Nic tu není

Uživatel nemá žádné hry

Komentáře

Medard22
Medard22
Level 1 Level 1
14. 3. 2023 12:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nintendo své hry prakticky nezlevňuje a i několik let staré tituly jsou k dispozici prakticky za plnou cenu. Lidi je stejně kupují jako horké rohlíky, takže teď spíše zkouší co si můžou vůči lidem dovolit. Pokud se strategie osvědčí, pak bych se nedivil kdyby se stejnou cenovkou přišly i další hry.

Medard22
Medard22
Level 1 Level 1
3. 3. 2022 09:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nintendo na nástupci Switche jistě pracuje. Vzhledem k vysokým prodejům Switche a nedostatku čipů si myslím že nový Switch vyjde spíše později. A Nintendo místo nástupce vytvořilo Switch OLED, který má prodeje alespoň trochu nakopnout. Vlastně je na tom Nintendo mnohem lépe než Sony a Microsoft. Zatímco oba giganti mají problém dodat na trh dostatek konzolí nové generace a uspokojit poptávku, Nintendo prodává 5 let starý mobilní hardware a hráči mu můžou ruce utrhat.

Medard22
Medard22
Level 1 Level 1
22. 11. 2021 09:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Byl bych moc rád, kdyby Chris Roberts byl opravdu schopen takovou hru jako slíbil. Jenže všem, kteří mají alespoň trochu tušení jak vývoj her funguje, musí být jasné, že to není reálné. Je to jen pumpování peněz do vzdušných zámků.
Čím déle bude vývoj trvat, tím více hrozí že hra technologicky zastará. Pak se přechází na nový engine, assety se dělají znovu od píky a většinu práce na projektu se může zahodit. Jestli Star Citizen před pěti lety všechny posadil na zadek, teď už je to takový hezký nadstandard a za pět let... kdo ví.
Za mě je to akorát černá díra na peníze, která vyprodukovala několik zajímavých technologických dem, CGI filmečků, artworků a spustila masivní hype. K vydání ale nemá o nic blíž, než před těmi pěti lety kdy vyšla první ukázka gameplaye.

Medard22
Medard22
Level 1 Level 1
22. 12. 2020 13:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Podobně děsivě vypadala po pořepnutí do třetí osoby svého času i Faith v Mirrors Edge :)

Jen je škoda, že Cyberpunk, stejně jako třeba The Outer Worlds nepočítal s pohledem třetí osoby. Na co pak řešit tvorbu vlastní postavy, když ji stejně po celou dobu hraní vlastně ani neuvidíte. Možná je to taky jeden z důvodů, proč v Cyberpunku chybí možnost úpravy vzhledu postavy mimo editor na začátku hry.

Medard22
Medard22
Level 1 Level 1
7. 1. 2021 18:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jen bych upozornil, že JoyCony na Switchi trpí driftováním stále.

Medard22
Medard22
Level 1 Level 1
5. 1. 2021 11:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: Naprostý souhlas. Dragon´s Dogma sice není bezchybná, ale je to po stránce gameplaye tak originální hra, že jsem zatím nepotkal žádnou, která by se jí zcela vyrovnala.

Medard22
Medard22
Level 1 Level 1
1. 6. 2019 12:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Z BGE2 mám docela rozporuplné pocity. Myslím si že by Ubisoft udělal mnohem lépe kdyby hru vydal jako nové IP. S původním BGE má novinka pramálo společného. A jako fanoušek jedničky si myslím, že by si hra zasloužila filmově-příběhovou singlovku a né kooperativní MMO mišmaš. Z té by ale Ubi nemohl dojit peníze.
Trailery vypadají parádně, ale jak sleduju sliby tvůrců tak hra vyjde buď na novou generaci konzolí, nebo nevyjde vůbec. U Michela Ancela už jeden nikdy neví, jeho poslední vydanou hrou byl Rayman Legends. O WiLD se domnívám že už nejspíše nikdy nevyjde.

Medard22
Medard22
Level 1 Level 1
22. 3. 2019 10:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JMBounce: Udělat pořádnou open-world hru bez výrazných kompromisů chce taky velký tým (stovky lidí) a ranec peněz, které jsou mimo možnosti menšího studia. Hardsuit Labs přece jen nejsou Rockstar. Proto budu raději za dobře zpracovaný semi open-world, než aby to dopadlo tragicky.

Taky jsem v pokračování nedoufal, zejména potom co značku dlouhá léta vlastnilo CCP Games, která se ke značce a fanouškům chovala přinejhorším macešsky (RIP Project Vaulderie). Snad to všechno dobře dopadne, to uvídíme brzy :)

Medard22
Medard22
Level 1 Level 1
22. 3. 2019 08:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Moc bych si přál aby se Bloodlines 2 povedl. World of Darkness má celkově trestuhodně nevyužitý herní potenciál. Jen doufám, aby to nedopadlo jako loňský Vampyr ze kterého jsem byl docela zklamaný. Doufám že autoři nepodlehnou módním trendům a neudělají open-worldovou taškařici s generickými questy a mikrotransakcemi.
Naopak bych si představoval design věrný původní hře s několika huby k průzkumu a méně questů, ale zato výpravných, kvalitně napsaných a s parádní grafikou v UE4. Držím jim palce.

No a když to podělají tak jim to Wesp5 možná do několika let opraví :D

Medard22
Medard22
Level 1 Level 1
28. 2. 2018 15:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Square-Enix je pověstný nestoudným dojením svých značek, upřímně mně nevalná kvalita PC portu ani trochu nepřekvapuje. Za mně nejlepší verze Chrono Trigger byla ta pro Nintendo DS, tam ten port měl alespoň trochu přidanou hodnotu. Jinak na PC je nejlepší způsob hraní kvalitní emulátor a originální SNES verze.

Medard22
Medard22
Level 1 Level 1
28. 2. 2018 15:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já Chrono Trigger poprvé dohrál celý v DOS verzi ZSNES na mém starém Pentiu 233Mhz :D To byly časy :) Snes9x je ale dneska už lepší volbou.

Medard22
Medard22
Level 1 Level 1
13. 6. 2017 09:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Trailer je sice zajimavý a po technické stránce velmi povedený, jen mi nějak uchází jakákoliv spojitost s Beyond Good and Evil. Jak už napsal Ocelotr je z toho cítit mainstream - hlavně že to lítá, bouchá, a je to děsné cool, madafaka.

Z prvního dílu si pamatuju fantastický svět, zajímavé a sympatické postavy, velmi dobře odvyprávěný příběh, který byl dostatečně tajemný, že udržel pozornost do samého konce. Je mi jasné, že od traileru k finální hře je ještě hodně daleko, ale pokud trailer naznačuje cestu kudy se bude dvojka ubírat tak za mně jednoznačně zklamání a bojím se, že Ubisoft pohřbí další značku s velkým potenciálem.

Medard22
Medard22
Level 1 Level 1
7. 10. 2011 14:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

MMO hry moc nehraju nicméně WOW je jedna z nich, která mě bavila nejvíce. Bohužel na hry už tolik není čas a musel bych být padlý na hlavu abych platil měsíční poplatky za hru, kterou pustím třikrát do měsíce. V tomto mi vyhovovaly neoficiální game servery, byť tam spousta věcí nefungovala přesně jak měla.

Medard22
Medard22
Level 1 Level 1
12. 5. 2009 16:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ona ta možnost není zase tak hardcore jak by se zdálo. Někomu třeba nemusí sednout anglický dabing. Proto třeba takový The Last Remnant, nebo Odin Sphere hraju taky raději s anglickými titulky a původním dabingem. Na druhou stranu je to drobnost v porovnání s tím že by hra na X360 vůbec nevyšla.

Medard22
Medard22
Level 1 Level 1
8. 6. 2009 15:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mě logika pana Hashimota přijde poněkud zcestná. Chrono Trigger je opravdu velice dobrou hrou nicméně stále se jedná o konverzi hry z roku 1995. Spousta lidí ji hrála už na SNES, fanoušci JRPG pravděpodobně na emulátoru SNES. Nechápu jaké horentní sumy do této konverze SE investoval.

Medard22
Medard22
Level 1 Level 1
16. 1. 2009 11:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No alespoň se vyjádřili a nechvástali se souběžným launchem ve světě a pro všechny hlavní platformy jako u The Last Remnant (všichní víme jak to dopadlo).

Medard22
Medard22
Level 1 Level 1
20. 11. 2008 17:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Square-Enixu už pomalu nevěřím ani nos mezi očima. Není to tak dávno kdy jsem se rozplýval nad zprávou že očekáváné JRPG na UT3 The Last Remnant míří na PC, stejně tak jako na konzole a to dokonce současně. 17.listopadu jsem se nemohl dočkat a těšil jsem se jak si nadělím předvánoční dárek (o pár dní později, nejsem tak naivní že by v době launche byla hra k dostání i u nás), jak to nakonec skončilo? Dnes údajný launch na X360, PS3 a PC verze TBA. No teda pěkný dík. Uznávám že velké procento PC hráčů tahá hry z P2P ale myslím že to pořád ještě není většina (celosvětově), kdo chce bude pirátit i na konzolích (X360 flash mechaniky, Wii modchipy. Pirátit PS3 je technicky obtížnější nicméně v budoucnu určitě ne nemožné.
Byl bych rád kdyby SE nezůstal jen u velkohubých prohlášení a začal konečně i něco dělat. Stejně mám pocit že se takové FFXIII(určitě) nebo Kingdom Hearts 3 (kdo ví) na PC nedočkáme.

Medard22
Medard22
Level 1 Level 1
20. 12. 2020 21:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

CD Project se dostal do nezáviděníhodné situace víceméně vlastní vinou. Faktem je, že hra si zasloužila ještě nějaký ten 1-2 měsíce doladit a ve vedení si toho museli být dobře vědomi. Aby se předešlo průšvihu tak PR fíglem mezi recenzenty distribuovali pouze PC verzi hry, což byla ta nejlíp vypadající (a asi i nejmíň zabugovaná) a vypustili do světa fámu, že hra na PS4/XBONE jede "až překvapivě dobře". Výsledkem byly příznivé recenze, rekordní prodeje a následně řada více či méně nas*aných hráčů, což nakonec vyústilo v aktuálně propíranou kauzu. Asi se to dalo zvládnout lépe.

Na druhou stranu je třeba říci, že vedení to nemělo zrovna lehké. CD Projekt měl díky třetímu Zaklínači a obchodu GOG mezi hráči hvězdnou reputaci a jelikož hra byla několik let úspěšně promována tak se kolem ní vybudoval takový hype, že to prostě nemohlo skončit dobře. Spousta hráčů si prostě představovali takovou detailní a propracovanou hru, že by ji stejně nebylo možné se současnou technologií a lidskými možnostmi sestavit.

Věřím tomu, že CD Projekt hru do 2-3 měsíců opraví a stejně jako u Zaklínače se časem dočkáme nějakého toho rozšíření. Bohužel roky budovaná pověst firmy dostala slušnou nakládačku, akcionáři se bouří a pomalu připravují právní kroky. Další nešťastná kauza stáhnutí launche hry Devotion na GOG dobrému renomé taky moc nepřidala. Na zpovykaném západě si zase stěžují, že je Cyberpunk sexistický/málo inkluzivní/nedostatečně reprezentuje práva menšin atd. atd.

No v CD Projektu letos fakt nebudou mít klidné Vánoce.

Medard22
Medard22
Level 1 Level 1
22. 12. 2020 13:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@red-icius: Možná to nebude úplně pravda. Na PC není extra propastný rozdíl v FPS mezi Ultra a Low nastavením, pomůže teprve až snížení rozlišení. To není úplně standardní jev a vypadá to, že na vině bude celkově špatná optimalizace hry. Pravdou ale je, že zázraky bych úplně nečekal.

To je jako s novějšími díly Assasins Creed na Xbox One/PS4. Ty konzole se v takových hrách už opravdu trápí a oproti PC je už opravdu viditelný pokles v rozlišení a úrovni detailů.

Medard22
Medard22
Level 1 Level 1
20. 7. 2017 06:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Masarkavtrenyrkach: Když už jsme u těch sérií tak můžu doporučit ještě ArTonelico z PS2 - hratelné na PC přes PCSX2.
Super je pak od NIntenda The Last Story a Xenoblade chronicles - taky hratelné na PC přes Dolphin.

Jinak mě dost bavil Resonance of Fate pro PS3/X360.

Medard22
Medard22
Level 1 Level 1
19. 7. 2017 08:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Chápu rozpolcenost fanoušků, v době vydání se mi dvánactka taky moc nelíbila, přece jen to byl docela odklon od jejich lineárnějších předchůdců, každopádně čím více jsem ji hrál a přicházel na kloub herním mechanismům, tím více se mi líbila. Rukopis geniálního Yasumiho Matsuny je tam znát, byť se na vývoji nepodílel až do konce. Za hrou byla vidět strašná spousta práce a paradoxně se v celé hře vyskytuje minimum bugů- což je vzhledem k její rozsáhlosti neuvěřitelné. Na PS2 je to technologický skvost, kde dodnes nepochopím jak se vůrcům podařilo vecpat tak skvělou hratelnost a grafiku do 4GB DVD na konzoli s 32MB VRAM. V původním rozlišení PS2 cca 512x448 spousta detailů hravě zanikne, ale na emulátoru ve 2-3x vyšším rozlišení jsou to grafické orgie i s původními na dnešní poměr směšně malými texturami.

Pro mne je to poslední slušná Final Fantasy v řadě, pokud nepočítám MMO XI a XIV. Fabula Nova Crystallis byla do sebe zahleděná záležitost s nesympatickými postavami a chaotickým příběhem, který s každou další hrou začínal připomínat příběhový chaos Nomurovy série Kingdom hearts a XV na nějaký smysluplný příběh pro jistotu rezignovala úplně a od kapitoly 6 se s pomocí různých příběhových berliček stěží doplazí do nezvládnutého finále.

Zodiac age už je na cestě, moc se na něj těším a jsem rád že hra ustála zkoušku času na výbornou.

Medard22
Medard22
Level 1 Level 1
20. 7. 2017 06:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: Vagrant Story je perfektní, dohrál jsem ho několikrát, ale na dnešní poměry je to dost hardcore hra :D

Ono obecně u starých her je těžké se zbavit nostalgie. Taky mám v paměti krásné vzpomínky na staré Final Fantasy. Pravdou je, že když si je chci zahrát dnes tak už to není co to bývalo a nejde jen o to, že zastaraly graficky. Hlavně už nemám sílu na opakující se pomalé náhodné souboje a grindování expů. V tomhle mám rád právě Final Fantasy XII. Ne že by se zbavila grindování, ale díky gambitům. skvělému systému soubojů a hlavně tomu, že chybí náhodné souboje, hra poměrně hezky odsýpá.

Medard22
Medard22
Level 1 Level 1
19. 7. 2017 22:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Silesian: A co třeba Chrono Trigger na Snes nebo v upravené verzi na Nintendo DS, geniální záležitost :)

Medard22
Medard22
Level 1 Level 1
20. 7. 2017 10:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Masarkavtrenyrkach: musím se ještě jednou přimluvit za Chrono Trigger, vážně stojí za to :)
@Mitsurugi: Mně taky, ale v kontextu dnešních her je Vagrant Story přece jen náročnější záležitost.

Ve Final fantasy XIII mi ani tak nevadily přímo postavy, jako to jak hloupě byly napsané a jak dost retardovaným způsobem reagovaly na události kolem sebe. Často lidé srovnávají Final Fantasy X a XIII, je pravda že oboje jsou v podstatě lineární hry. Ale v tom jak desítka dokáže hráče uvést do světa Spiry a v kontextu příběhu odvykládat nezbytný lore se s chaosem ve třináctce nedá srovnat. Na osudu Spiry a party hrdinů v desítce mi záleželo, ve třináctce mně to bylo vcelku u zádele. Kdybych měl někomu odvykládat příběh z třináctky tak už si v podstatě ani blíže nevzpomenu o čem to vlastně bylo. Přitom lore Fabula Nova Crystalis byl hodně propracovaný, jenom ho tvůrci nedokázali ve hrách dostatečně vysvětlit a většina materiálů, která by konání hrdinů objasnila nebyla nikdy přeložena z japonštiny.

Medard22
Medard22
Level 1 Level 1
3. 1. 2017 21:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Přiznám se, že až do osmé kapitoly jsem byl hře ochotný ledacos odpustit - ať už chyby technického rázu (framerate, kamera), nebo vcelku nudné sidequesty. Co se ale děje v dalších kapitolách je totální WTF. Boss-fight který se hraje sám, dějová linka, která přestává dávat smysl a místo vygradovaného finále jen vyšumění do prázdna, důležité části příběhu, které se odehrávají kdesi na pozadí (sorry dodáme později v DLC).

Squeenix dělá stejnou chybu jako u celé série Fabula Nova Crystallis, kterou se v patnáctce pokusil zaříznout. Místo aby nacpal maximum obsahu a lore do hry, rozmělní ji do filmu, rozhlasové hry, DLC, různých knih, komiksů a Ultimania Guides z nichž některé nikdy neopustí hranice Japonska. V konečném důsledku vám nakonec bude stejně jedno, jak ten guláš dopadne.
Bylo by prima, kdyby konečně udělali Final Fantasy hru, která bude stát na svých nohou, aniž by se někdo pokoušel kolem ní vytvořit mediální franšízu s cílem co nejvíce podojit hráče.

Reklama
Reklama