Jak vůbec někdo může obhajovat korporáty jako Epic? Rýžují nesmyslné peníze na obsahu, co není jejich. Nelíbí se mi úplně představa, že sada pohybů jde licencovat, ale to co dělá Epic je minimálně velmi neetické a i kdyby spor vyhrál, zaslouží pořádné klepnutí přes prsty.
@yenda1042: Tak v dnešní době, kdy snes emulátor běží i na mikrovlnné troubě, není žádný důvod, proč jen 21 her. Nintendo tímto způsobem vydělává pouze na nostalgii a nekritické lásce fanoušků.
Pokud se nepletu, tak jeden ze způsobů koupi ochrany je platba podle počtu prodaných kusů. Takže když je ochrana prolomena, nemá jí cenu dál platit. Navíc se s ochranou nemohou dostat na GOG, takže proč odstranění protahovat?
"Pikantní na celé věci je také to, že za rozhodnutím a následným přidáním ochrany nestojí vývojáři, nýbrž přímo vydavatel." Za ochranou stojí vždy vydavatel, pokud si vývojáři nevydávají hru sami. To není žádná pikantnost.
To mě moc nepotěšilo. Zrovna jsem si chtěl kupovat New 3DS. Líbí se mi jeho kompaktní design, teď už fungující 3D displej a zpětná kompatibilita s tituly pro klasické DS. Podle všeho nic z toho NX mít nebude a navíc moc nevěřím tomu, že Nintendo bude aktivně podporovat dvě přenosné konzole.
Už se zapomnělo na SMACH Z? Teď se ukázalo, že je to jen vykuchaný tablet nacpaný do plastového obalu. A tohle bude na 99 % vykuchaný tablet taky. Dle specifikace bych to tipoval na Lenovo MiiX 510, nebo něco podobného. Konkurent Switche my ass.
Pěkné, ale menší studia si nemohou dovolit tvořit plnohodnotné hry v takové kvalitě. A ta velká si zase vydržují vlastní engine, nebo sáhnou po Unrealu. Přijde mi, že Unity se mermomocí snaží zapadnout do party frajerů a tím škodí své identitě. Každou chvíli na Twitteru čtu, jak si vývojář stěžuje na nějaký bug nebo si zoufá, že obchod obsahuje nějaký nástroj, který by měl být v Unity dávno integrován. Což se ale nejspíš nestane, protože Unity nechce nikomu pošlapat palce.
@OneShot: Neměly. Kreslená grafika je hodně obecný pojem, který nic neříká o komplikovanosti shaderů, počtu materiálů, počtu vykreslených modelů, použitém světelném modelu, použitých odrazech nebo velikosti textur stínů. Nicméně existuje mnoho hezčích stylizovaných a lépe optimalizovaných her, takže problémy Rime nejsou omluvitelné.
Koncept se mi líbí, ale přijde mi, že na handheld je moc velký a jako klasická konzole u televize bude mít menší výkon, než by mohla. Tedy že každé použití limituje to druhé. Čekal jsem na oznámení, abych se mohl rozhodnout mezi tímto a 3DS, ale jak tak vidím, Switch je na přenosnou konzoli moc velký.
To je přece hloupost. Kdyby se hra také jmenovala Prey, tak nic neřeknu. Ale prey je normální slovo a je to jen část názvu druhé hry, takže jen těžko by si je někdo spletl. Toto je opravdu jen šikana malého studia, o žádnou značku by Bethesda neaktivitou v tomto případě nepřišla.
@IamShyNotScared: Teď vážně. Vidět za tím nějaký plán malého studia mi přijde naivní. Názvy her jsou jiné, žánry jsou, vše je jiné. Je vážně obtížné přijít s unikátním názvem pro hru a je skoro jisté, že při použití delšího názvu použiješ slovo z názvu jiné hry. Nevidím důvod, proč by to NMS dělalo schválně. Ten ztracený čas za to nestojí, stejně musí změnit název. Možná ale za vším nevidím ty zlé SJW, tak to nechápu.
@stul.drabik: Proč 50 tisíc? Já mám pc za 15 tisíc už 4 roky a teprve před rokem jsem upgradoval grafiku. PS4 mám jen na exkluzivity, všechno ostatní vypadá lépe na pc.
@Paprikonn: Tak minimálně problémy se signálem levého Joy-Conu vyhejtované nejsou. Spousta hráčů s tím má problémy, někteří to i zdokumentovali a vzhledem k použité technologii to ani není překvapivé.
@Pidalin: Já bych neřekl prasácká, ale spíše ultimátní a jednoduchá na implementaci. S MSAA je problém ten, že nefunguje, pokud používáš odložené stínování. A na této technice většinou nové hry stojí, takže přišly alternativy jako FXAA. Ten je sice jednoduchý na implementaci, ale z technického hlediska je to jen taková náhrada za pravý AA. Mám ale pocit, že poslední dobou začínají frčet různé nové druhy dopředného stínování (hlavně clustered verze), takže v budoucnu možná bude MSAA zase populární.