Jen pro zajímavost, na stadion se vměstnalo přes 40k diváků a úvod a závěr patřil Imagine Dragons, kteří byli v Jižní Koreji úplně poprvé. Pokud se nemýlím, zahráli tak 5 písniček...
Klasičtějří hratelností je myšleno především zasazení těžící z tradiční historie a nebo právě naopak již typických prostředí velkolepých chrámů a kobec. Rozhodně ne ovládání nebo nešikovné herní mechanismy.
@Jeremiasz: K tem mapam.... to neni ani tak problem protoze zalezi na tom, jak se s tim vyporadas a zvolis taktiku a zrovna tohle hracum vubec nevadilo. Byl jsem primo na miste a jako novinar jsem mel moznost mluvit se vsemi tymy. S mapami jsou vsichni srovnani, co vnimaji jako pruser jsou pravidla favorizujici pasivni styl hry a spatny pristup k remizam....
A v čem je teda to lajdáctví když jsem tak těžce nechápavý? V tom, že zmiňovat momentálně Specialist pokládám za zbytečné nebo v tom, že 5 variací jednoho talentu mi nepřijde tak variabilní a oslnivé jako některým? Pardon, ale podlenekterých nemám právo napsat, že ve hře chybí lore protože to autoři deklarovali předem. To je ovšem naprostá blbost, protože kolik čtenářů Hrej asi čte každou novinku o HotS? To že hra využívá Blizzard universum a tedy i jeho příběhy v textu je. Vytýká se pouze fakt, že se neobtěžovali to sjednotit a prostě jen něco vzali a práskli to tam.
Jestlii si někdo nestačil ve svém záchvatu fanbojovství všimnout, tak hra není poměřována alá Lolko má tohle, tady to chybí a je to apriori špatně. Ale srovnání je použité pro představu a to jestli tam mají 20, nebo 100 hrdinů neovlivní míru propracovanosti naprosto stěžejních herních mechanismů. NAvíc je jasně uvedeno že je to alfa, takže názor platí pro alfu a až tam těch 100 hrdinů v plné hře mít třeba budou, recenze to samozřejmě zohlední.
"Jinak ale vlastně celý proces sbírání a utrácení zkušeností, respektive herních goldů, jen těžko odlišíte od kterékoli konkurence. " od dob představení Smitu, který přinesl nový pohled... má Heroes nejvíce změň v oblasti MOBA her a zkušený autor napíše takovou blbost... Jmenujte mi MOBA hru, která se snaží přijít s inovativnějšími mechanikami... Sálá z toho totální zaslepení klasickým starým MOBA systémem.. " -Tak to mi prosím vysvětli jak je sbírání zkušeností do globálního profilu a levelování účtu tak převratně revoluční, že to změní celý žánr.
"Pokud by si autor něco o hře zjistil, tak by věděl, že se ceny v obchodě budou ještě upravovat a vše za co teď utratítě peníze se vám vrátí zpátky na účet. " - Opět, kde v textu je napsáno, že ceny už zůstanou. je tam jasně napsano, že v to doufám. Nebudu tam psát, že je na 100% změní, když Blizzard mění názory jak se jim zlíbí a co zrovna vypadá jako nejlepší pro danou hru.
"Ano 10 her, tolik mi přijde, že jste jich odehrál, teda tutoriál + 10 her... Zklamu vás, ale progaming už ve hře je a na to v jakých podmínkách se hraje, je to více než dobré a vůbec bych se nebál, že se neuchytí. Podívejte se na casual hru Hearthstone.. Samozřejmě nesrovnávám s LCS nebo TI4, abych tu tím nevyvolal hate... " Každý asi máme jiný názor na to co je progaming a je to jen a čistě o názoru každého. Opět nevidím to lajdáctví...
"Pokud by autor hru hrál pořádně, tak by zcela jistě poznal hráče s inviduálním skillem... také zapomíná, že hra je v alfě a přístup má mnoho novinářů a o těch je známo, že jim kompetitivní hry moc nejdou..." - Sorry ale to mám jako psát o něčem, co jsem za těch 20 odehraných levelů ve hře ani jednou neviděl. To už by pak byla čistá fabulace a opět, jedná se o alfu, novináři jsou podle tebe lamy, takže z toho vyšel takový dojem. Nikdo netvrdí, že otevřená beta neprokáže opak.
@Marek: Proč se vylučují? Obě dvě jsou moby, HotS se snaží povětšinou zachovávat trojici linek a obě mají stejný cíl a vlastně i způsob jak k němu dojít. Jedna má obchod, druhá ne. Jedna se hraje takhle a druhá odlišně. Pořád je to ale stejný žánr a v jádru hraješ to samé - snažíš se propushovat k bázi. Proč by tedy nemohlo dojít k porovnání a řečení tady něco nadbýva a tady zase chybí.
@Kamil: Logicky je to recenze prostřední epizody a vzhledem k tomu, že adventury od TT jsou herně pořád stejné, není-li uvedeno jinak, bylo by to zbytečné psát pořád to samé ke všem hrám od TT. Můžeš si zkusit najít starší recenze klidně i na WD, které je herně naprosto totožné. Obtížnost je jednoduchá, jedná se spíše o interaktivní film, kde se nedá nijak zaseknout, z toho vyplývá i fakt, že puzzly prakticky nejsou. Tahle hra je postavena na příběhu a hratelnost tomu nijak nevchází do cesty.
Ok, takže nějak ve zkratce. Všem bych asi odpovídal až do večera. Prvně se asi velká skupina lidí vůbec neuvědomuje, co znamenají dojmy a co recenze. Ano, tohle je můj názor, a pokud se s ním neztotožňujete, je to vaše svaté právo. Rozhodně ale tohle není verdikt nad hrou nebo něco podobného. Očividně tady většina hru hraje na denní bázi a potom už z principu není možná naše názory skloubit v nějaký konsenzus. Jak někteří pochopili, jsou to moje dojmy jako LoL/DotA hráče a jsou tak záměrně sepsány. Zároveň si stojím za tím, že vyznění je zcela jasné, tedy že to podle mě nemá pro lidi jako já zatím smysl a očividně to pochopit šlo. V žádném případě nešlo o pokus vyvolat flame ani hru bezdůvodně potápět. Ovšem když se mi něco nelíbí, tak to napíšu a nebudu tady tančit mezi pravdou a lží jen abych svým názorem někoho neurážel. To že se někomu nelíbí něco jiného než mně a naopak, ještě nutně neznamená, že jeden, či druhý názor je špatný. To samé bych potom totiž já mohl tvrdit o výlevech alá je to revoluce a LoLko nemá polovinu těch skvělých mechanismů HotS. Mně skvělé nepřijdou, a pokud jsem kvůli tomu zaslepený fanatik milující LoL, pak jsou někteří zaslepení fanatici nenávidějící LoL a jejich názor má naprosto stejnou hodnotu jako můj.
Slovíčkařit můžeme jak chcete a tady musím přiznat, že jsem zaměnil lebky za goldy atd... Pořád ale jasně zaznívá to, co hru odlišuje od Doty/LoL a to je hlavní. Hrej je web určený všem hráčům, nepíšeme tady zbytečně dlouhé elaboráty (až budeme mít šest stran v časáku, tak se můžeme bavit o jednotlivých postavách a jejich skillech) a je zcela nesmyslné tady rozebírat každý detail. Proto asi někomu přijde článek moc povrchní. Opět ale zdůrazňuji, že se jedná o první dojmy a navíc určené širokému publiku, nikoli o hloubkovou analýzu každého detailu. To patří na fan weby nebo MOBA portály, a když už, tak do recenze, kde lze vynést ucelený verdikt nad výsledkem, nikoli značně rozpracovaným produktem, kdy se stejně ještě velká část věcí promění.
To že pár jiných možností profilování hrdiny – vybírání jiných skillů - nabízí dostatečnou variabilitu hrdinů si opravdu nemyslím a opět je to jen názor vs názor. Stejně asi k junglerům. Pokud někdo považuje to, co hra nabízí za junglení, tak je to jeho názor, který ovšem nikdy sdílet nebudu a nemám problém to napsat. A navíc jsou, jak bylo řečeno, tři a dle mého prostě nefungují. Nikdo ale netvrdí, že se ke Specialist nevrátíme a ostatně, pořád je to jen nahlédnutí do alfy. Bude beta a plná hra + recenze, takže mi asi opravdu uniká ten poprask. Tohle totiž jednoznačně není verdikt Hrej.cz. Nevidím problém ve srovnání s jinou hrou ze stejného žánru, když většina HotS viděla jenom na videu a už vůbec nevidím problém v tom, že jsem jasně vyjádřil svůj názor. To potom můžeme psát neutrální dojmy, zavděčit se všem fans a hrát si na něco, co ve skutečnosti nejsme. A to očividně nedělá ani nikdo z vás.
@PRAVDA: S největší pravděpodobností nedovalí. Rozhodně ne na Amid The Ruins a v případě závěrečné epizody by musela nastat nějaká zvláštní konstelace data a příležitosti, popřípadě velkého zájmu. Jsem bohužel mimopražský a brzy i mimorepublikový, takže si budete muset vystačit se Zdeňkem, který to má ostatně také nahráno.
@Kamil: Oficiálně překlad není, existuje fanouškovský, ale kvalitu nemohu posoudit. Posel je právě úplně jiný typ adventury, takže na to když tak pozor. Tohle je prostě seriál, který na sebe opravdu navazuje, zrovna Posel je spíše film a jeho volné pokračování, které je navázané jen pár narážkami.
@mickthemage: Jestli tedy chápu tvoje vnímání téhle kritiky, tak je náš problém, že nechceme hrát v němčině a nadáváme na špatný dabing... Když někdo vydává hru a uvádí, že je anglicky tak mě vážně nezajímá, jak kvalitní je původní dabing. Zajímá mě ten anglický, jelikož jsem si koupil ENG verzi. kdyby to tak chodilo běžně, tak asi ani polovinu her lidi nemůžou hrát, protože Rusové, Ukrajinci a to ani nemluvím o Japoncích. Nikdo si zkrátka nedovolí říci Sorry, my se na to vykašlali, naučte se náš jazyk místo všeobecně uznávaného standardu. A zrovna Daedalic už navíc dávno není garážová firma a dabingy mají poslední dva roky solidní, takže Blackguards je v tomto ohledu fakt přešlap.
@GlaDOS: Jasně, taky jsem četl zhruba stejné množství kladných a záporných ohlasů. Ale zrovna u mě to fungovalo mnohem lépe, než třeba Proteus, který je také "pouze" o kochání se.
@h4nsasjks: To byly časy! @stitch123: Skyward Sword považuji za jednu z nejlepších her vůbec a to především kvůli technickému zpracování a výbornému pohybovému ovládání. Ale Wind Waker je prostě srdcovka.
@tentononc: Za cenu přes 40 eur bych teda čekal u známky 7 něco úplně jiného. Myslím že něco okolo 4 je zkrátka adekvátní vzhledem k obsahu co dostáváš, který ničím nevyčnívá ani nezaujme a ještě má plno problémů.
Nejsem si jist, zda nedošlo k menšímu nedorozumění. O srovnání původní Doty a dvojky rozhodně nejde. Kromě úvodu jsou všechny označení pro Dotu (Defense of the Ancients) myšleny na dvojku. Srovnání s LoL? Ano! S původní Dotou určitě ne.
Navic bych teda osobne nepovazoval recyklat z Wii za zadne vysvobozeni... Spise to jen ukazuje na politiku, kterou Nintendo razi. Ostatne se na Wii U jedna o slusny propadak.
@Melny: Nikde neni receno, ze za pul roku, nebo za rok nenapiseme clanek s opacnym ladenim. Ja bych si to teda pral! Ale mame pul roku po vydani a to uz je slusna doba na mensi bilanci.
Tak mně třeba ten rush styl docela vyhovuje. Když chci něco odpočinkovějšího, tak si pustím tahovku, ale to už je asi hlavně o názoru každého. A balanc určitě ještě upraví, takže bych se fakt nebál, že budeš mít takový problém i ve finální hře.
@w359: Ahoj, minimálně Laytona a Castlevanii už lze normálně sehnat i v českých obchodech, kde je distribuuje Conquest. Zbylé kousky bych prozatím hledal spíše v zahraničí, ale i tak je dobré o nich vědět. Finančně to nevýjde zase tak špatně.