Hmm, pekny teaser, kvalitni teaser. Mozna ze hra vyjde, mozna ze uz nebude Never spis IF EVER, ma ale Duke co nabidnout i dnes, behani s barevnymi klicky uz asi nebude to prave. Kazdopadne doufam ze se to vyvede uspesne, 3D Realms nejspis muselo vymyslet za tu dobu spoustu genialnich napadu.
@Shodar87
Prestoze konecne mohu souhlasit, stale jsem jaksi nazoru, ze kampan je pro preneseni do daneho sveta, ,,bitka" je jen jakousi ukazkou jak bude vypadat multas, tedy jeji teoret. vrchol. Jinak mas pravdu, skoda ze se vyvoj rts odebira divnymi smery, na druhou stranu nezapomen, proc se rika ze jednooky je mezi slepymi kralem :-b(jak jsi napsal W3 ale i WiC). Co se tyce tema je muj nazor bohuzel stejny, to tema je proste blbe uz samotne. P.S. W40k:DC je skvely, dalo by se rici ze bez konkurence.
@Shodar87
Takze zpetne souhlasim s ravenem ze by mel byt standartem AI alespon ze SC(kde je zajimave, pred jako dobou byla udelana a samozrejmne doufam ze jej zlepsi SC2), ale sorry hosi, jestli vam to prijde dostatecne, mne tezko, AI bohuzel nikdy nenahradi multas, leda ze by byla generovana prez neuronove site a postupne uploadovana(aby se ucila, coz mohl ravenek zahrnout). Muj ciste subjektivni pohled: RTS od blizardu, sopremme commander, Relic games atd. maj sic dobrou AI.ale je neuveritelne smutne ze jen takovou, kdyz se pozorne kouknete na technologicky vyvij za nekolik let, neubranite se usklibnuti nad tim posunem, ale ve skutecnosti je hodl dulezitejsi kvalitni multiplayer nez propracovanost AI ktera vas stejne ve vsech hrach a za ukol pouze pripravit, ne zabavit. Zaver: Tema pojednavalo ze bylo sic moc hezke ze AI starcraftu(na tu dobu) bylo dobre a az do dneska se AI moc neposunulo, ale vyvojari na nej budou rel. kaslat, protoze neni zas tak dulezite(coz se chlapci smirte ze to je pravda). Nechci podcenovat lidi, ale to je hodl vseobecne zname(je to asi jako shnovat chovani politiku pred volbami, proto zbytecne). A vazne bych radeji uvital tema o nasledujicim rozvoji rts, kde se da o NECEM debatovat.
@Shodar87
Myslim si ze mas velmi uzky uhel pohledu na danou vec, je sic hezke ze TOBE stacelo AI u SC a TOBE staci i WIC offline, ze pred deseti lety (tedy v dobe SC) delala dobra UI je sice pekne, ale nikdy nenaprogramujes skutecne versatilni AI, bylo by moc hezke, kdybys nad tim popremyslel nez zacnes psat nesmysly kapis !
@Ondřej Novotný
Kamo, to tvoje tema je ale pekna sracka, to ze je AI ve vetsiny strategii odrbana je jasne un nekolik let, zaroven neni moc RTS ktere nemaji multiplayer. Co z toho vyplyva, hraci budou hrat hlavne multiplayer, coz bohuzel z casti diskvalifikuje zbylou obec offlinaku. A ti mohou jen a jen remcat, a to nenahradi sebelepsi AI !
@Shodar87
Myslim si ze mas velmi uzky uhel pohledu na danou vec, je sic hezke ze TOBE stacelo AI u SC a TOBE staci i WIC offline, ze pred deseti lety (tedy v dobe SC) delala dobra UI je sice pekne, ale nikdy nenaprogramujes skutecne versatilni AI, bylo by moc hezke, kdybys nad tim popremyslel nez zacnes psat nesmysly kapis !
@Shodar87
Takze zpetne souhlasim s ravenem ze by mel byt standartem AI alespon ze SC(kde je zajimave, pred jako dobou byla udelana a samozrejmne doufam ze jej zlepsi SC2), ale sorry hosi, jestli vam to prijde dostatecne, mne tezko, AI bohuzel nikdy nenahradi multas, leda ze by byla generovana prez neuronove site a postupne uploadovana(aby se ucila, coz mohl ravenek zahrnout). Muj ciste subjektivni pohled: RTS od blizardu, sopremme commander, Relic games atd. maj sic dobrou AI.ale je neuveritelne smutne ze jen takovou, kdyz se pozorne kouknete na technologicky vyvij za nekolik let, neubranite se usklibnuti nad tim posunem, ale ve skutecnosti je hodl dulezitejsi kvalitni multiplayer nez propracovanost AI ktera vas stejne ve vsech hrach a za ukol pouze pripravit, ne zabavit. Zaver: Tema pojednavalo ze bylo sic moc hezke ze AI starcraftu(na tu dobu) bylo dobre a az do dneska se AI moc neposunulo, ale vyvojari na nej budou rel. kaslat, protoze neni zas tak dulezite(coz se chlapci smirte ze to je pravda). Nechci podcenovat lidi, ale to je hodl vseobecne zname(je to asi jako shnovat chovani politiku pred volbami, proto zbytecne). A vazne bych radeji uvital tema o nasledujicim rozvoji rts, kde se da o NECEM debatovat.
@Shodar87
Prestoze konecne mohu souhlasit, stale jsem jaksi nazoru, ze kampan je pro preneseni do daneho sveta, ,,bitka" je jen jakousi ukazkou jak bude vypadat multas, tedy jeji teoret. vrchol. Jinak mas pravdu, skoda ze se vyvoj rts odebira divnymi smery, na druhou stranu nezapomen, proc se rika ze jednooky je mezi slepymi kralem :-b(jak jsi napsal W3 ale i WiC). Co se tyce tema je muj nazor bohuzel stejny, to tema je proste blbe uz samotne. P.S. W40k:DC je skvely, dalo by se rici ze bez konkurence.
Fantasticka vec je nechat cas zrychlit(tedy pro hrace bezi vse nejak moc rychle a enemyci si mohou zastrilet do skorozmrzleho panaca :) ). To jsem nejak nepochopil, ale jinak pekna recenze.