No konečně něco, co není battle royale. Koncept sice není nikterak originální, podobné mody už zde byly pro Dooma a vsadil bych se, že i pro Quake a UT, ale pokud to bude mít svižný matchmaking, tak to bude super :)
Jedničku už jsem dohrál tolikrát, že jediný argument, proč si ji pořídit znovu by opravdu byla Switch verze se splitscreenem. Vždyť pokud by hra vyšla znova na PC, tak proč si kupovat něco, co už na steamu mám :D
@Ocelotr2.1: To si schválně Blacklist někdy zahrej, protože tam ta změna koncepce celkem aji byla - hra ti umožňovala mnohem pružněji reagovat a přecházet volně mezi stealthem a rambem celkem bez problémů (i když vynucené stealth pasáže se tam taky našly).
@LGW: Zas ale na druhou stranu, jak v češtině, tak i angličtině jsou výrazy/fráze, které by při ratingu 3+ znít nemusely, ale zároveň nejsou přímo urážkami. Pokud po opravdu vydařeném gólu protihráče na jeho adresu utrousíš překvapené no ty p***, což ale nemusí být myšleno jako urážka, ale spíš jako obdiv. Autoři RL jsou si toho možná vědomi, ale zároveň chcou předejít zneužití benevolentnějších pravidel a tak ta pravidla raději nezveřejnili.
Čím jsem starší a čím míň času mám, tím spíš preferuju lineární SP hru s herní dobou kolem cca 8-10 hodin. Bohužel trh je v současné době poměrně skoupý na hry s tímto zaměřením a pro mě atraktivním tématem. Škoda... A hrát počtvrté starší hry, které kritéria splňují už taky není tak atraktivní.
A mluví někdo o tom, jak by se změnila finanční politika multiplayeru? Přeci jenom PC hráči mají MP zadarmo, ti konzoloví musí platit (pokud mi něco neušlo). Není možné aby multiplatformní hraní tento problém ještě víc zvýraznilo?
Shadow Warrior 2 vychází i na GOGu, kde už z principu je DRM free. Proč zbytečně investovat do Denuva pro steam verzi a kódit se s tím, když GOG verzi nikdo crackovat nemusí, stačí ji nasdílet. Chválím autory za DRMfree, ale to PR je možná zbytečné pomlouvání Denuva.
@GALBATOR: Strašný je, že ta hra si bere naprosto bezdůvodně 110GB, ve všem ostatním je parádní. Především v tom, že je na PC a má tam i splitscreen :) :)
Až díky těmhle zprávám jsem zjistil, že doom vůbec používá Denuvo. Musím ocenit, že to je první ochrana, se kterou jsem se setkal, o které ani nevím. Žádné pitomosti jako lego star wars 2, které neběžely bez CD a všechny nocd cracky, co jsem našel, když jsem hru chtěl mít na netbooku, tak způsobily chyby v ovládání Free Play
@Masarkavtrenyrkach: Nezemřel. Následná exploze ho nějakým zázrakem nezabila, ale akorát ho nechala s posledním bodem zdraví (který se zakrátko automaticky vyléčí na třetinu celkových životů) a jeho levely a zkušenostní body se zresetovaly na nulu. Další hodina gameplaye bude o tom, jak opravit rozbitou pistoli a najít novou baterku pro používání toho elektro-meče. Troufám si tvrdit, že tuto hodinku strávíme děláním podřadných prací pro toho mechanika, který nám ve výsledku dá součástky na opravu pistole, které bychom získali podstatně snáz, kdyby nám herní mechaniky dovolily rozebrat nejbližší auto na vrakovišti.
@chrisjurco: Mně nejde úplně o kvantitu, ale jsou ještě takové dvě hry nintenda, které se tam nejdřív musí objevit, abych skutečně nevydržel a koupil si to (a jedna z nich musí být Smash bros)
Včera jsem ze zvědavosti kouknul na tu prezentaci. Bylo to divné.. japonsky divné a bylo až neuvěřitelně, jak moc jsou japonci vzdálení realitě. Jejich představa, že si vezmu switch na párty, kde budu s někým dojit krávu je vážně mimo. Ale i přes to, že ta prezentace byla tak podivná, tak na mě působila mnohem upřímněji než prezentace Sony a MS. Na switch se z nějakého iracionálního důvodu i těším..
Cover akce jako jsou gearsy ze světa Borderlands s náhodně generovanými zbraněmi? A ještě splitscreenem i v PC verzi bez toho, že bych musel shánět a nastavovat tunu modů... už asi sním moc, že?
Singl v DOOM byl 5/5, multiplayer zklamal, hraju místo něj mulťas Doom2. Celkem by mě zajímalo, proč dělali takový boom okolo přidání klasického deathmatche do DOOM, když v něm stejně jsou přítomny Loadouts. Každopádně zkusím kouknout, co se změnilo ve SnapMap i když předpokládám, že limit na spawnování monster nikdo neodebral...
@Pidalin: já už jsem z té generace, co to hraje (stále ještě) bez autoaimu a s myší a always runem. Pořád je to ale pomalejší než nový doom :D @Gabriel: Když už nic, tak tam máš editor, ve kterém si smysluplnou hru udělat můžeš ;) Paradoxně na poměry dooma to má zatím ten nejkomplexnější příběh a co se týče té atmosféry... Doom3 se mi sice líbil, ale bezprostřední Resurrection of Evil mi vyhovoval mnohem víc
Achjo, pěkný námět na hru, přesně něco, co bych si zahrál, tak proč to musí být CoD ;( ... Jestli slovy stejná hratelnost v nových kulisách mysleli to samé, kvůli čemu se mi série odcizila už od posledních dvou misí CoD4, tak pro mě asi nemá cenu se o hru dál jakkoli zajímat