Zpět na článek

Diskuze: CliffyB chválí kvality nového Dooma

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Jakubke
Jakubke
Level 1 Level 1
16. 5. 2016 07:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jsou tam tři obtížnosti, napsané bílým textem, pak myslím byla jakoby řádek mezera a dvě obtížnosti napsané červeně Nightmare a Ultra-nightmare. Nightmare si můžeš zvolit hned při prvním hraní, Ultra-nightmare se ti odemkne až to projdeš na Nightmare, ale obě dvě tyhle obtížnosti jsou naprosto totožné, jen na ultra-nightmare máš na celou hru jeden život, každá smrt tě hodí zpět úplně Na začátek. V mých očích tohle není větší obtížnost, jen takový challenge mód, pokud máš dostatek času tu hru grindovat stále dokola.

Minstriel@seznam.cz
Minstriel@seznam.cz
Level 1 Level 1
16. 5. 2016 05:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pidalin: Neboj se, jsem odkojen cskem, starým doomem a quake arenou :D.
Od téhle hry čekám pořádnej masakr s výbornou hudbou a to jsem dostal! Zapnul jsem nejtěžší obtížnost co šla a úžívám si to :).

ps: s těma bossema to bude trošku na dýl. Na tu hard obtížnost je imp schopen ti jedním švihem sebrat armor a druhou skoro zabít, takže jumpy a bejt agresivnější než oni :D.
Pár otisků zubů na své botě již mám.

Pidalin
Pidalin
Level 1 Level 1
15. 5. 2016 16:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@stul.drabik: Hraje se to parádně, to už tu psáno snad někde bylo. Grafiku a FPS řešíme protože nás všechny překvapilo jak dobře ta hra je optimalizovaná. Já mam na přetaktovaný R9 380 s rozumně nastavenejma detajlama taky věčně 60 a víc, někdy dokonce i přes 100, jako fakt málo kdy to padne třeba na 50. Za tohle bych chtěl id fakt pochválit.
@UnreAll: Ten Vsync v OpenGL hrách nedělá tak strašnej input lag, to už mam otestovaný z jinejch her, nicméně furt je to trochu znát, ona ta reakce myši neni uplně bez input lagu i když je vsync vypnutej. Ale je fakt že zrovna v id techu byl tearing vždycky hodně vidět, třeba v Doomovi 3 to bylo šílený.
@MaybeLater: Tak kupovat na hry GTX750 v roce 2016 mi připadá jako dobrej vtip. To je řada z roku 2013 a 750 je z těch herních GTX uplně ta nejslabší. Jako jasně, většinu her si na tom v klidu zahraješ, ale u těch nejnáročnějších z posledního asi roku pěkně narazíš. Protože teď posledních 5 let se náročnost her prakticky nezměnila, KROMĚ toho posledního asi roku nebo dvou let, tam přišly hry a enginy který HW nároky zase posunuly a kupovat grafiku z řady která je o 3 generace zpět (zrovna vychází GTX řady 1000) to asi neni uplně to pravý ořechový. ;-) A u grafiky za 3000 Kč se nemůžeš divit těm propadům FPS. To je způsobený právě tim nedostatkem grafický paměti, já upgradoval grafiku kvůli Wolfensteinovi, což jede na stejnym enginu a celkově je to hodně podobný Doomovi. Předtim jsem měl 1GB grafický paměti a kolikrát mi ta hra uplně spadla pro nedostatek paměti.
Teď jsem koukal na Alzu a GTX750 se prodává kolem 3000 Kč, ale za 4000 Kč už je GTX950, ale s 4GB pamětí tam stejně žádná neni, pořád je to herní low end.
Ale kromě toho id tech enginu ty 4GB paměti snad nikde nevyužiješ.

doomista@email.cz
doomista@email.cz
Level 1 Level 1
15. 5. 2016 11:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pidalin: já už jsem z té generace, co to hraje (stále ještě) bez autoaimu a s myší a always runem. Pořád je to ale pomalejší než nový doom :D
@Gabriel: Když už nic, tak tam máš editor, ve kterém si smysluplnou hru udělat můžeš ;) Paradoxně na poměry dooma to má zatím ten nejkomplexnější příběh a co se týče té atmosféry... Doom3 se mi sice líbil, ale bezprostřední Resurrection of Evil mi vyhovoval mnohem víc

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
15. 5. 2016 10:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Gabriel: Ale no ták, to už musíš nadávat i na skvělou hru, která si na nic nehraje? Tahle je prostě čistá zábava, zběsilá hratelnost, střílení démonů a skvělá hudba. S nějakým pseudofilosofickým přesahem táhni do háje, tohle je Doom :)

megadragoN
megadragoN
Level 1 Level 1
15. 5. 2016 07:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Gabriel: To víš, šachy nebo logické hádanky doktora Mrazíka to nejsou, nicméně na odreagování jako takové to plně postačí.
Nádherná hudba v pozadí ultimátních bitek, brutální atmosféra oplývající přenádhernou grafikou (ano, tak krásnou jsem nečekal)... Jako u jedné hry z mála mi zde dost často běhal mráz po zádech, v tom dobrém smyslu samozřejmě.
Btw: Jako by se v dnešní době hráli chytré hry :).

Pidalin
Pidalin
Level 1 Level 1
15. 5. 2016 02:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@MaybeLater: A co jako čekáš na takový grafice? Sledoval jsem využití RAM a VRAM a potřebuješ 4GB grafiku aby ti nedoskakovaly textury a minimálně 6GB ramky. Co se týče hrubýho výkonu tak to by ta 750 jakžtakž dávat mohla. Zkus si nastavit v nastavení to rozlišení ve kterym to hra renderuje třeba na 80%, tim získáš dost FPS a nevypadá to zas tak hrozně, rozhodně lepší než když budeš vyloženě hrát v nenativnim rozlišení.
Zkusi si pohrát s tim nastavenim textur ve hře, vyšší možnost neznamená lepší textury ale znamená to asi kolik paměti je pro ně vyhrazeno nebo co, prostě čim míň tam dáš, tim víc ti budou doskakovat.
Já jsem ale žádný doskakování textur ve hře neviděl, narozdíl od jinejch her co jedou na iD tech enginu, ve Wolfovi doskakujou, i ve starym Rage doskakujou ale v Doomovi ne. Teda jenom tobě. ;-)
Máš tu grafiku přetaktovanou? Tyhle nižší herní třídy jdou většinou dobře přetaktovat, ty čipy jsou hodně ořezaný a můžeš získat ještě tak 20, 30% výkonu navíc. Třeba u mojí starý GTX460 to bylo fakt hodně znát, na ní jsem hrál i toho Wolfensteina, sice mi doskakovaly textury ale jinak to bylo normálně hratelný.
@Gabriel: Tenhle typ her nesmíš brát vážně, je to odreagovačka když máš prostě chuť jenom tupě kropit jak magor a moc nad tim nepřemejšlet, je jasný že v takový hře neprožiješ zádnej příběh nebo tak něco, je to Doomovka ty vole, dokonce je to přímo Doom, ne jenom doomovka. ;-)

doomista@email.cz
doomista@email.cz
Level 1 Level 1
14. 5. 2016 17:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lex_: huh? neumím si představit nic víc doomovskýho než tuhle frenetickou řežbu :) je to kupodivu dokonce rychlejší, než originál

Silesian
Silesian
Level 1 Level 1
14. 5. 2016 17:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tataboj: Jo, ě, š a č mi dělají problémy. Nějaký slabý stisk.

Pidalin
Pidalin
Level 1 Level 1
16. 5. 2016 19:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@UnreAll: Je to přesně tak. Ono totiž když už tu tajnou místnost objevíš tak by nemělo smysl tam chodit znova když už neni tajná a víš přesně kde ten secret je. ;-) Ale zdraví a náboje musíš po načtení checkpointu samozřejmě sbírat znova, to by bylo trapný potom. ;-)

Pidalin
Pidalin
Level 1 Level 1
16. 5. 2016 14:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@UnreAll: Jo, ale aspoň při tom opakování nemusíš znova sbírat vylepšení pro zbroj a takovýhle věci, to si hra pamatuje. Ale některý arény byly fakt brtuální a opakoval jsem to hodněkrát i na střední. :-D

Ocelotr NN
Ocelotr NN
Level 1 Level 1
16. 5. 2016 09:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já se na to fakt těšim. Vim, že to tu omýlám pořád, ale reakce herních magazínů, jsou více než pozitivní. A FPS singleplayer žánr dneska dobrá hodnocení a prodeje potřebuje, protože ho čím dál tím víc vytlačuje FPS MOBA žánr. Nechci aby další hra od ID byla MOBA.

Minstriel@seznam.cz
Minstriel@seznam.cz
Level 1 Level 1
16. 5. 2016 06:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jakubke : Ta nejtěžší obtížnost jde hrát až hru dohraješ na hard ne? Mě šla zapnout na tu třetí poslední a pak tam jsou ještě nějaké brutální obtížnosti, které lze zapnout až po dohrání hry.

Minstriel@seznam.cz
Minstriel@seznam.cz
Level 1 Level 1
15. 5. 2016 17:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@stul.drabik: Ještě jedna lobotomie a bude to dobré uvidíš. Jinak tě chápu, něco jsi napsat musel :D.

MaybeLater
MaybeLater
Level 1 Level 1
15. 5. 2016 10:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@UnreAll: rozpocet bol na ramku a grafiku a povedal som im ze do 200 eur maximalne nakoniec som platil 190+/-. Nie samozrejme mi grafiku vratili a potom som ju na bazosi predal za 40 eur. Jo a este 10 eur som platil za preinstalovanie winu moja hlupost mal som tam sracky a virusy.

MaybeLater
MaybeLater
Level 1 Level 1
15. 5. 2016 07:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@UnreAll: Tak ja uz nevim grafiku a dalsie komponenty som menil cca 5 mesicov dozadu vzhladom k rozpoctu ktory som im dal v obchode mi navrhli tuto grafiku GIGABYTE GTX 750 Ti WindForce 2X OC 4GB, tak z toho co mi tu vravite teraz neviem ci neist nakopat technikov co mi ju odporucali ale za 5 mesiacov co som kazdu novu hru narval do pc isla bezproblemovo ono aj doom mi v multaku ide na 60 fps ani nedoskakuju texutry , a v kampani mam tiez 60 fps ale sem tam sa najde pasaz kedy do dropne na 20 no a to doskakovanie sa vyrazne zlepsilo ked som zapol FXAA filter.

MaybeLater
MaybeLater
Level 1 Level 1
14. 5. 2016 22:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ibalgin500: Vykopavka doteraz som nemal so ziadnou hrou na max detaily problem. Grafiku by som urcite nevinil

MaybeLater
MaybeLater
Level 1 Level 1
14. 5. 2016 21:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No neviem jak vy ale na i5 12gb ram a gtx 750TI , sice z hrou akou takou nemam problemy bugy niesu ale v niektorych castiach mam frame dropy na 15-19, textury doskakuju ako na Rage a po 5 hodinach hrania mi hra 5 krat spadla a 2 krat mi ani nenacitalo menu a hra prestala pracovat tak neviem ci este pockam na patche a dohram to potom.

Bloodwer@gmail.com
Bloodwer@gmail.com
Level 1 Level 1
14. 5. 2016 19:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ludia čo to hráte na PC je to v pohode žiadne bugy čo by znepríjemňovali hranie mám to ísť tahat teraz či počkať na nejaké patche??

Tataboj
Tataboj
Level 1 Level 1
14. 5. 2016 18:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Silesian: Tys tam měl chybu? :)

Tataboj
Tataboj
Level 1 Level 1
14. 5. 2016 16:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Silesian: tvoje máma dělá nejlepší citronový koláč

Lex_
Lex_
Level 1 Level 1
14. 5. 2016 16:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mně se ta hra teda vůbec nelíbí, je je stejně nedoomovský jak doom3 :( a ten hnusnej hnědej filtr no fuj

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
14. 5. 2016 15:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Silesian: Tvojí mámu :)

Pidalin
Pidalin
Level 1 Level 1
17. 5. 2016 00:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@UnreAll: Jo, vylepšení zbraní myslim taky zůstává. A když hru dohraješ a spustíš jakoukoliv misi z hlavního menu tak máš u sebe všechno co jsi během hry našel a odemknul. ;-) A když plníš ňáký ty challenge na vylepšení zbraní tak to se taky počítá i přes úmrtí, takže když máš zabít určitou zbraní určitýho bubáka dejme tomu 5x, tak to můžeš nahonit na uplně tom stejnym zmetkovi když tu pasáž 5x opakuješ. ;-)

Pidalin
Pidalin
Level 1 Level 1
16. 5. 2016 13:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Minstriel: Nejlepší to bylo s tim Cyberdémonem, jsem ho sesmahnul pár ranama a řikam ci že to si jako dělaj prdel ne, pak se ňák vskřísil a objevili jsme se v pekle a já si řikam no tak to jo sakra, tak to má bejt. :-D Prostě ani toho bosse ti hra nedovolí jentak napoprvé zabít. :-) Akorát ten finální boss (pavouk) byl docela lehkej, nejhorší byly ty hell guard nebo co to bylo za zmetky, tam ten šmejd měl ňákej štít a to jsem opakoval hodněkrát. To mi skoro připomnělo souboje ze Zaklínače proti některejm velkejm potvorám.

Reklama
Reklama