Vášnivý čtenář, filmový nadšenec, herní maniak 😀. Svou herní kariéru jsem začínal na starých windows někdy v 1997. První hry, ke kterým jsem se dostal a které mám rád do dnes. prince of Persia, Heretic, Quake, rise of The triad, doom, hexen, Sim City, red Alert, Age of empires 2. Soldier of fortune, unreal tournament, Quake. Poté nebo během toho přišel první PlayStation a díky tomu jsem se obohatil o neuvěřitelné množství her namátkou má TOP 3 driver 2.Osudová hra,nebojím se říct stovky hodin v take and ride Chicagu a Havaně, chase The Express, a syphon filter 3
Já vidím problém. Když ve sportu nebo esportu Segregujes jednu skupinu tak jaksi celá soutěž postrádá smysl. Co mě sere když nějaký trapný uk tenista brečí, proč ještě můžou hrát ruští tenisté. Co sere politiku do sportu. Proč sám teda nejde bojovat na Ukrajinu kde na rozdíl od Ruska platí mobilizace. Sere mě když debil Dominik Hašek na twitru napadá Ovečkina který při zahájení ruské invaze na dotaz novinářů velmi dobře řekl,, Putin je můj prezident, nicméně mě mrzí co se děje na Ukrajině jsem za světový mír ne za válku. '' Krasně řečeno a tenhle vyhořelý šašek Hašek by nejraději zřídil pro všechny Rusy koncentráky. Je mi na blití z mamánků a těhle kleštěnců kteří využijí jakoukoli záminku pro to, aby míchali politiku země a sportovce, kteří chtějí býti dobří v tom, co dělají. Je mi jedno jestli je to Čech, australan, Nigerijec, rus, ukrajinec i kdyby ten sportovec byl skopcak z nacistického německa, tak ho nechám sportovat a ukázat co v něm je a je mi jedno, jestli je to patriot své země nebo odpůrce režimu. To je jeho osobní věc a do sportu to nepatří.
Článek hodný hlupáka. Takže vy jakože ochotně přehlížíte zbytek hry, která je celá, do posledního detailu jedna velká (ne)historická břečka ale najednou vám vadí lokomotiva. Tohle je typický příklad populistického článku Jirky Bigase, který má za cíl jen rozproudit diskuzi a nasypat pár korunek za prokliky.. Bravo, Blesk a Aha má zdárnou konkurenci ;-)
Připadá mi, že se o mrtvém P.T. respektive Silent hills mluví víc, jak o kdejaké hře, která má těsně před vydáním nebo třeba o Keen Software kteří zpřístupnili zdrojový kód Space Engineers a podpoří modery částkou 100 000 dolarů se musím dočíst na konkurenčním serveru :-/
@tomas.hluchnik: Já to mám přesně naopak. Po zhlédnutí ukázky se docela těším.Konečně je ta debilní kapuce pryč, resp. je jen ve stealth modu :-) Doufám že lezení a celkově parkour bude co možná nejvíc omezen. Je to přežitek, který do téhle doby nezapadá a působí spíš komicky. Snad se budou změny v gameplayi ubírat společně s novější dobou směrem k WD který považuji za assasins hru z moderní doby. Ale rok je málo na opravdu revoluční novou hratelnost takže se bojím, že tohle budou dvě největší novinky a zlepšení v jiných důležitých aspektech hry se konat nebude :-/
@SSuk: Jak je to vlastně teď v BF4, když ho porovnáš s BF3 s infantry only mapama, kolik jich tam je? V BF3 jsem hrál prakticky jen Metro, Ziba Tower, Siene Crossing a Damavand Peak.
@Pidalin: Takže v podstatě stačí proti Třidě Sovereigt nasadit jednoho průměrně cvičeného Sitha ovládajícího škrcení .Ten by se na loď nalodil jako uprchlík a jelikož je známo že Jean Luc pomáhá utlačovaným na loď by se bez problému dostal :-) Borgská krychle je možná silná ale opomíjíš největší zbraň hvězdných válek... Ewoky a Ja jara, ti by zničili celé universum :-)
@Mitsurugi Řekl bych, že Silent Hills byl projekt který si vydupal samotný Kojima ale nedokázal se od P.T. odpíchnout dál, nebo jinak, zasadit koncept PT do tak širokého světa Silent Hillu a pracovat zároveň i s exteriéry. Je blbý že nemáme možnost vidět do pozadí vývoje ale Konami jistě má nějaký svůj námět či alespoň jistou představu, kam chce aby 5 Silent Hill směřoval. Jenže na jeho realizaci je moc brzo, ještě neuplynul dostatek času od katastrofálního Downpour a navíc je v současnosti trh doslova přesycen hororovými hrami.Taky nechápu, koho napadlo do projektu přizvat del Tora a jeho samotný podíl na vývoji. Del Toro je výborný řemeslník ale pravdou je, že za celý svůj život napsal jen dva v celku dobré scénáře. Kojima je víceméně to samé, takže proč mít ve vývojovém týmu dva vůdčí kreativce, kteří musí hledat kompromis jednak mezi sebou a pak se taky samozřejmě držet určitých mantinelů které vytyčuje Silent Hill universum a diktuje Konami.
Taky mě napadá jestli to nebylo už od začátku v plánu, udělat čistě jen hratelný teaser, který by naznačil budoucí směřování, nalákal na značku a projekt následně dát na několik let k ledu. Poptávka stoupne..
@Wumitai: Ty neumět moc česky, viď ? @digestor: No nevím, jsem velkým fanouškem prvních 4 dílů (i horší 3) ale ze zrušení Silent Hills jsem nakonec rád a to přesto že P.T. bylo skvělé. Konami mělo jistě pádný důvod, proč tak učinilo.
On oficialní počet aut moc neznamená. Na rozdíl od Gran turisma bude Project cars modifikovatelný, tudíž počet aut bude dá se říct neomezený. Třeba se dočkáme i nějaké Škodovky.
@daremes: Jako fašounek se tady zatím profiluješ jen ty, když je podle tebe každý fanoušek hry, která nemá nějaký přesah či jakýsi kontext automaticky zamindrákovaný asociál /:-=(
Super takže v traileru krom 2 sekundového záběru z kokpitu stíhače opět absolutně nic přímo ze hry. Další trapárna je ten OP asijský mutant, co bude mít silový štít, jet-pack a raketomet. To proto, že hráči za rebely by neměli proti hráčům za impérium šanci. Na rozdíl od trapné epizody 6 kde za prohru vojáků mohl debilní scénář.Ve hře za stejných podmínek by byli Rebelové rozstřílení na sračky do 15 minut. Naštěstí tam nevidím ty zakrslé plyšové medvědy, doufám že tam nebudou jako hratelná frakce.
Správné znění jména je v japonštině よしだ しゅうへい, 吉田修平 - čínská transkripce Shuhei Yoshida Heburnova první, celosvětově uznaná a používaná transkripce Syuhei Yosida latinská (Kunrei-shiki) druhá, celosvětově uznaná a používaná transkripce.
Samozvaná česká transkripce japonštiny je výplod tehdejších zdegenerovanců pro jazyk český, kteří chtěli tehdejším negramotným dědkům a babkám usnadnit správnou výslovnost při čtení japonských textů. Jako kdyby staré lidi v době vzniku téhle obludnosti nějaké Japonsko zajímalo..
Starý PS3 ovladač mi ještě docela seděl, ale ten nový PS4 je opravdu tragický. Přijde mi, že ho zmenšily (nebo mi vyrostla dlaň ? :-)) V čem je ale úplně katastrofální je dílenské zpracování. Povrchová úprava analogových páček se za několik týdnů začne olupovat. Navíc i s ní člověk nemá z držení páček tak dobrý pocit, jako ve starých PS2/PS3 verzích. Xboxový ovladač naopak sedne do ruky jako ulitý. Největší problém (pro Playstatioňáka) je si zvyknout na rozložení tlačítek xboxu. Nicméně na to se dá zvyknout, na špatnou ergonomii jako v případě PS4 ovladače ne.