Ico jsem nikdy nehrál, takže určitě, InFamous 2, Killzone 3, LittleBigPlanet 2, Motorstorm: Apocalypse a Uncharted 3. A pokud některý z těch dalších titulů budou vypadat zajímavě, tak rozhodně taky! :)
Solomon Kane je hrozně ukecaná blbost, kterou strašne zabíjí prvních 10 minut filmu (vypadá, že bude neuvěřitelně temný a stylový, jenže potom to je už jen bla, bla, bla, démon, konec). Takže zatím smíšené pocity.
Hlavně mi přijde, že tahle modla zase nastartovala PC scénu - vývojáři se zase přestávají bát vyvíjet i na PC a nové hry jsou oznamovány i na tuhle platformu. Mně osobně je to jedno, mám i PS3, ale rád si zahraju i na PC. Příklad za všechny - Starcraft II:)
Že je motion blur je v některých hrách přehnaný, v tom dám autorovi za pravdu. Že si v tomto článku (imho) téměř nezištně občas plete motion blur s bloomem, glowem a dalšími grafickými efekty, dokážu tolerovat. Druhá věc je dle mého fakt, že motion blur opravdu ve hrách dříve chyběl. Nejde ani tak o otočení kamery a rozmazání obrazu, to možná opravdu nedokážeme v reálu tolik zaznamenat, ale jde o motion blur objektů! Pokud se například v reálném světě díváte na stojící auto a před ním projíždějí ostatní nějakou rychlostí, rozmazávají se vám. A to ve mnoha hrách strašně moc chybělo, zejména těm závodním (GRID, SHIFT, GT5) to dává neuvěřitelnou fotorealističnost, pokud se tento efekt spojí s Depth Of Field a dalšími vymoženostmi. Abych to shrnul, tento článek mi přijde až nechutně neobjektivním výlevem člověka, kterému motion blur leze krkem z důvodu subjektivního názoru, že je použit akorát pro zakrytí chyb enginu. Možná tomu tak občas je a všichni víme, že někteří to s jeho intenzitou a použitím přehánějí, nicméně autor poněkud hází všechny herní vývojáře do jednoho pytle.
Mně osobně se tahle honba za každičkou trofejí moc nezamlouvá, ale třeba trofeje v MGS4 byly geniální, když je člověk dostal až po dohrání a koukal, za co je vlastně má.
Pokud Criterion trosicku vylepsi arkadovy jizdni model (jednoduse po tom, co jsem si zahral GRID, Split/Second a dalsi novodobe arkady jiz plavajici lode z NFS proste nesnesu) aby pusobil lepe, nez v predchozich dilech (nemusi byt realisticky, jen proste ne ty lode), bude to pecka.