Já jsem docela zvědavěj kolik procesorového výkonu Sony ušetří použitím koprocesoru pro dekompresi dat. Teoreticky by se mohlo stát že bude mít PS5 víc výpočetní kapacity procesoru než Xbox, protože se s ní nebude plýtvat na tuto činnost.
Hlavní nebezpečí cloudového hraní je to co dneska vidíme na GF now. Vydavatel se nasere a prostě ze služby odejde se všema svýma hrama a uživatel s tím nenedělá vůbec nic.
To že je streamování her blbost a maximálně použitelné jako absolutní nouzovka, bylo jasné každému, kdo si někdy zkusil Playstation remote play nebo třeba gird od nvidie. Uz samotná rychlost kterou se pohybuje paket po síti a vzdálenost do data centra je dost na to aby se zážitek ze hry pokazil. Ostatní faktory už jsou jen dalšími hřebíky do rakve.
@leco77: Jenže ty jsi úplně mimo. Při kompresi videa na YouTube nebo Netflix máš výhodu toho, že víš jak bude vypadat příštích několik framů, takže kompresní algoritmus je schopnej ten obraz spočítat tak aby nezabíral moc místa a přesto vypadal k světu. U her musíš přenášet obraz v reálném čase bez sebemenšího zpoždění, tam kompresní algoritmy zdaleka nemají takovou moc.
@RuThaN: Jenže kdyby google začal rozhlašovat, že k hraní potřebuješ router minimálně za 3 tisíce a k tomu interjnet, kterej bude cenově o třeinu dražíš než si většina lidí platí. Tak si každej sám doma spočítá že ho vyjde levněji tu službu nepoužívat a koupit si v nejbližším elektru obyčejnou konzoli.
Co čtu recenze, tak to dopadlo přesně jak jsem čekal, nemastna neslana onlinovka kterých tu už pár máme (a asi lepších). Škoda že to úsilí nevěnovali Andromedě.
Umět napsat ve větě čárku je poměrně zásadní záležitost "V době psaní Zaklínače hraje téměř 67 tisíc hráčů. " a "V době psaní, Zaklínače hraje téměř 67 tisíc hráčů." jsou věty s úplně jiným významem.