profile-image

ramin3z

ramin3z
Registrace 25. 5. 2011
ID 1933448878
Level 1
0 bodů
Zbývá 100 bodů do dalšího levelu
0 100
Úroveň závislosti: Pokročilá (doslova) | | |
Platformy: PS2, PS3 , PC | | |
Názory:
Snažím se na hodnocení nahlížet objektivně, ale občas to prostě nejde... |
CoD - do MW2 ušlo, ale dál je to už opakující se odpad! |
Battlefield - nesmrtelná série, škoda těch jézéďáků z EA, kteří dělají z hráčů dojné krávy. |
Warcraft, Starcraft - zaručený recept na zábavu. |
Arma - BIS do toho!!! |
DotA, LoL - jabka a hrušky. | | |
Oblíbená hra: RED DEAD REDEMPTION
Nic tu není

Uživatel nemá žádné hry

Komentáře

ramin3z
ramin3z
Level 1 Level 1
3. 3. 2020 13:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Neodpustím si drobnou paralelu.

Řekněme, že si v dealerství (Steam) koupíte silniční vozidlo (platforma). Následně značka zakoupeného auta (vydavatel) zažaluje ŘSD ČR (Nvidia GeForce Now), že bez jejich souhlasu si účtuje poplatek za používání jejich dálnic (službu na platformě silnice).

ramin3z
ramin3z
Level 1 Level 1
11. 4. 2020 16:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@qwe5: V drtivé většině případů si studia vytváří koncepty (viz koncept art) a podle nich dělají časový rozvrh. Nejprve upřednostní hlavní dějovou linku a potom "balast" kolem.

Ačkoliv se to nezdá je nemožné vytvořit smysluplné DLC bez přípravy (pokud se tedy nejedná o kosmetické prvky apod.). Když se zamyslíš už nad samotnými herními lokacemi tak ti hned dojde, že musí mít vytvořený template pro všechny, kvůli stylu/biomu, logice umístění a příběhové lince (obzvláště u RPG žánru).

ramin3z
ramin3z
Level 1 Level 1
21. 4. 2020 22:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mr.sugar: Nemyslím, že by se Valve nesnažilo více reagovat na aktuální trendy. Již v minulosti byl vidět pokus o battle royale, aby rozšířili hráčskou základnu. Ve větší konkurenci by dokonce museli asi vydávat i různé eventy (nebo alespoň updaty dle trendů), aby hráče udrželi.
Nikdo nereaguje den na to (jak říkáš "pozítří vydáme"), ale pokud se zajímáš o konkurenci, tak musíš sledovat i novinky. Valorant už je určitou dobu ve vývoji, byl dokonce představen už někdy v listopadu roku 2019. Je naprosto logické, že Valve si svojí majoritní hráčskou základnu chtějí za každou cenu udržet.
Valve není nijak výjimečné studio. Pouze dokáže díky analytikům najít mezeru v trhu, kterou velmi efektivně vyplní svým produktem a tím si dobijí monopol v dané oblasti. Proč dále nevytvářejí hry typu HL pro PC? Proč poslední díl HL na VR?

ramin3z
ramin3z
Level 1 Level 1
4. 4. 2019 13:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nedokážu si představit, že bych vrazil peníze do vzhledu, hlavně v BF. Battlefield je série, jenž vychází cca každé 2-3 roky, proto se jedná o nesmysl už ze samotné postaty. Nejedná se o hru, která se bude hrát za 6 roků tak jako dnes (alespoň s takovým počtem hráčů)...

A XP boost?! Koupím si hru a platím dál, abych tu hru nemusel hrát? Vítejte v EA.

ramin3z
ramin3z
Level 1 Level 1
15. 10. 2018 15:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: = Bethesda vždy naslibuje, jak bude dělat hry s určitým impact factorem na hlavní dějovou linku, o jakou revoluci se bude jednat, že každá postava/hráč bude jedinečný. Nakonec dostaneme 4 hlasy pro 300+ postav, generovaný svět s hromadou bugů (dungeony apod na jedno brdo), stupidní AI, nedodělanou grafiku, průměrný příběh a hromadu track and trail questů. Jediným jedinečným faktorem bude to, že vás během questu mimo AI bude moc někdo z hráčů zabít (, tím Bethesda chce opodstatnit důvod pro kopírování obsahu). Takto chtějí docílit maximální "zábavy" za minimum obsahu/práce. WELL DONE

PS: Hru nesoudím, jen jsem jmenoval charakteristické rysy za posledních cca 8 let pro hry od Bethesdy.

ramin3z
ramin3z
Level 1 Level 1
20. 8. 2018 16:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Legoldos: A bylo by lepší, aby hru neopravili?

Spousta velkých studií vydá hru a pak ji nechá na pospas osudu. Hra byla rozbitá, ale nyní je opravená. Vývojáři se poučili a svou chybu napravili, toho si vážím. Konec konců Hello Games je nové malé studio, proto je dobré jim odpustit i větší klopítnutí za předpokladu, že jej opraví.

ramin3z
ramin3z
Level 1 Level 1
5. 4. 2019 08:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DeviR1: Očividně jsi nepochopil, co jsem tím chtěl říci. Vpodstatě jde o to, že u pokračování je koncept vzhledů nesmysl. U hry s nekolikaletým odstupem mezi pokračovaními máte jistotu, že produkt bude aktuálizován delší dobu (např. CS). U pravidelných pokračovaní by tyto dokoupení měly tedy tvořit minoritní část hry při vydání (viz. nenáviděné Ubi). U BF už byly připravené hned v datum vydaní (pouze uzamčené). Je hezké si něco připravit, ale aby při vydání nebyla hra dokončená (kampaň a battleroyale) prostě omluvit nelze.

Jako kupující si chci koupit hotový produkt. Představ si, že si jdeš koupit třeba hranolky (= hra), ale chceš je mít teď (= při vydání). Zajdeš si do fastfoodu (= obchod) a tam ti místo toho dají ještě zmražené a řeknou ti, že je to vpořádku. Nehledě na to, že u těch mražených kousků ti ještě drze začnou nabízet kečup (= skiny)...

Co se týče toho boostu... Více lidí ti potvrdí, že to dělí komunitu. Do hry investuješ čas (ten je bezesporu nejcennější), protože tě hra prostě baví. A vedle tebe je člověk, kterého také hra baví, ale chce si užívat rychlejší postup, proto si koupí xp boost. A zde nastává flustrace, když zjistíš, že borec se nemusel ani snažit a má plnou výbavu. Ty tady hraješ a máš h.vno. Odměnovat ty, kteří chtějí sypat peníze není vůbec ušletilé. Snad si více ceníš času, než peněz.

Hry jsou brány jako umělecké dílo. Umělecké díla krásně vyobrazují duši umělce. Tak potom jaká duše vychází z tohoto díla :-D. Slogan "EA challenge everything" nabývá nový rozměr.

PS: Když někdo žačíná v osobě já, tak očividně sděluje svůj názor. Pokud tě to nezajímá, tak na to neraguj ne? Mimochodem, co ti řekne XP boost? Asi to, že chci hraní (= postup) urychlit... Už ze samotné postaty je to debilní. Hraješ, protože se cheš bavit a myslím si, že zabavu nechceš urychlit (otázkou je, jestli rychlý postup nebyl myšlen jako normální). Sex taky nechceš urychlit ne?

ramin3z
ramin3z
Level 1 Level 1
3. 10. 2018 19:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: Tak to bych od tebe nečekal. Vážně obě hry si zaslouží pozornost :-).

ramin3z
ramin3z
Level 1 Level 1
25. 8. 2018 11:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Drotman: Absolutní souhlas, stačí se ohlédnout nazpět, vyborně to popisuje jackfrags, který zastupuje komunitu a přímo EA s ním komunikuje... EA podcenilo uvolnění informací a snažilo se komunitu šokovat (CLICK BAIT móda), měli spíš postupovat pomaleji (po dávkách :-D) http://www.youtube.com/watch?v=JE_ERO-AOJI

ramin3z
ramin3z
Level 1 Level 1
25. 8. 2018 08:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JabJab21: Nemá cenu tu "ječet", ani sdělit vlastní názor, páč každý ti začne cpát ten svůj. Něco jako diskuze jsem tu zažil snad jen s Mitsurgim, Ocelotrem...

ramin3z
ramin3z
Level 1 Level 1
21. 8. 2018 20:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Legoldos: Ani nemáš ponětí jak moc těžký je naprogramovat funkční procedurální generátor planety...

Cutscenu ti udělá každý (Game Designer - relativně dost = nejsou příliš drazí $14 za hod.), ale na generátor potřebuješ člověka s vynikajcími znalostmi umělé inteligence a vlastně programování celkově, aby fungoval správně (Program designer - málo = stojej fakt dost $22 za hod). Většinou také dělají fyziku apod., prostě vše, na co potřebuješ velké IQ a znalosti (např. Far cry 2 vs. Far cry 5 - tam je vidět razantní rozdíl ve složení teamu a výsledné kvalitě, příklad procedurální generace můžeš vidět v Shadow of War).

Příběh a multiplayer je doplněný a v době slevy NEXT updatu to stálo 25 éček. Jasný hoď si výkal na Murryho, tam máš (,díky minulosti,) pochopitelný důvod. Hra je však v aktuálním stavu ok.

Končím též, jen si neodpustím "chytrému napověz hloupého kopni".

PS: U Ubisoftu pozoruji trend nahrazování program designera za game designera. Proč asi? Proč každý nový díl Far cry je reskin (s minimem inovací)?

ramin3z
ramin3z
Level 1 Level 1
20. 8. 2018 17:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Legoldos: Lidé si mohli počkat na gameplay/recenze, nejít s vlnou hypu. Nepopírám, že vývojáři nelhali, bylo to od nich podlé...
Při přečtení čláku můžeš vidět a trochu pochopit situaci z pohledu tvůrců. Chtěli, aby hra byla zajímavá, avšak vysoká pozornost na malé studio vyústila ve velký nátlak a Murry nechtěl říkat ne na otázky. Věděl, že to tam s updaty přidají, avšak namísto lži měl zdůraznit pravidelné updaty (nakonec to dopadlo katastrofálně).

Mimochodem, pro tvůj konkrétní případ by se hodilo říci, že zloděj se omluvil za krádež (litoval toho) a vrátil za 2 roky vše zpět. Měli bychom lidem odpouštět prohřešky, nikdo neříká zapomeňte (jak by to tu pak vypadalo?).

@Cokovenecek: A opravili dnes tvůrci Aliens: Colonial Marines? Jinak podnikání na uzemí ČR je kapitola sama o sebe, to je jako srovnávat jabka a hrušky...
Hra je brána jako umělecké dílo, podobně jako film. Podívej se na pár neúspěšných filmů a jejich trailery/rozhovory (s režiséry, např. Justice League), taky je nikdo nežaluje.

ramin3z
ramin3z
Level 1 Level 1
16. 8. 2018 14:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JabJab21: :-D Kámo ty jsi marnej :-D
V realitě dostaneš kulku a jsi mrvej = už potom nic.
Ve hře dostaneš kulku a žiješ = můžeš si vesele hrát dál.
Proč piloti trénujou v simulátoru selhání motoru apod., no aby byli připravení na možnou situaci. Nesednou do rozbitého letadla a neumřou při pochybení :-D...

Jestli je to zábávný, je totálně inviduální. Každého také nebaví FIFA/PES a jde raději hrát fotbal ven.
Další otázkou je proč se snaží autoři her vytvořit engine a fyziku nejblíže podobnou realitě?

PS: Realita není tak špatná, jak ji popisuješ :-)

ramin3z
ramin3z
Level 1 Level 1
16. 8. 2018 11:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: Na jednu stranu s tebou souhlasím v tom, že celková podoba nemusí být 100% korektní a autoři si můžou dělat co chtějí.
Na druhou stranu je to EA a ti se vyznamenali dost u ostatních serií. Hráčská základna očekává relativně dobrý základ, jenž byl nastolen BF1 (jasný v první světový se nemlátili vojáci lopatou, teda doufám :-D), ale celkově hra působila "vážně" ikdyž se jednalo o totální arkádu. A podle gameplaye vidím, že uniformy a celkový koncept je více chaotický. EA se snaží, aby každý hráč byl jedinečný (možná marketing???, možná trend???), což v případě BF není správná cesta... Už vidím jak si hráči budou chtít stáhnout No HUD mode a nepoznají nepřátele od vlastních. Jo kdyby umožnili třeba jen úpravu hlasu a obličej, prostě v rámci určitých pravidel.

@JabJab21: "Ztráta času" zamysli se :-). Z realistického žánru Red Orchestra, Arma, Verdun apod. (všechno znamé tituly). BF byl vždy brán jako most mezi realitou a COD (nic proti sérii).

Pak se vývojáři diví, že mají málo předobjednávek.

PS - zamyslení @JabJab21: Hraní her celkově je taky ztráta času, nebo ne? Namísto hraní se lze např. vzdělávat a proč teda lidé hrají hry?

ramin3z
ramin3z
Level 1 Level 1
16. 8. 2018 15:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JabJab21: Ok, reagoval jsem konkrétně na tvuj komentář "Jinak mi koncept realistickyh her kdyz se nad tim zamyslim prijde docela zvlastni a tak trochu jako plytvani casu kdyz je realita vsude kolem nas a hry nam maj predevsim dat neco, co v realite nemame nebo mit nemuzem, treba kvuli fyzikalnim zakonum." JabJab21 napsal 16. 8. 2018 v 12.32

A ke slovu "realistické hry" http://www.hrej.cz/komentare/realisticke-hry-2205/ , abychom se příště dorozumněli.

ramin3z
ramin3z
Level 1 Level 1
16. 8. 2018 14:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JabJab21: Ano, hry mají být zábavné, ano hry se chtějí podobat realitě, ale to jsem přeci říkal? To mluvím s trollem???

Jsou realistické hry a pak extrémy jako je SCUM (http://www.hrej.cz/novinky/2018/08/14/survival-scum-miri-do-early-accessu-48585/) nauč se tyto rozdíly rozlišovat.

NEŘÍKAL JSEM, ŽE JE ZÁBAVNÉ HRÁT TOTÁLNÍ REALITU OD TOHO MÁME KONEC KONCŮ SVOJE ŽIVOTY! (Pokud najdeš jakoukoliv citaci, tak to bylo myšleno na konrétní případ, všechno je nutné brát s rozumem a né tahat to do extrémů.)

ramin3z
ramin3z
Level 1 Level 1
15. 8. 2018 21:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No nedá mi to a asi se zapojím do diskuze, jako majitel BF 1942, BF 2, BF 2142, BF 3, BF Bad Company 2 musím říct, že od série Battlefield je očekáván určitý standart. Jako například velké (až pompézní :-D) bitvy, jenž navodí pocit komplexnosti, ale také jemný důraz na "historickou" přesnost (nemyslím BF 2142). Samozřejmostí jsou lokace důležitých bitev, které umocňuje použitá bitevní technika a ostatně i arzenál pěchoty.
Proto totálně nechápu smysl traileru... Z útržků lze vyvodit, že se bude jednat o chaos poháněný extrémy, jako jsou speciální jednotky. Samozřejmě, že každý chce být výjimečný, ale toto mi přišlo trochu přes čáru. Nehledě na to, že speciální jednotky ve válce nehrají hlavní roli a ve 2. sv. se jednalo hlavně o výjimečnost. Tento trailer by se hodil až po vydání, k určitému DLC či updatu.
NELZE hodnotit hru na základě traileru, počkám na gameplay.

@Kromik3: Naposledy blbli s BF Hardline a jak to dopadlo. Poté BF1 s důrazem na předchozí díly a hle, rekordní prodeje. Pokud chtějí experimentovat, tak můžou, ale ne s touto sérií!

ramin3z
ramin3z
Level 1 Level 1
12. 9. 2017 19:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ahoj,
tato akce není pouze pro konzole, ale i pro majitele PC. Stačí kouknout na nabídku On the House, dokonce EA dalo slevu na samotný titul (cca 80%), takže za necelých 5 éček Battlefront komplet.
ODKAZ: https://www.origin.com/irl/en-us/store/free-games/on-the-house

ramin3z
ramin3z
Level 1 Level 1
27. 8. 2016 09:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jiří Bigas: Už nějakou dobu čtu komentáře na Hrej, ale tohle jsem ještě fakt neviděl :-D :-D :-D

ramin3z
ramin3z
Level 1 Level 1
9. 1. 2017 20:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Postrádám od Bethesdy nějakou strategii, ale na jaké téma?

ramin3z
ramin3z
Level 1 Level 1
11. 11. 2015 21:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Call of Duty série je jako žvýkačka, čím déle ji máte, tím je hnusnější, a pak když ji odplivnete ,tak se vám přilepí na botu a už ji jen tak nesundáte.

ramin3z
ramin3z
Level 1 Level 1
20. 10. 2015 18:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@HerrSpock: Si děláš srandu?! Stačí se jen podívat do recenzí, můžeš tam vidět, že skoro každý den je nová recenze a samozřejmě občas i preview, či podcast. Fakt, tydýt ...

@Ocelotr2.0: Dobrá úvaha :-).

ramin3z
ramin3z
Level 1 Level 1
4. 8. 2015 22:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tomas.hluchnik: Zaklínač snad dopadl špatně? Radši kvalitněji, než rychleji.

ramin3z
ramin3z
Level 1 Level 1
26. 6. 2015 15:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pidalin: No v Singleplayer se asi moc inovací dělat nedá, ale v MP je toho pořád dost. Jinak FarCry mě baví, ale 4 si kupovat nebudu, protože tam nic originálního, nového nepřidali. Kupodivu ve FC 2 mám nejvíc hodin nahráno :-D, asi kvůli diamantům :-D.

ramin3z
ramin3z
Level 1 Level 1
26. 6. 2015 12:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@salvator2.0: Aaa, to jsem nevěděl sorry :-D.

Reklama
Reklama