druhou stranu, EPIC z toho ještě vytěží, protože začne hru více zaplátovávat, aby takovéhle situace nenastaly.

Souhlasím s Mitsurugim, že celé je to na hlavu postavené, protože je to prostě jenom hra, pitomý soubor jedniček a nul. Ne doping na olympiádě, balamucení lidí o peníze apod.

Tataboj_
Tataboj_
Level 1 Level 1
29. 11. 2017 09:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: +1

Wumitai@seznam.cz
Wumitai@seznam.cz
Level 1 Level 1
29. 11. 2017 09:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Beerminator: mně vadí a to docela dost

Wumitai@seznam.cz
Wumitai@seznam.cz
Level 1 Level 1
29. 11. 2017 08:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

pokuď někdo cheatuje /hackuje a je dopaden, tak by měl být potrestán, nehledě na věk, nebo na to jestli ho matka brání, a ještě takovýmhle bizarním způsobem. Takový člověk by neměl nabýt dojmu, že to co udělal je v pořádku a nebo že ho z toho někdo vyseká. To co udělal je prostě trestný čin a každý trestný, by měl být potrestán.

Wumitai@seznam.cz
Wumitai@seznam.cz
Level 1 Level 1
29. 11. 2017 07:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

no jo, ale je přece na tom dotyčném, jestli ten cheatovací program využije či ne, a pokuď ho použije, tak si je vědom toho že hodlá podvádět a že existuje šance, že ho při tom chytnou a bude mít problémy.

Wexz
Wexz
Level 1 Level 1
29. 11. 2017 15:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TomKQT: Až na ty vrozené >základy< charakteru se v podstatě shodneme. Jen IMO vina rodičů je částečná, nikdy však úplná. Jak to koneckonců z tvého textu samo vychází.

TomKQT
TomKQT
Level 1 Level 1
29. 11. 2017 13:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Wexz: @yenda1042: Si to někde vyhledejte. S charakterem se opravdu nerodíš.
Výchova samozřejmě není jediný faktor, psal jsem největší, nikoliv jediný. Okolí (prostředí) má pochopitelně má taky obrovský vliv, vždyť ve školním věku je dítě více ve spojení se spolužáky a kamarády než s rodiči. Samozřejmě, že bez ohledu na výchovu může dítě podlehnout špatnému vlivu spolužáků a začít dělat něco nezákonného. Ale ať se vám to líbí nebo ne, pořád jsou pak na vině rodiče, protože toto prostě musí podchytit. Dítěti je potřeba se věnovat, kamarádi, televize, mobil a tablet ho nevychovají.

To, že dítě není naprogramovaný výtvor rodičů (Wexz) je samozřejmě pravda. Ale není to pravda kvůli tomu, že by charakter byl vrozený a rodiče ho mohli jen usměrnit. Je to pravda kvůli tomu, že rodiče jsou jen jeden z MNOHA faktorů, které charakter v dítěti utváří během jeho života.

Wexz
Wexz
Level 1 Level 1
29. 11. 2017 13:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TomKQT: Jsem jiného názoru - charakter je v základech vrozený a výchovou ho lze usměrňovat, ne však definovat. Tedy dítě není naprogramovaný výtvor rodičů a ti tak nemohou své dítě PLNĚ ovládat ani kontrolovat.

Wexz
Wexz
Level 1 Level 1
29. 11. 2017 11:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TomKQT: To ale není v silách snad žádného rodiče takhle hlídat 14ti letého syna. Prostě neysmysl z jejich pohledu.

TomKQT
TomKQT
Level 1 Level 1
29. 11. 2017 11:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Beerminator: "Človek v 14 je nezletilý a blbý a napriek tomu si dokáže nájsť stránku predávajúcu hacky, prejsť procesom objednania a zaplatenia - nehovoriac o tom, že má na to financie."

Nemusí spolu souviset vývoj dovedností (dokázat najít na webu crack, koupit hru atd. - toto by dokázal dneska nepochybně i 6letý) a vývoj vnímání dobra a zla a obecně morálky. Takže moc nemá smysl dávat to do jednoho argumentu.
Ale samozřejmě - a to píšeš i Ty - jsou na vině rodiče. Toto je prostě zodpovědnost rodičů - buďto dokáží své dítě včas naučit, co se smí a co nesmí, a nebo (do té doby než to dokáže odlišit sám) ho prostě musí hlídat. Takhle funguje výchova, děláš to za své dítě až do doby, než to dokáže samo - a to platí pro fyzické dovednosti, vydělávání peněz, morální volby, prostě všechno.

TomKQT
TomKQT
Level 1 Level 1
29. 11. 2017 09:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

1. Cheatování bych rozhodně trestal, ale přiměřeným způsobem - zákazem dalšího hraní dané hry (doživotní ban). Což se zejména u F2P hry asi těžko prakticky zajišťuje (jak zabránit, aby si nemohl vytvořit další účty?). Trestat cheatování soudní žalobou je přehnané, ovšem je nutno zvážit i další okolnosti, viz dále...
2. Nevím co přesně je s tím zmíněným videem na YouTube a co na něm přesně je, ale pokud ho vydavatel opravdu potřebuje stáhnout a jediná šance je žaloba, pak asi na výběr nemá, ne?
3. V původním článku se píše i něco o tom, že spolupracoval s autory cheatu a měl na tom finanční zisk - další důvod pro tvrdší trest než jen ban ve hře.
4. Žalovat je možno bez ohledu na věk? Pokud USA tuto možnost mají, pak se asi počítá i s jejím využíváním.

Wexz
Wexz
Level 1 Level 1
29. 11. 2017 08:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: +1

JMBounce
JMBounce
Level 1 Level 1
29. 11. 2017 08:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Vollodo: +1

Flois
Flois
Level 1 Level 1
29. 11. 2017 13:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TomKQT: pokud se nepletu věková hranice trestni odpovědnosti v USA ve většině států není. Zbytek by se měl pohybovat kolem 8-12 let. U federálních věci je to 11 let .Takže zákon na nej pohlíží jako na zodpovědného.

Jinak stoprocentně souhlasim s @JMBounce:

yenda1042@gmail.com
yenda1042@gmail.com
Level 1 Level 1
29. 11. 2017 13:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TomKQT: Nesmysl. Člověk se nikdy nerodí jako tabula rasa. Výchova má vliv. Stejně tak ovšem geny a nezanedbatelný je vliv prostředí.

Ale souhlas v tom, že jeho jednání by mělo být nějak potrestáno. Negativní zpětná vazba tomu klučinovi jen prospěje.

TomKQT
TomKQT
Level 1 Level 1
29. 11. 2017 13:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Wexz: Jenže charakter je získaný, nikoliv vrozený, a největším faktorem ovlivňujícím charakter je výchova. Takže se kruh uzavírá ;)
Myslím, že asi nikdo z nás nedostal od rodičů přednášku o cheatování :) To, žes nikdy necheatoval, není tím, že by Ti rodiče řekli "cheatování ve hrách je špatné". Je to obecnějším působením, které na Tebe měli, a díky tomu jsi byl schopen sám usoudit, že cheatování není správné a že chceš hrát poctivě.

@Beerminator: Však já ho neobhajuju, právě v té spolupráci za účelem finančního zisku vidím i jeden ze zásadních problémů a důvodů, proč zaslouží větší trest než jen ban v jedné hře.
To, že ty dvě věci nepatří do jednoho argumentu, se týkalo této Tvé reakce:
"Človek v 14 je nezletilý a blbý a napriek tomu si dokáže nájsť stránku predávajúcu hacky, prejsť procesom objednania a zaplatenia... ... ... ... "
mířenou na toto od Mitsurugiho:
"Není jedno jestli je mu 14, ve čtrnácti je člověk nezletilý a blbý, proto taky nemá plnou zodpovědnost."

Mitsurugi tím prostě chtěl říct, že nezletilost člověka a právní nezodpovědnost za své činy (nevím ale, jak je to v USA) souvisí s tím, že se nepředpokládá, že by nezletilý byl schopen správně a samostatně posoudit své činy. V tomto ohledu je tedy "blbý a mladý". Jestli dokáže programovat, háčkovat, zpívat, hrát šachy, stahovat z internetu, to je úplně jiná a nesouvisející otázka.

j2142124@mvrht.net
j2142124@mvrht.net
Level 1 Level 1
29. 11. 2017 09:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: Tak 150k je jako 8mil za sdílení seriálu. Prostě se něco vyčíslí a soud po prokázání viny rozhoduje jaký nakonec bude trest. Klidně z toho může být 1k, výchovné pokárání nebo bude žaloba stažena a vyřeší to mimo soudně.

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
29. 11. 2017 09:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Beerminator: Hezky překrucuješ můj komentář. O zlodějích nepadlo ani slovo, nechápu proč je vůbec vytahuješ. Jinak líbí se mi jak místo cheater používáš podvodník protože to zní hůř.

Není jedno jestli je mu 14, ve čtrnácti je člověk nezletilý a blbý, proto taky nemá plnou zodpovědnost.

Jinak mě přece nevadí postihování. Mě vadí naprosto přehnané postihování. 150k dolarů za cheatování ve hře mi přijde stejně absurdní jako kdyby zloděj za krádež flašky rumu v Bille dostal 5 let na tvrdo. Cheatování ve hře by IMO neměl být čin co člověku zničí, nebo hodně poškodí život.

Moc nechápu proč je svět v prdeli kvůli tomu, že se mi nelíbí pokuta 150k dolarů za cheatování ve hře, ale což.

j2142124@mvrht.net
j2142124@mvrht.net
Level 1 Level 1
29. 11. 2017 08:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: Ani ne, USA, takže už z toho pohledu je to standard. A sice je to "free a alfa vrze", ale reálně vydavatel počítá s nákupy ze shopíku, které mu takový cheater kazí, nejen že si nic nekupuje ale odrazuje mu od hry ostatní hráče = poškozuje mu dobré jméno atd.

Spíš je smutné že se jako obvykle ukazuje že rodič nemá představu co jeho dítě dělá.

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
29. 11. 2017 08:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To jsem tady jediný komu přijde neuvěřitelně absurdní žalovat někoho za cheatování v pitomé hře? Vždyť chtějí po 14 letém klukovi 150 tisíc dolarů. Za cheatování. A nechte si ty kecy, že "ale on přece porušoval pravidla tak to měl čekat", tohle je naprosto bezprecedentní jednání, nemohl to čekat. Matka má naprostou pravdu v tom, že z něj chtějí udělat exemplární případ.

Navíc ta jejich žaloba je definovaná tak, že by se klidně dala použít i na mody a to není zbraň, kterou bych chtěl vidět v rukou našich drahých vydavatelů.

Flois
Flois
Level 1 Level 1
29. 11. 2017 07:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Strajk: musíš k tomu přidat i předchozí větu :-) je to trochu kostrbatě napsané. Paní žádá at se žaluje ten kdo klukovi prodal ten cheatovaci program.

Reklama
Reklama