Autor Bloodborne se inspiroval Prahou
Fiktivní město Yharnam, kde se odehrává Bloodborne, svou směsicí gotiky a viktoriánské architektury připomíná mnoha kritikům a hráčům po celém světě slavné západoevropské metropole jako Paříž, Edinburgh, Kolín nad Rýnem nebo Londýn, tak jak vypadaly na sklonku 19. století.
Celá řada dalších recenzentů ale ve svých článcích tvrdí, že jim architektura jasně evokuje východoevropskou gotiku. A nejčastěji Yharnam připodobňují k Vídni, Budapešti a hlavně Praze! A víte co? B je správně. Není to žádná náhoda, pokud vám přijde silueta města povědomá.
Hlavní designér hry Hidetaka Mijazaki v rozhovoru pro britský The Guardian prozradil, že jeho tým podnikl během přípravy hry několik cest do Evropy. “Byl jsem se podívat na místa, která jsem neměl možnost dříve navštívit,” řekl. “Bylo důležité vidět různé věci. Získal jsem nové zkušenosti, z nichž jsem mohl čerpat,” doplnil. Vypravil se proto společně se svým týmem do Rumunska a do Česka, aby se nechal inspirovat zdejší architekturou při navrhování hry.
Pro inspiraci prý ale nemusel vždy tak daleko. Coby prezident From Software se nyní musí podle svých slov setkávat s dalšími hlavouny z jiných firem. “Jsou to takoví divní lidí. Jsem jimi fascinovaný,” zažertoval Mijazaki. “Některé z nich jsem využil jako nepřátele v našich hrách,” dodal s úsměvem.