@daremes: Samozřejmě po teoretické stránce existují tucty dalších podobně laděných her, kde se takto takticky schováváš za různé objekty, ovšem nic se nerovná tak jednoduché, svižné hratelnosti právě GOW série, kde hlavní roli hraje "taktická" schovávačka za všelijakýma objektama + masivní, nepřetřžitá, pocitově nekončící, záživná akce. Když to porovnám např. právě s hrou Binary Domain nebo celkem povedenou Inversion (co se daného stylu/žánru týká), kde nemáš tolik možností, za co se schovat a přestřelky nejsou tak záživné, schovávání se za objekty působí příliš uměle, nedodělaně, všechno se to omílá neustále dokola... Všechno to působí jako laciná, tuctová budgetovka a v tomhle přesně je GOW jiná, jedinečná a zkrátka fanoušky hry jako např. já taková hra nikdy neomrzí a rád se k ní neustále vracím.
Já cheatoval pouze jednou v životě a to v GTA:SA, které ve své podstatě bylo na cheaty jako stvořené, v singleplayeru samozřejmě. I tak mě to celkem "sejří". Nicméně byť jsem v dané hře sebevíce špatný, kazit hru ostatním (v podstatě i náladu, den, život,...) je pro mě špička ubohosti, zakomplexovanosti a kromě nějakého VAC banu (přičemž si mohou hned založit další účet, koupit další levné CS:GO) by si dotyční zasloužili celoživotní zákaz na internet, PC...
@pedrox: Ono hlavně, na PC můžeš hrát na obou perifériích (gamepad, klávesnice + myš), zatímco na konzoli pouze s gamepadem (najde se i nějaká ta předražená, konzolová klávesnice, ale proč...).
@Gabriel: To víš, šachy nebo logické hádanky doktora Mrazíka to nejsou, nicméně na odreagování jako takové to plně postačí. Nádherná hudba v pozadí ultimátních bitek, brutální atmosféra oplývající přenádhernou grafikou (ano, tak krásnou jsem nečekal)... Jako u jedné hry z mála mi zde dost často běhal mráz po zádech, v tom dobrém smyslu samozřejmě. Btw: Jako by se v dnešní době hráli chytré hry :).
@Ocelotr2.0: Já dělal třeba tu chybu, že jsem sesekal nejdřív nádor na jeho břiše, poté nad zadkem a nakonec jsem si šel podat tu ruku, u které to bylo dost o hubu. Z videí jsem ale později zjistil, že ty se té ruky ani nemusíš dotknout, abys ho porazil. On tam těch nádorů má víc a ty na jeho zabití bohatě postačí.
@Beranir: To jsme na tom evidentně úplně stejně. Žánr RPG s otevřeným světem, "téměř" neomezenýma možnostma vylepšování postavy a zajímavě se rozvíjejícím příběhem u mě patří na 1. místo. Zrovna u Skyrimu, který mimo velmi kladně stavěné recenze oplývá právě všemi danými aspekty mého oblíbeného žánru, jsem se tak trochu zasekl... Vůbec mě to nechytlo, nebavilo a do hry jsem se musel víceméně nutit. Ono už u Oblivionu to nebyla žádná sláva, ale tohle vypadalo dost slušně. Asi mi tam nesedl ten příliš chudý/mrtvý svět a asi ovladatelnost/fyzika hlavní postavy. Boj na mě působil tak trochu uměle... No co dodat.
To jsem jediný, kdo si dal zorné pole (field of view) na max? Protože takhle to vypadá strašně pomalé. Když to mám na max, tak se pohybuji nehoráznou rychlostí. Jinak nightmare obtížnost ještě ujde, ale ultra nightmare je už pro otrlé a časově nevytížené hráče. U něčeho takového bych musel strávit dny, né-li týdny, abych se takhle proplazil alespoň přes pár prvních misí. Jinak ale palec nahoru.
Mě osobně BF1 také nijak nenadchnul, asi nejhorší BF v sérii a to mám 1. světovou vskutku rád. Ovšem né v herním podání a už vůbec né v BF. ALe že bych tu z toho musel dělat takovou kriminálku :D.
@red-icius: Soudil jsem dle celkového výkonu konzole, se kterým jsem příliš spokojený nebyl, jakožto hardcore hráč. Ale je samozřejmě pravda, že aspoň ty exkluzivity vždy doladili do velmi zdárného konce, co do technické stránky.
@V1nn13: Musím se přidat, přitom mi to všichni vychvalovali, jaká je to super vtipná rubačka. Kdyby to bylo aspoň jenom špatné, ale pro mě to byl absolutní propadák... Snažil jsem se to snad 3x rozehrát (sám jsem si nemohl přiznat fakt, že mě to opravdu vůbec nebaví), ale dál jak první 2, 3 mise jsem nedal. Optimalizace taktéž na bačkoru, neboť při mém ultimátním výkonu je "drop" až na 40 fps celkem tragédie. Přitom mám takové "no brain" rubačky vcelku rád, jako např. painkiller, necrovision, doom,... Dvojka mě svým gameplayem tolik neoslnila, nicméně spoléhám na možnost kooperace. Pokud ta bude fungovat na jedničku, pak je to pro mě neodkladná koupě.
@UnreAll: S vypnutou synchronizací mám většinou minimálně těch 113 fps až do nějakých 160. Jsou ovšem ale i hůře optimalizované mise/části (např. 5. mise od začátku), kdy mi to v určité části dropne na 70, 60 fps (vůbec nezáleží na tom, kolik je tam v daný moment textur, nepřátel, množství itemů, výbuchů atd...), což ale zase na druhou stranu není nic nehratelného a pro mě nic odrazujícího, neboť jaká hra měla hned po vydání takhle stabilní frame rate - ještě při takové formě hratelnosti.
@kokodas: Pro mě osobně byl Pontiff zatím nejtěžší boss (i dancer byl proti němu třešnička na dortu), ani né tak ta jeho neskromná komba, ale hlavně jeho druhá část, kdy si vyvolával svého duchovního dvojníka. To už jsem musel spoléhat opravdu i na to štěstí, pokud mu ještě ke všemu dáváš strašně nízký dmg... Nicméně jsem používal štít, ale díky dost nízké stamině jsem to stejnak musel prokombinovávat s "rollováním". Pokud ti mohu poradit, tak běhej směrem doprava a drž se mu neustále za zády s připraveným štítem, neboť sem tam udělá nějaký ten swing do zad. Po ukončení jeho komba 1x - 2x hitni a takhle pořád dokola. V druhé části, až si bude vyvolávat ducha, tak si chviličku počkej, až se tam ten jeho duch objeví a začni okamžitě hitovat, abys ho dokázal sejmout ještě dřív, než si něco začne... :) V té druhé části sám už není aspoň tak agresivní. Btw: Level máš úplně v pořádku.
@Tpr Santa78: Jednoduše, někdo se nekonečně kochá každým detailem hry, někdo se soustředí pouze na tu akci. Což si myslím, že zrovna u Deus Exe je trochu škoda. Pro mě je to prozatím pecka. Jediné, co bych tomu asi tak mohl vytknout, ale zároveň mě to nijak netíží, je umělá inteligence, která mi příjde jako lehce podprůměrná. Zatím jsem se ale až zas tak daleko nedostal, abych mohl takhle předběžně soudit.