@dewr
Stabilne na Nikon 6006N (US verze 601)+100/2,8+70-210/4-5,6 (kdyz je dobry svetlo, tak to jde...)+35-70/3,3-4,5. V etiopske galerii je par fotek na 2MB Powershot A40, poznate je podle kvality ;)
@lpcv3
Bylo jasne, ze tohle srovnani mnoho lidi nakrkne - ale holt to tak je. Uz jen mnohem propracovanejsi deleni bonusu dodava multaku vic taktickych moznosti, narozdil od MK. Hral jsem oboje a pri DK jsem mohem vic improvizovat s tim, co nabizi herni okruh - coz se pocita. ;)
@Smazaný uživatel
V mnoha vecech mate pravdu, v mnoha (zejmena, ze chybi vyznamne osobnosti nebo umeni) zase slapete vedle. Ale tak to holt chodi, je zapotrebi tu herni kulturu u nas trochu konkretizovat. Priklady, ktere uvadim, jsou postaveny bud na oficialnich zpravach nebo na zkusenostech lidi, kteri hry dlouhodobe hraji. Jen pripominam, ze ten clanek se mi na disku skutecne valel asi rok, nez jsem na nej narazil a nabidl ho Hrej. Bez prepisovani, proste v tom stavu, v jakem byl.
Hodnoceni i text byly napsany vzhledem k moznostem Wii, ne vzhledem k nostalgickym vzpominkam. Ghost Squad nedosahuje ani omylem plnych technickych moznosti Wii a pro starsi hrace nebo ty cekajici inovace jde o promarnenou sanci - nehlede k tomu, ze je vetsi zabava trefovat se podkovami na tycku, nez se trapit u GS.
Ja tu mam v Afganistanu vlastni dost realisticke MMO. Kazdopadne jsem rad, ze recenzi napsal nekdo, kdo nebyl dopredu nadrzeny jak kralik (muj pripad) a ze i tak hra dostala solidni (a podle meho betatestovani pred odjezdem korektni) hodnoceni.
Red Steel to obecne projel, protoze se zda, ze sel do sveta mnohem drive, nez mel. Co jsme na GC hrali ukazkovou uroven, tak to bylo celkem fajn (az na souboj s bossakem, ktery se nedal dobre ovladat), ale zrejme to byla jen vypilovana prezentacka. Bohuzel prave na Red Steel se cekalo jako na zarucenou hitovku. Ono neni moc dobry prvni pokusy o FPS na Wii brat jako milestones cely platformy, protoze zatim se fakt jen zkousi, co to dovede a kolik toho hraci vydrzi.