Zpět na článek

Diskuze: Xbox One oslavuje den Star Wars

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Vojta Dřevíkovský
Vojta Dřevíkovský
Level 1 Level 1
5. 5. 2015 13:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pidalin: Příšerné dialogy v BSG? :O

Silesian
Silesian
Level 1 Level 1
5. 5. 2015 12:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: Ano, kdyby mysleli lasery, tak pálí "neviditelný paprsek, který taví plášť nepřátelských lodí"... :) Jinak mne vždycky pobaví téma "sci-fi a realita, aneb jak by to nikdy nemohlo v reálu fungovat, ale drtivě většině diváků/čtenářů/hráčů je to šumafuk".

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
5. 5. 2015 10:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Silesian: Jo, ale co jsem tak hledal, tak sice říkají lasery, ale ve skutečnosti nemyslí lasery :D

JohnnyBane
JohnnyBane
Level 1 Level 1
5. 5. 2015 08:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pidalin: Takže v podstatě stačí proti Třidě Sovereigt nasadit jednoho průměrně cvičeného Sitha ovládajícího škrcení .Ten by se na loď nalodil jako uprchlík a jelikož je známo že Jean Luc pomáhá utlačovaným na loď by se bez problému dostal :-)
Borgská krychle je možná silná ale opomíjíš největší zbraň hvězdných válek... Ewoky a Ja jara, ti by zničili celé universum :-)

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
5. 5. 2015 07:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Khalashnikovf: Pokud vím, tak ve Star Wars nepoužívají lasery, ale blastery, které fungují jinak (kdysi jsem to četl v nějaké té knížce co rozebírala do detailu jednotlivé lodě :D). Ve Star Wars myslím skutečné laserové zbraně snad ani neexistují.

MaybeLater
MaybeLater
Level 1 Level 1
5. 5. 2015 03:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JohnnyBane: Ja som skor myslel nieco s dospelejsim pribehom Mass Effect, Starcraft ale aj Alien je dobry mam ho rad :)

Pidalin
Pidalin
Level 1 Level 1
4. 5. 2015 21:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Wizard: Jedno je ale prostě fakt, jedna loď třídy Sovereign by rozsekala celou flotilu impéria. :-)

Wizard
Wizard
Level 1 Level 1
4. 5. 2015 20:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Psal jsem to už mnohokrát: jaký je rozdíl mezi Star Wars a Star Trekem.:

Star Wars máte prostě radši, cítíte je v každé buňce.
Star Trek nic z toho nepotřebuje, emoce jsou irelevantní, protože Star Trek je prostě Star Trek!

MaybeLater
MaybeLater
Level 1 Level 1
4. 5. 2015 19:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@PredsFanCZ: Na Phantom Menace som bol v kine ked som mal 13 a uz vtedy sa mi to nepacilo. Dokonca to prednedavnom opakovali na neakej TV stanici a ked som sa na to spetne pozeral tak jedine na co som sa zmohol bol smiech cely dej Star Wars je nudny nezaujimavy efekty otrasne mnohe starsie filmy maju lepsie efekty vlastne cely SW by som prirovnal k wrong turn ma to po blud dielov vsetky su onicom viazne to v scenari ale da sa na tom maximalne zasmiat.

bares69
bares69
Level 1 Level 1
4. 5. 2015 16:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Stormtrooper, určitě, ale kde je R2-D2, takový ovladač by se mi určitě líbil :D

Pidalin
Pidalin
Level 1 Level 1
5. 5. 2015 13:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Prosimvás co furt řešíte, víte prd. Minimálně u těch laserů existuje takový kvantum typů a ještě různý vlnový délky, z niž překvapivě některý vidět jsou!! Takže jak můžete vědět že v budoucnosti lasery nebudou vidět? I když samozřejmě je to nepravděpodobný, vývoj vojenskýho laseru určitě pujde směrem aby vidět nebyl, to by byl dost velkej mínus oproti současnejm palnejm zbraním. Stačil by jeden záblesk a nepřitel by na to odkud to přišlo poslal veškereou svojí palbu. :-)
A ve StarTreku nejsou lasery ale phasery který nemůžeme vysvětlit protože je to čistě fiktivní technologie takže tady opět komentář že je to blbost nemůže fungovat když je ta technologie fiktivní. To samý blastery ve StarWars. Ono už to jak ten paprsek letí pomalu napovídá že to laser neni.
Ty zvuky ve vesmíru jsou divný, ale jak by bez toho ty akční filmy vypadaly? Gravitace neni akční film, to je všechno podle současný technologie a prakticky by se to mohlo klidně stát, tam je to jasný že zvuk ve vesmíru neni. Pak Interstellar, tam myslim taky zvuky ve vesmíru nebyly, ale ten film je zase nelogickej z jinejch důvodů (proč ze Země startovali s třístupňovou raketou a na ostatních planetách jim stačil raketoplán i když tam byla silnější gravitace????).......ve StarTreku se mi líbí že i když fiktivně a často nesmyslně, tak se tam ty technologie snažej vysvětlit, to v ostatních sci-fi neni. Tam je prostě nadsvětelnej pohon a prostě to lítá nadsvětelnou rychlostí a tečka.
Battlestar Galactica (ta nová) to nemůžu hodnotit protože kvůli roztřesený kameře a příšernejm dialogům jsem nadokázal dokoukat ani 2 díly. :-) U SG Universe jsem si po první řade zvyknul a trochu tu ožralou kameru zmírnili, u BSG jsem to prostě nezvládnul na to koukat, to bych se poblil.

A StarGate je taky úžasnej vesmír kterej se podle mě StarTreku i SW vyrovná, jenom je to považovaný za dětskej seriál a podle mě neprávem. Ten seriál má co nabídnout, je tam všechno od mytologie, přes vysvětlený technologie až po původy jednotlivejch ras a kde se vzali ve vesmíru. Jenom to vzali trochu akčnejšim tempem a já na tom nevidim nic špatnýho. Když koukam na SG tak neočekávam půlhodinový filozofický debaty jako ve StarTreku ale zábavnou sci-fi podívanou. Človek musí vědět proč na to kouká a co od toho očekává a ne říct že Hvězdná Brána je sračka protože je jiná než ST nebo SW nebo Firefly. Firefly je podle mě strašně přeceňovanej seriál. Neviděli jsme skoro nic, jenom pár dílů a už všichni dělaj jak kdyby to nakopalo prdel všem dílům StarTreku a kdoví čeho ještě.... určitě ten seriál měl velkej potenciál, ale my jsme ho neviděli a připadalo mi že to bylo všechno myšlený s velkou nadsázkou. Nebylo to prostě braný až tak vážně, aspoň mně to tak přišlo.

bares69
bares69
Level 1 Level 1
5. 5. 2015 08:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Bitva o to, které universum je reálnější? :D Jen pro info, všechny tyto světy mají jednu závažnou fyzikální hrubku - ve vesmíru není slyšet zvuk. Pokud chcete vidět, jak by taková vesmírná bitva vypadala, doporučuji si pustit Gravitaci.

Nesmysl SW - světelný meč (Síla je už na hraně magie z fantasy). Laserové zbraně, v té podobě, jako ve filmech, jsou nesmysl,ačkoli doporučuji se podívat na zařízení, co je na USS Ponce (americká námořní loď). Ale daly by se obhájit (opravdu jen malinko) možností usměrněné horké plasmy (ionizovaný plyn). Příkladem je třeba kulový blesk. Warp je skutečná, ale velice nepravděpodobná, vědecká teorie. Antihmota (ST) je však skutečná a dokonce to je v teoretické rovině velice slibný zdroj energie, jenomže praktické využití je asi na hony vzdálené, jelikož je extrémně nestabilní a její "výroba" velice nákladná a složitá (urychlovače částic - CERN).

SG není také zas až tak úplný nesmysl - červí díra je vědecký pojem a všechny fyzikální zákony dovolují její existenci i funkci. To samé jiné dimenze (teorie superstrun). A jsou i "teorie" o starých "bránách", které k tomu sloužily (snad každý fanda jedné ze sérií musí věřit, že tu "nejsme sami", ne? :D ), autoři si vše tedy také nevycucali z prstu.

Jen bych se pozastavil nad tím, že půlku z věcí, které tehdy (tyto světy jsou desítky let staré) považovali za SCI-FI, dnes běžně máme a v lepší podobě. Třeba takové smartphone a tablety, tehdy to byla čirá fikce (komunikátory, trikodéry) a je to v těch seriálech i hezky vidět.

Pidalin
Pidalin
Level 1 Level 1
5. 5. 2015 00:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JohnnyBane: Čim jako? Laserem? To by neprošlo ani štítama co maj místo oken když se jim to vysklí. :-) Kirkova Enterprise ta by to asi nedala, to je fakt. Ale zase by stihla uletět protože ve StarWars cestujou jenom směšnou rychlostí několikanásobku rychlosti světla. :-D A hned jak by dead star potkala borgy tak by bylo po hvězdě smrti, stačila by jedna borgská krychle. :-)
Bohužel štíty proti SÍLE prej nefungujou https://www.youtube.com/watch?v=RgHhUZt8j98

Drotman
Drotman
Level 8 Level 8
4. 5. 2015 21:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ja by som bral ten c3po :-)

Pidalin
Pidalin
Level 1 Level 1
4. 5. 2015 19:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@MaybeLater: Právě že StarTrek tak oblíbenej neni, většina lidí ho totiž vubec nepochopila a vidí tam jenom lidi v pyžamech. Ale jde o tu filozofii a o tu pozitivní vizi co lidstvo může dokázat když přestane řešit kraviny jako nábožneství, rasu a peníze.
Naopak StarWars je pěkená pohádka na kterou se dobře kouká a která nám ukazuje že dobro nakonec vždycky zvítězí. Obě dvě univerza jsou pozitivní a lidi chtěj vidět že nakonec všechno dobře dopadne. A v neposlední řadě tyhle 2 vesmíry maj velkej (a pozitivní) vliv na životy lidí a měněj je k lepšímu. Mě třeba StarTrek hodně změnil, vnímání bohatství a tak podobně. Je pravda že StarTrek většinou nemaj rádi pravičáci, protože ukazuje vizi budoucnosti kde nebudou mít moc, kde bude mít každej rovnou příležitost a nikoho nebude omezovat jeho původ, rasa a podobný blbosti dnešního světa.
Je fakt že Star Wars jsou víc mainsteramnová záležitost, lehká na pochopení, proto tolik fanoušků. StarTrek je hodně intelektuálně zaměřenej a ne každej to pochopí a vžije se do toho světa.

PredsFanCZ
PredsFanCZ
Level 1 Level 1
4. 5. 2015 19:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@MaybeLater: Braky? Aha. Nejsem fanouškem strartreku a starwars jsem viděl párkrát, ale nechápu hned nutnost říkat tomu brak?

bares69
bares69
Level 1 Level 1
4. 5. 2015 17:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@El Prdelo: Ty bys s tím hrál? :O To patří na polici vystavit :D

Pidalin
Pidalin
Level 1 Level 1
5. 5. 2015 15:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Vojta Dřevíkovský - redaktor: Jo ňákej fet jim dávali. :-)

8bit
8bit
Level 1 Level 1
5. 5. 2015 05:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Khalashnikovf: warp ve startreku je založený na reálných výzkumech a ve firefly nemaj FTL pohon, protože se to celé odehrává v jedné hvězdné soustavě ;-)

ale jinak firefly je vážně asi nejzajímavější a v podstatě nejrealističtější....jen je blbý, že tam nejsou emzáci :) ...já rád emzáky :D

Orky 1
Orky 1
Level 1 Level 1
4. 5. 2015 22:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Drotman: Já tam teda žádný c-3po ovladač nevidím. Musel by být zlatý. Ten okrový je podle mne vzhled droida z obchodní federace a Vojta Dřevíkovský to prostě nepoznal. Asi má radši Star trek nebo gumídky :). Ale možná se pletu.

PredsFanCZ
PredsFanCZ
Level 1 Level 1
4. 5. 2015 19:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Stormtrooper vypadá "nejstřízlivěji" :) ale povedené jsou všechny. Myslím, že by mohly hned na výrobní pásy.

MaybeLater
MaybeLater
Level 1 Level 1
4. 5. 2015 18:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nikdy som nepochopil tu obsesiu univerzom Star Wars videl som tie filmy a su skor na smiech a cudujem sa preco prave star wars + star trek su tak masovo oblubene ked existuju omnoho lepsie sci fi univerza nez tie tretotriedne braky. Ale musim uznat ze ovladace su pekne a vtipne :)

Victor the Cleaner
Victor the Cleaner
Level 1 Level 1
4. 5. 2015 17:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

to by mě zajímalo jak se musí hrát s chlupatým ovladačem :D

Khalashnikovf
Khalashnikovf
Level 1 Level 1
5. 5. 2015 15:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Vojta Dřevíkovský - redaktor: Nj, pravda! Nejvyšší čas se na to podívat znova :)
Nicméně, díky za Geek pokec :)

Reklama
Reklama