Zpět na článek

Diskuze: Video zachycuje PC verzi Mafie plnou chyb

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Pidalin
Pidalin
Level 1 Level 1
11. 10. 2016 16:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Beranir: Elder scrolls má příběh? :-O
@DeviR1: Přečti si tu pěti dílnou ságu do je po povídkách, povídky tě nevtáhnout do děje, protože je to hromada různě poskládanejch příběhů z doby kdy to Sapkowski teprv vymejšlel, skáče to od místa k místu, od jednoho času k jinýhmu a celkově to nevypráví žádnej větší příběh. To až ta sága.

Drew
Drew
Level 1 Level 1
11. 10. 2016 14:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Beranir: Mě je jedno, že o tom píšou. Jde mi spíš o tu pasáž "nechceme přilévat olej do ohně, ale děláme to." To je jako kdybych řekl "nechci to hrát, ale hraju to." Nikdo je do toho nenutí, když o tom nechcou psát, tak nemusí.

Beranir
Beranir
Level 0 Level 0
11. 10. 2016 14:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Drew7878: jakej výběr, redakce prostě píše o tom co má největší popularitu a stejně se lidi furt ptaj uhh proč furt píšete o gtačku, uhh proč furt píšete o witcherovi, uhh proč píšete o NMS. Hádej, asi proto že to lidi čtou, stěžujete si na to že vydávaj stále nějaký články o jedné hře a přitom jsou pod těma článkama stále diskuze přesahující 30 komentů naproti tomu zpráva o novým sniperovi má velkou nulu, tak proč asi radši píšou o mafii.

tomylee007@seznam.cz
tomylee007@seznam.cz
Level 1 Level 1
10. 10. 2016 19:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já to prostě pořád říkám jednička je best!! xD.

Merengues9
Merengues9
Level 1 Level 1
10. 10. 2016 11:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Technické chyby jsou to nejmenší, ty se opraví. Mnohem horší jsou opakující se mise.

Drew
Drew
Level 1 Level 1
10. 10. 2016 10:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mart9: Z těch novějších třeba novej Deus ex, Dark souls 3, Zaklínač ( toho jsem ani nedohrál, nebavilo mě to po pár hodinách už vůbec) a i ono GTA 5 a to jsem žral fakt hodně, tam jsem předpokládal, že to překoná tak GTA 6 ... Zatím to Mafie předčila, samozřejmě ještě nejsem na konci, tak pak se uvidí. Ale momentálně nemám co vytknout, kromě pár technických problémů. Skvělý soundtrack, líbí se mi mimika postav, příběh ... Parádní hra.

Cougar
Cougar
Level 1 Level 1
10. 10. 2016 10:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nejlepší je ten stealth stejně :D :D I když to je skoro v každý hře ale tady je ta stupidita dovedena k dokonalosti, mohli byste tomu nepříteli mávat před ksichtem kvérem a on vás stejně nevidí a pak se nechá kuchnout do zad :D

vokser@seznam.cz
vokser@seznam.cz
Level 1 Level 1
10. 10. 2016 09:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mohu upozornit i na jednu chybu v Mafii nevím jestli je to mím Xboxem ale když najedu do menu ve hře a chci tam něco nastavit tak se mi hodí hra do AJ a ještě de mi věci které jsem si nastavil před spuštěním hry myslím obtížnost a míření hodí jinak než chci a nejde to přenastavit.

Blacksite
Blacksite
Level 1 Level 1
10. 10. 2016 09:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Wumitai: rekl bych, ze ac Mafie uz neni ceska porad tam to podvedomi je a tak vetsi ocekavani, tudiz pak vetsi zklamani :)

Wumitai@seznam.cz
Wumitai@seznam.cz
Level 1 Level 1
10. 10. 2016 08:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zajímavý je, že spousta her mělo taky chyby a některé stále mají, a taky je zajímavé že na ty chyby v podstatě nikdo neupozorňoval. Ba se jim nevěnovali jako by žádné chyby nebyli, přitom byli a velký, ale když vyjde Mafie 3, tak se celý svět najednou začne předhánět, aby ukázali kolik ta hra má chyb a co všechno je tam špatně. Jednak mi to příjde nefér a za druhé je to zaujatost nebo tak něco ?

Masarkavtrenyrkach
Masarkavtrenyrkach
Level 1 Level 1
11. 10. 2016 09:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Redakci: Nechcete přilévat olej do ohně, ale přiléváte. Je to nějaké puzení? Neuróza? Nemůžete si pomoct? Chápu, že herní veřejnost informujete o dění, a tak vytvoříte novinkovou zprávu. Ale proč ji pak ještě aktualizujete odkazy na nesmyslná videa, která srovnávají dvě hry, které od sebe dělí pět a patnáct let, dělali je jiní tvůrci, jiné týmy, jiné společnosti? Co měla Mafia 2 a nemá Mafia 3 platí i naopak. Totéž platí pro první Mafii.
Videa s různými chybami a nedostatky jsou zajímavá, často i vtipná. Kotaku se tomu věnuje už roky, sbírá je, komponuje (Highlight Reel), ale nikdy nevyznívají jako škodolibý kopanec.
Upozornit na to, že hra má nedostatky, je chválihodné. Určitě se podle toho mnoho zákazníků rozhodne s koupí posečkat až se stav zlepší na úroveň, která jim bude víc vyhovovat. A kdo ví? Třeba i vymizí iracionální zvyk "předobjednávat"? (Nemám rád ten patvar.)

InkCZ
InkCZ
Level 1 Level 1
11. 10. 2016 06:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Že se to stává každé hře není omluva. Je to jen ubohá výmluva vývojářů, kteří nezapojí dostatek lidí do dostatečně dlouhých beta testů.

megadragoN
megadragoN
Level 1 Level 1
10. 10. 2016 18:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Beranir: To jsme na tom evidentně úplně stejně. Žánr RPG s otevřeným světem, "téměř" neomezenýma možnostma vylepšování postavy a zajímavě se rozvíjejícím příběhem u mě patří na 1. místo. Zrovna u Skyrimu, který mimo velmi kladně stavěné recenze oplývá právě všemi danými aspekty mého oblíbeného žánru, jsem se tak trochu zasekl... Vůbec mě to nechytlo, nebavilo a do hry jsem se musel víceméně nutit. Ono už u Oblivionu to nebyla žádná sláva, ale tohle vypadalo dost slušně. Asi mi tam nesedl ten příliš chudý/mrtvý svět a asi ovladatelnost/fyzika hlavní postavy. Boj na mě působil tak trochu uměle... No co dodat.

Beranir
Beranir
Level 0 Level 0
10. 10. 2016 16:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pidalin: rozhodně Mad Maxe bych doporučoval všem postapo fandům, jízda autem i boje v autě jsou pěkně udělaný do toho pěstní souboj ala arkham série, s pár libůstkama jako dorežení protivníka kudlou nebo použití brokovnice pěkně zblízka. Jediný co doporučím je nespěchat s příběhem protože ten je na můj vkus fakt celkem rychlej pokud jedeš jen hlavní mise, dej si klidně na čas pročesávej pustinu a hru si královsky a dlouho užiješ.

Pidalin
Pidalin
Level 1 Level 1
10. 10. 2016 15:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@UnreAll: Těch her bez bugů je víc, třeba ten Alien Isolation, jak jsme tuhle řešili, Doom, Wolf TNO a TOB, to jsou hry z posledních let který jsem dohrál hned po vydání než vyšel jakejkoliv patch a naprosto bez problému, bez bugů. Ale je jasný že nejde srovnávat střílečka s městskou akcí. Ale třeba ten Alien měl taky docela rozsáhlý prostory a možnosti a nenarazil jsem na jedinej bug.

Co ten MadMax? Jsem velkej fanoušek postapokalyptiky a celkem mě bavil i nenáviděnej Rage, mam do toho MadMaxe jít?

@Drew7878: Tomu Zaklínači bys měl dát ještě šanci. Nesmíš to brát jako klasický otevřený RPG, to je jenom iluze, hraj to s tim že je to interaktivní film a budeš spokojenej.

Wizard
Wizard
Level 1 Level 1
10. 10. 2016 10:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kdo koupí hru před tím než vydají opravný patch a zalátají každou výraznější chybu podporuje korporátní greed.

Reapers
Reapers
Level 1 Level 1
10. 10. 2016 10:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Wumitai: blbost... podívej se někdy na youtube na kompilace chyb her, půlka záberů jsou různý bugy z BF, AC .....

Mart9@tiscali.cz
Mart9@tiscali.cz
Level 1 Level 1
10. 10. 2016 10:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Drew7878: Jaké hry sis například užíval méně?

tunerdrift@seznam.cz
tunerdrift@seznam.cz
Level 1 Level 1
10. 10. 2016 10:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

třeba Mad Max ma zabugovany trofeje a na PS4 nejde získat platina a dosnes to neopravili :D

Wumitai@seznam.cz
Wumitai@seznam.cz
Level 1 Level 1
10. 10. 2016 09:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

já si pamatuji na tu kauzu, okolo obtížnosti ve hře Wolfenstein: The New Order pamatujete ? já jo

Drew
Drew
Level 1 Level 1
11. 10. 2016 10:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Masarkavtrenyrkach: No, v každém z nás je trocha škodolibosti. Redakce si k tomu holt vybrala novou Mafii. Nechápu proč, ale to už je jejich věc. Já si tu hru skvěle užívám, opravdu hodně mě baví. Jediná výtka je ta technická stránka, ale není to nic, co by mě v hraní otravovalo. Žádný bugfest se nekoná.

Wumitai@seznam.cz
Wumitai@seznam.cz
Level 1 Level 1
11. 10. 2016 10:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@lojza.cr: souhlas, přesně trefil si to :)

Beranir
Beranir
Level 0 Level 0
10. 10. 2016 22:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pidalin: říkám s gothicem souhlas ta trojka se nepovedla ale jinak já třeba žádný povídky nečetl jen dvě myslím, mám za sebou jen ten ehm říkejme tomu seriál a pak celou herní sérii od prvního dílu a jasně nevybaví se ti spojení na určitou situaci, zrovna u toho jednorožce, ale ta hra se i tak dá hrát i tak si ji můžeš užít a i tak ti spousta věcí dojde pokud se budeš ptát, dojde ti kdo je tvuj kámoš s kým máš jakej vztah, v Elder scrolls taky nemusíš znát kompletně celý lore aby sis hru užil a přitom tam bych řekl že je stejně odkazů neli víc na celý to univerzum. To že si to nedokážeš představit chápu, já si nedokážu představit hrát třetí díl bez znalostí z prvních dvou, ale hele světě div se ono to jde a jde to celkem v pohodě.

Pidalin
Pidalin
Level 1 Level 1
10. 10. 2016 21:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Drew7878: Podle mě u toho Zaklínače je prakticky nutnost abys fakt byl fanoušek Zaklínače, abys četl knihy a tak. Bez toho to podle mě nejde. Nemůžeš to pařit prostě jako další RPG jakejch jsou desítky. ;-)
Že se někdo nudil u Skyrimu neni nic divnýho, já to sice dohrál a pár dobrej momentů tam bylo, ale fakt nemam potřebu to někdy znova rozehrávat. Ani Zaklínače nemam potřebu znova hrát, protože bych hrál uplně stejně, možná za pár let.
Ale na Oblivion mi nikdo nesahejte, to byla v tý době fakt luxusní hra. Sice existovala divná skupina Gothic fanboyů co Oblivion hanila, ale podle mě byl Gothic 3 dost špatná hra, dokonce bych řekl sračka. ;-)
Ale Skyrim byl jenom přetexturovanej Oblivion s debilnim ovládánim a opožděnou myší. V roce 2011 už to bylo trochu málo. Oblivion byl v roce 2006 ale fakt super.

Beranir
Beranir
Level 0 Level 0
10. 10. 2016 18:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@megadragoN: přesně ne vždycky někomu hra sedne ikdyž by měla to že někdo rád pizzu neznamená že sní jakoukoliv pizzu že jo. Zaklínač stejně jako Skyrim je objektivně velmi dobrá hra jedna z nejlepších alespon pro mě to ale neznamená že musí bavit všechny a ty co nebaví no ti jsou divný, ne prostě je to nebaví no

Reklama
Reklama