producent-force-unleashed-radeji-xbox
Novinka Producent Force Unleashed raději Xbox

Producent Force Unleashed raději Xbox

Zdeněk Princ

Zdeněk Princ

4
Reklama

Pokud bychom chtěli hledat odlišnosti konzolí Xbox 360 a PlayStation 3, našli bychom jich mnoho. Kromě hardwarové výbavy, vzhledu a například použitých mechanik, tu však jsou i rozdíly v tom, jak musí vývojáři k oběma platformám přistupovat s ohledem na výrobu her. Už několikrát bylo toto téma rozebíráno a dnes se k nám dostává další potvrzený důkaz, že architektura PS3 je zkrátka složitější, než architektura Xboxu 360, a právě proto u vývojářů vede konzole od Microsoftu.

Konkrétně dnes hovoříme o producentovi z LucasArts, Cameronu Sueyovi, který má na starost vývoj Star Wars: Force Unleashed. Podle jeho slov bylo zejména v případě vývoje prvního dílu mnoho momentů, kdy se rychlost kódování hry na Xboxu nemohla rovnat s programováním na PlayStationu a vývojáři se tak nemohli v určitých bodech setkat s nastaveným časovým harmonogramem.

Na druhou stranu, určité problémy s vývojem se na celkové kvalitě téměř neodrazily, neboť jak podotýká server GamesRadar, průměrné hodnocení obou verzí hry od sebe dělí jen jediné procento. Uvidíme tedy, jak to nakonec dopadne v případě chystaného druhého dílu, který se ale nakonec neobjeví na PSP, se kterým už lidé z LucasArts ztratili trpělivost úplně…


Reklama
Reklama
Reklama
Reklama