Zpět na článek

Diskuze: Patch Horizonu má 250 MB. Jak vypadá na Pro?

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Pidalin
Pidalin
Level 1 Level 1
20. 2. 2017 23:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@GlaDOS: Tak nemusí to bejt nutně přímo MSAA, prostě myslim ňáká forma reálně počítanýho antialiasingu, která zároveň ale neni tak ultimátní jako supersampling, FXAA ve všech hrách zakazuju, fakt je to humus, to v podstatě kromě hran rozmaže celej obraz a ty rozsypaný dráty to stejně opravit nedokáže. Mně právě připadá že většina hráčů je tak zblblá z toho PR a keců o supr grafice, že už považujou MSAA za ňákou pravěkou a překonanou technologii, že je to přece kravina když máme FXAA, TAA..., ale to že to FXAA vubec neni žádnej antialiasing už jim nevadí, hlavně že maj moderní grafiku. :-D

Pidalin
Pidalin
Level 1 Level 1
20. 2. 2017 20:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@GlaDOS: SS je pěkně prasácká metoda jak se zbavit aliasingu, obyčejnej starej MSAA fungoval parádně při mnohem menších nárocích na HW, dneska bohužel hry antialiasing nepodporujou, tak pak zbejvá jediná možnost vynutit ten SS v ovladačích, respektive použít funkci virtuální rozlišení a hrát třeba ve 4K na FHD monitoru, je to výkonostní prasečina. Fakt bych si přál aby hry zase podporovaly antialiasing, myslim ten opravdovej, ne FXAA a podobný hrůzy který rozmažou celou hru, jediný co z těch post AAček trochu funguje je TAA, ale je potřeba pak obraz doostřit a při pohybu je to stejně rozmazaný jak prase, prostě zlatý starý MSAA. Když si pustim ňákou 15 let starou hru a dam tam 16x MSAA tak vždycky hrozně obdivuju ty hrany, pletivo na plotech a podobně, to se v dnešních hárch už jentak nevidí abych viděl v dálce nerozsypanej plot nebo kabely.
Myslim že šéf vývoje Unreal enginu jednou zahlásil něco jakože antialiasing je zbytečná kravina která žere výkon, takže holt máme rozsypaný ploty a kabely, co se dá dělat. :-D

Pidalin
Pidalin
Level 1 Level 1
20. 2. 2017 20:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak to asi dělaj po staru, že opravujou jenom vadnej kód hry a ne že se pokaždý celá hra stahuje znova jak je dneska běžný. :-)

HolyGman
HolyGman
Level 1 Level 1
20. 2. 2017 17:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

K takže ps4 pro = více mušek nebo co to tam létá? :D

David Plecháček
David Plecháček
Level 1 Level 1
20. 2. 2017 15:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Silencio13: Pravdu díš, samozřejmě je to v Evropě o den později.

GlaDOS
GlaDOS
Level 1 Level 1
20. 2. 2017 21:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pidalin: Já bych neřekl prasácká, ale spíše ultimátní a jednoduchá na implementaci. S MSAA je problém ten, že nefunguje, pokud používáš odložené stínování. A na této technice většinou nové hry stojí, takže přišly alternativy jako FXAA. Ten je sice jednoduchý na implementaci, ale z technického hlediska je to jen taková náhrada za pravý AA. Mám ale pocit, že poslední dobou začínají frčet různé nové druhy dopředného stínování (hlavně clustered verze), takže v budoucnu možná bude MSAA zase populární.

Silencio13@seznam.cz
Silencio13@seznam.cz
Level 1 Level 1
20. 2. 2017 14:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nemá hra vyjít až 1.3.2017 ?

Ocelotr NN
Ocelotr NN
Level 1 Level 1
20. 2. 2017 13:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

My PCčkáři tomu říkáme DOWNSCALING. Začnete třeba na obrazu 5120x2160 ten zmenšíte na 2560x1440 aby byl finální obraz 1280x720 čili 720p.

Čili než vám výsledný Frame přistane na obrazovce dvakrát zmenší velikost. Výsledkem je nehorázně ostrý obraz jehož klasicky - renderuju 1280x720 na GPU a na monitor mi jde 1280x720 nelze dosáhnout. Tato druhá metoda je ovšem vhodná pro novější hry na starších počítačích, jelikož nové hry často downscalingu využívají i když zvolíte menší rozlišení. Viz. QUANTUM BREAK. Úkolem hráče pro optimální framerate je pak donutit GPU renderovat v nižších rozlišeních než rozlišeních daných výrobcem via GeDoSaTo (general downsapler) nebo jiný downsaplovací program. UFff.

GlaDOS
GlaDOS
Level 1 Level 1
20. 2. 2017 20:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ocelotr2.0: Mám pocit, že správně je to Supersampling. Downscaling je obecný termín a nemusí se nutně vázat k odstraňování aliasingu.

Reklama
Reklama