Tak RDR2 je hra s otevřeným světem, tam jsou ty technické a technologické výzvy trochu jiné. TLOU2 by měl čistě vizuálně být výše (jinak by asi bylo něco špatně) a pořádně vyleštěný bude skoro každý detail - dialogy, animace, cutscény, prostředí a vůbec art direction jako celek.
Já hlavně nechápu, co je za problém mít silnější hardware než 6 let staré konzole. Za cenu xbox 360 ti sestavím počítač, který ti vyplivne násobně vyšší výkon.
Ursus: Takže chceš říct, že sis adblockem zablokoval reklamu právě v moment, kdy zde byla reklama se zvukem a v moment, kdy tady nebude, tak to vrátíš zpátky? Bych řekl, že lžeš. Případně bys vůbec neměl konzumovat místní obsah, pokud nesouhlasíš s reklamou.
Výkon grafiky xBoxu může být někde kolem 200 GFLOPS, což je na úrovni karet za 1000Kč. Byť samozřejmě u xBoxu je výhoda toho, že vývojáři měli šanci na ni dělat posledních 6 let a vyždímat z ní maximum, tudíž optimalizace je téměř dokonalá. Každopdáně kdyby vzali nějakou levnou atinu z obchodu a vrazili ji do Wii U, tak za 6 let z ní vývojáři taky vyždímou stejně nebo víc.
Pokud je nader odhaleno vice nez 2 (u mimozemstanky), tak bych to videl na rating +21 a podpultovy prodej. Frustrace z objeveni skutecneho poctu nader u lidskych zen by mohla negativne ovlivnit sexualni vyvoj mladych chlapcu i devcat.
e-mail: "Thank you for downloading one of the promotional PC titles made available for ad-supported freeplay over the Labor Day weekend. The promotion is now closed and it is no longer possible to play the games for free.
If you are interested in further information on these titles, please visit our official website at www.ubi.com"
Oni ustoupili od mesicnich poplatku za OnLive, takze je to nyni zdarma. Plati se pouze za hry, ty stoji tak nejak klasicky, akorat je u nekterych moznost hru pujcit na 3 dny ($4.99) nebo 5 dní ($8.99).
@pipin
Co se tyce duhovky, tak ta reguluje mnozstvi svetla, ktere prochazi dale. Uprostred duhovky je panenka (zornice), coz je otvor, a az za ni je cocka. Ovsem ne kazda duhovka propusti stejne mnozstvi svetla, a ta propustnost zalezi prave na pigmentaci (barve). Barva se urcuje podle mnozstvi a hloubky ulozeni pigmentovych bunek. Modrooci maji pigmentu malo, tmavooci hodne. Z toho usuzuji, ze modrooci propusti vice svetla, aproto muzou videt ruzne defekty na obrazovce.
PS: Mnozstvim svetla se v tomto pripade mysli hlavne ruzne vlnove delky.
Taky si myslím, že s řadou efektů vývojáři pořád neumí pracovat. Všechno to jsou hrozný barevný a světelný orgie. Když se kouknu na pokoj kolem sebe, tak je to všechno vyváženější, přehlednější a všednější.
H4wk: Já bych to spíše viděl tak, že jsi se "ponahlal", jelikož když vidím některé playthrough, kde si to dotyčný údajně "užívá", přičemž tam ale letí takovou rychlostí, že míjí spoustu věcí, sotva registruje design, tak si začínám říkat, že hry typu CoD lidem ty mozky kompletně rozšlehaly a nyní pokud se 100ms nic na obrazovce nehýbe, tak jsou nervózní. Každopádně pro člověka, který u her relaxuje, třeba s kafíčkem po sobotním obědě, tak si to dá za 7-8 hodin. Bez karpálního tunelu, propocených triček a srdečního rytmu kolibříka.
Výkon se nemusí používat pouze na to, aby se vyvedl dokonalý screenshot. Výkon můžeš taky využít k tomu, abys ten herní svět obohatil a mohl ho nějak využívat. Svět je v dnešních hrách vytvořen pouze jako jakási maketa.
Tenhle simulátor je neskutečná ždímačka peněz z lidí za téměř nulovou práci. S prstem v nose dokončí základ "hry" za čtvrt roku na nejlevnějších dostupných technologiích, není potřeba dodávat žádnou interaktivitu, textury se recyklují z předchozích dílů, případně se inspirují 10 let starými hrami podobného ražení, animovat stačí kola na vozidlech a kouř, k tomu modely postav a jejich pohyb jako z minecraftu (pokud tedy nejsou přibití v jedné poloze). Po dokončení tohoto náročného vývoje trojčlenným týmem už pak jen vydávají tuny DLC v podobě za půl dne vymodelovaných vláčků s cenovkou €10/kus.
Já samozřejmě nemám na mysli konkrétní zařízení, ale technologii. Jinak ten Emotiv zatím čeká na CE značku pro prodej v Evropě. V tento moment je to dostupné zejména pro nezávislé vývojáře (SDK licence za $500 po celém světě), pak jsou samozřejmě v jednání i větší herní společnosti. Pro běžné lidi je to nyní spíše technologické demo za $299 (byť se dají jednotlivé akce namapovat na klávesy k jednotlivým hrám). Zařízení pořád prochází vývojem (např. se pracuje na suchých senzorech, apod.), stejně jako software (zvyšuje se počet akcí a možnosti zařízení). První se budou cílovat spíše hardcore hráči.
Na youtube se dají najít videa (pokud ovládáte angličtinu):
Představení technologie s Marvinem Minskym. http://www.youtube.com/watch?v=40L3SGmcPDQ
Nynější možnosti headsetu: http://www.youtube.com/watch?v=E66tuKQAMcU
Na trhu je několik podobných zařízení, z nich je Emotiv Epoc nejdál, u nás se prodává pouze OCZ Nia, která ve výsledku ovšem umí jen rozeznat pohyby pár mimických svalů. Nikoho tedy moc nenadchne.
Každopádně bych si dokázal představit, že nová generace konzolí podobnou technologii dříve nebo později adoptuje. Vůbec bych se nedivil, kdyby to bylo Nintendo.