Zpět na článek

Diskuze: Fanoušci bojkotují předobjednávky BF V

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

JabJab21
JabJab21
Level 1 Level 1
16. 8. 2018 16:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ramin3z: zajmavy a pluralitni pohled na realismus v tom clanku, dik za sdileni. Ja samozrejme mluvil o hrach, ktery by byly realisticky po vsech strankach, ne jenom graficky nebo jenom socialne nebo jenom historicky presny.

Plytvanim casu sem je nazval proto, ze v super realistickych hrach muzes zazit "jen" to, co muzes zazit teoreticky i v realu, prakticky to muze byt jinak. Kazdopadne ale v arkadovych nerealistickych hrach muzes zazit to, co v realu proste nejde zazit ani prakticky ani teoreticky. Proto mi prijde kopirovani reality ve hrach jako noseni drivi do lesa a preferuju kdyz je hra jenom zalozena na realite s pozmenenymi mechanismy (jako ze tam sou sice lidi, a jezdi v autech apod., ale zas se treba respawnujou po smrti).

Ale asi sem se predtim spatne vyjadril. Myslel sem to tak, ze super realisticke hry sou zbytecne, ne ze sou ztratou casu. Asi jako zdobeni dortu, jezdeni v lambu nebo hrani videoher, coz sou nepochybne zbytecny veci (protoze je clovek nepotrebuje), ale kdyz to cloveka bavi nebo mu to nejak poslouzi tak to neni ztrata casu.

h4nsasjks
h4nsasjks
Level 1 Level 1
16. 8. 2018 14:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ramin3z: Ano mluvíš s trollem... Bude ti pořád opakovat to samé, dokud budeš reagovat...

pavelbezak123@seznam.cz
pavelbezak123@seznam.cz
Level 1 Level 1
16. 8. 2018 13:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tahle hra bude špatná. Stačí se podívat na trailer. Američané s německými zbraněmi a němci se spojeneckou vybavou. A jako vrchol tam bude strong female charakter. To si EA nemůže najmout aspoň jednoho historika?

Tataboj
Tataboj
Level 1 Level 1
16. 8. 2018 13:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tři tečky a jedna tečka nejsou stejná věc.

JabJab21
JabJab21
Level 1 Level 1
16. 8. 2018 12:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TomKQT: souhlasim.

Ostatni me asi moc nepochopili, ale to se neda nic delat. Ty bloky textu ani nebudu cist. Proste de o to, ze kdyz do hry date to co muzete mit v realite nebo co treba driv bylo v realite, nevyuzivate na plno potencial her. Cim vic se hra lisi od reality, tim vic vyuzivate to co hra dokaze oproti realite. To ze se kazdymu libi neco jinyho je zas na jinou diskuzi, ale delat realisticky hry mi pride jako nosit pisek na saharu. Krom toho vsechny opevovane "realisticke" hry ve skutecnosti vubec nejsou realisticke, vzdycky se muzete treba respawnovat, a uz to je hrozne moc mimo realitu. Stejne jako vase postavy nemusi chodit na zachod jist, pit a spat. Rikam vam panove ze kdyby hry byly skutecne realisticke, tak by vas nebavily.

Kromik3
Kromik3
Level 1 Level 1
16. 8. 2018 11:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Psát tady že realistické hry jsou plýtváním času je trošku silné tvrzení. Tady souhlasím s TomKQT že i takové hry jsou dobré. Nicméně furt má jabjab21 pravdu že hry jsou na prvním místě hlavně zábavný produkt,umění a nikde není dáno že musí být podle pravdy byť se to odehrává třeba i za dob II SV. Prostě autoři mají svobodu dělat si své produkty a tobě se to může a nemusí líbit. Buď je podpoříš a koupíš nebo řekneš hra se mi nelíbí mám radši takové a makové a nekoupíš si jí, ale to že hra z II SV není reálná neznamená že je špatná a neporušila žádné pravidlo. A DICE nikoho nepovedlo. Kdyby řekli že bude hra z II SV a ty bys až do koupi nevěděl žádné info ok byl jsi podveden, ale oni na rovinu řekli uděláme to jinak a hru dopředu prezentují takže za mě ok.

TomKQT
TomKQT
Level 1 Level 1
16. 8. 2018 10:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JabJab21: Kolem sebe máme jenom současnou realitu našeho okolí. Takže i realistické hry z jiných dob (2. světová, středověk atd.) a z jiných míst (vesmír, prales atd.) mají přece smysl ;)

Kromik3
Kromik3
Level 1 Level 1
16. 8. 2018 08:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@h4nsasjks: Pěkné srovnání s tou tisícikorunou. A DICE se s tebou na něčem domluvilo? Autoři/vývojáři si můžou vytvářet dle své libosti je jen potom na každém jestli se mu to bude líbit a vývojář bud prodělá nebo vydělá ale ve hře žádné pravidlo co píšeš neexistuje. Je to hra co chce být hrou a mají to podle sebe. Tvůj názor je v pohodě a znova píši že respektuji tvůj názor jenom nesouhlasím že musí....nemusí žádné takové pravidlo není.

Kromik3
Kromik3
Level 1 Level 1
16. 8. 2018 08:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@h4nsasjks: nezlob se na mě,Ale ty jsi nás taky nepochopil. Z tvého postoje je mi jasné že se ti tento styl nelíbí a já to respektuji ale to co píšeš je tak maximálně tvé zbožné přání v nějakem tvém morálním světě. Žádné pravidla co tady vypisuješ neexistují.

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
16. 8. 2018 06:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kromik3: Přesně, kdyby radši řekl, že se mu nelíbí tohle podání, ale vymlouvat se nějaké překrucování historie, realističnost a neexistující pravidla o tom, že když řekneš že to bude z druhé světové, tak to musí být realistické je fakt vrchol demence.

To už bych mohl nadávat na Hearts of Iron 4, protože je to z druhé světové, ale Němci nemusí prohrát a to je přece překrucování historie.

DeviR1
DeviR1
Level 1 Level 1
15. 8. 2018 20:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nejvíc se řeší ženská s protézou a skiny, obojí bude pouze v multiplayeru. Takže skutečnost, že někde na mapě v multiplayeru možná potkáte ženskou postavu, nebo vojáka s obrázkem lebky na zádech, vám ten zážitek ze hry tak zkazí? Půjdete si k oknu znechuceně odplivnout a přečtete si alespoň úryvek Nazí a mrtví od Mailera, abyste znovu nasáli tu skutečnou a ničím nezkaženou atmosféru druhé světové války? Pokud ano, tak potom je mezi hráči mnohem více znalců a zapálených milovníků historie, než bych čekal.

A btw nevšiml jsem si, že by se podobné téma tak vehementně řešilo u CoD WW2, čím to je? Protože když jsem to hrál naposledy, běhali tam lidi s pestrobarevnýma zbraněma, sem tam měl někdo slušivý výrazně zelený plátěný klobouk, nebo třeba něco co velmi připomíná plátovou zbroj ze středověku. O bombách, které ručně navádíte, ani nemluvím.

edit: Jo a ty ženský byly i BF1 a nikomu to nevadilo

michalnezval@seznam.cz
michalnezval@seznam.cz
Level 1 Level 1
15. 8. 2018 20:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Souleater325: PŘESNÝ;-)

Wumitai@seznam.cz
Wumitai@seznam.cz
Level 1 Level 1
15. 8. 2018 19:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JabJab21: uffff kde, kde píšu že BF5 je založená na reálných historických událostech, kde ? ukaž normálně, na pohodu. Než to najdeš, tak jen zopakuji to co sem už psal, ale abys to pochopil a každý po tobě tak velkými. : UŽ OD DOB RANÉHO LIDSTVÍ, KDY SPOLU LIDÉ/NÁRODY VEDLY VÁLKY, BITVY, POTYČKY. EXISTOVALI RŮZNÉ SPECIÁLNÍ JEDNOTKY /KOMANDA, KTERÁ MĚLA SVOJE ROZKAZY, SVOJE VELITELE A SVŮJ VÝCVIK. ABY MOHLA NEZÁVISLE, NA HLAVNÍ/CH ARMÁDĚ/ARMÁDÁCH OPEROVAT V TÝLU NEPŘÍTELE A DĚLAT MU TAK VÁŽNÉ PROBLÉMY A ZTRÁTY, DOKONCE O TĚHLE JEDNOTKÁCH KOLOVALY LEGENDY/ZVĚSTI/POVÍDAČKY, KTERÉ MĚLI PODLOMIT NEPŘÁTELSKÉHO DUCHA. NEMUSELI A MOŽNÁ TO NEMĚLI VŠECHNY ARMÁDY/VOJSKA, ALE DOST NÁRODŮ TOHLE MĚLO A MÁ. TAKŽE NEVIDÍM PROBLÉM V TOM, ŽE MALÁ ORGANIZOVANÁ SKUPINA TAKTO MOHLA ZA VÁLKY PŮSOBIT, MOŽNÁ V NÍ I BYLI LIDÉ S JISTÝM HANDICAPEM, KTEŘÍ VŠAK MOHLI TÉ JEDNOTCE I NABÍDNOUT SVÉ SLUŽBY. Snad jsi to pochopil, zeptej se znovu, klidně, jen do toho, ale tentokrát ti neodpovím a klidně o mně prohlašuj, že sem zlej troll co ti ubližuje.

h4nsasjks
h4nsasjks
Level 1 Level 1
15. 8. 2018 19:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Wumitai: Nekrm trolla, tenhle h* upák ti tu dokola bude mlet to samý a dělat že nechápe, co se mu snažíš říct...

Wumitai@seznam.cz
Wumitai@seznam.cz
Level 1 Level 1
15. 8. 2018 18:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JabJab21: stačí se zajímat o historii, o něco co je vlastně docela ještě čerstvé a dozvuky, z toho všeho sou ještě slyšet.

h4nsasjks
h4nsasjks
Level 1 Level 1
15. 8. 2018 17:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Wumitai: Jasný víme hovno, ale jsou nějaká otřepaná klišé... COD se jich v kampani celkem drželo a není důvod příliš vybočovat z řady... Když si objednáš burger, taky očekáváš, že dostaneš bulku s masem a ne např. caesar salát, který je mnohem pestřejší... :)

Zerosekai
Zerosekai
Level 1 Level 1
15. 8. 2018 17:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Wumitai: tak já tam třeba taky nebyl, ale řekl bych že jednoruká ženská na západní frontě asi fakt neběhala, sakra dyt i jednorukej chlap by se v armádě neudržel, protože mít obě ruce je tak trochu podmínka pro dobrý zacházení se zbraní, minimálně v té době a aby tam běhal chlápek s katanou na zádech ehhhh to se mi taky hele nějak extra nezdá, ještě když si tam běhá za spojence, toho by pěkně rychle hnali.

Wumitai@seznam.cz
Wumitai@seznam.cz
Level 1 Level 1
15. 8. 2018 16:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

takžeeeee, ženy = zlo ?

JabJab21
JabJab21
Level 1 Level 1
15. 8. 2018 15:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@qwe5: Presne, taky nechapu proc nekdo kupuje predobjednavky kdyz k tomu nedostane zadny sberatelsky predmety, jenom tu hru, ktera jeste ani neni opatchovana a doDLCckovana. Hrozne vtipny je to ze si lidi muzou predobjednat CyberPunk, o kterym nikdo ani nic nevi a nikdo ho nikdy nevidel pry krome novinaru.

@Kromik3: ja teda trailer nehodnotim, ale ten tvuj typek sedici minutu v zakopu by mi vubec nevadil. Ono je to vubec spis o tom, jak se to udela, nez co se udela. Z minuty v zakopu a naslednyho headshotu se da vytezit hodne. Zvlast v dobe socialnich siti, kdy se z toho automaticky stane meme a vsichni to budou sdilet. Ostatne stejne jako trailer pro BF 1 s tim dementnim piskotem v pozadi.

On se i tenhle trailer bude sirit dost dobre, ale bohuzel spis cestou negativni popularity.

Kromik3
Kromik3
Level 1 Level 1
15. 8. 2018 15:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Z prvního traileru spousty lidem vadilo hlavně moc arkádové hraní a vyzdvihované ženské postavy. Chápu kdyby hra byla mela kořeny simulátoru nebo hardcore hratelnosti ale BF co si pamatuji bylo vždy arkádové hraní takže žádná změna. A že byl trailer moc? chtěli nalákat masu jak by se vám líbil trailer kde by borec 1 minutu seděl v zákopu pak by vylezl dostal hned headshot a objevilo se pre-order now ? A ženské postavy jsou i v COD WW2 a tam si na to nikdo nestěžoval. Celkem funny že u arkadové hry si lidé stěžují že zbraně nestřílí realně a že jsou ženy v první frontě a pak u Kingdom Come: Deliverance kde to má byt historicky přesná hra si zase lidé stěžují že tam nejsou afroameričané. Dneska se člověk prostě všem nezavděčí.

JabJab21
JabJab21
Level 1 Level 1
15. 8. 2018 15:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ja to nemyslel tak ze to udelali kvuli nemu. Myslel sem to tak ze ten chlapek to rek proto, ze neveril tomu ze by lidi prestali kupovat, ale ono ejhle zadny predobjednavky (at uz jakyhkoliv duvodu).

h4nsasjks
h4nsasjks
Level 1 Level 1
16. 8. 2018 16:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kromik3: Vidíš a na CODko neřeknu ani slovo... Učit ses musel, ale kdo neměl zájem, tak se to jeden den naučil, druhý den napsal a třetí den si nic nepamatoval... Spousta lidí má dějepis jen na základce a po večerech dokumenty na ČT2 rozhodně nesledují...

Když si vezmeš, že ve škole strávíš II SV v součtu 15 hod (A to si myslím, že přeháním) formou jedním uchem tam a druhým ven, pak se naučíš na 1, 2 písemky a hotovo vs v BF 100+ intenzivních hodin v BF, tak je asi jasné co bude mít větší vliv pro představu "Obyčejných" lidí.

My dva se tu bavíme jako dva lidi, co mají nějaký přehled, používají kritické myšlení a to pak dokážeme vyjádřit, ve svých názorech... Ale věř, že takových lidí je menšina a většina sežere co vidí nebo ještě hůř co chtějí vidět... Jestli ti nesedl příklad se Zemanem chápu, taky do toho nechci tahat politiku... Ale myslím, že ta je plná lhářů, kteří říkají jedno a dělají druhé... A je na tom krásně vidět, jací lidé doopravdy jsou. Tuhle jsem se bavil s kamarádem (Velice inteligentní kluk) a ptal jsem se ho zda volil, tak jako minule a on že jo... Tak se ho ptám proč a jen lehce vyjádřím jakousi nespokojenost... A on mi na to řekne, že je mu to vlastně jedno, že nemá přehled, že se soustředí na to, aby vydělával a měl se dobře... Co na to říct no... Nic proti tomu, já bych byl přeci jen radši, kdyby se tak nelhalo...

Zřejmě jsem ztratil víru v lidi a jejich myšlení / jednání...

h4nsasjks
h4nsasjks
Level 1 Level 1
16. 8. 2018 15:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ramin3z: To mi naopak přijde pochopitelné... Díky simulátorům si zalétáš ve stíhačce, projedeš ve Formuli 1 a třeba i zaválčíš ve světové válce... Ačkoli tam budou platit naše fyzikální zákony, tak je pocítíš v situacích, které pravděpodobně jinak nevyzkoušíš...

h4nsasjks
h4nsasjks
Level 1 Level 1
16. 8. 2018 14:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kromik3: Celého jsi mě prokoukl... Není to úplně tak, že bych viděl BF a s ním i Zemana, podomního prodejce atp. Jako spíš tak, že doufám, že na základě těchto příkladu pochopíte co chci říct, že je špatně, když to v souvislosti se samotnou hrou nevidíte... Takže já se nebojím, že bych po odehrání BF otevíral podomním prodejcům... Jen tímhle přirovnáním chci ukázat, že je tu spousta lidí rozumu mdlého.

Pointa, kterou nechápete a omílám ji dokola. Buď ať neříkají, že je hra z 2. SV nebo ať se drží určitých mantinelů a respektují základní fakta. Proč říkají, že je to hra z 2. SV a neříkají, že je to fantasy ? Protože hráči chtějí 2. SV = Je to marketing. Ale to co jsem viděl s ní nemá nic společného... Pro mě je to stejné, jako by mi chtěli prodat čokoládu, protože ji miluji, ale nebylo v ní žádné kakao, nýbrž to byla jakási hnědá hmota plná cukru... V mém morálním světě, jak jsi to nazval, je to podvod a proto to kritizuji...

Ještě koukám, že tu máš příspěvek, který jsem přehlédl... Ty říkáš, že když budeš chtít dítě učit, tak mu koupíš učebnici nebo pustíš dokument... Realita je taková, že asi nebude mít zájem... Kdyby sis měl vybrat jako dítě mezi hrou a učením, co by sis vybral ? Mně třeba dějepis do hlavy lezl, ale mezi spolužáky to moc oblíbený předmět nebyl, předpokládám, že ti si doma žádné dokumenty nepouštěli a rozhodně nečetli učebnice, když nemuseli... A v tom právě jsou dobré hry a filmy, že alespoň něco z nich lidi pochytí. Sledovat dokument o vylodění z Normandii může být nuda, naopak zachraňte vojína Ryana pecka...

PS: Ano opravdu chci říct, že lidé se nechtějí učit, nechtějí sledovat dokumenty... Ale nejvíce historii vstřebávají prostřednictvím her a filmů. Vtipnou věc řekl Vávra, když se vracel ke KCD, tak na téma pochybovačů a jejich "Koho to zajímá?", řekl a koho zajímá Johanka z Arku nebo William Wallace... Vyhráli jednu bitvu a pak je odsoudili k smrti... Dal bych ruku do ohně za to, že 99,99% populace má přehled o jejich životě čistě na základě filmů. Malá část z nich po shlédnutí filmu si možná něco málo dohledala... Z II SV to nebude jiné... Ostatně většina lidí ti ani neřekne v jakém období se odehrávala... Nicméně chápu, že pro ně máš učebnice a dokumenty... :)

Kromik3
Kromik3
Level 1 Level 1
16. 8. 2018 13:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@h4nsasjks: Takže od BF zábavného produktu(Hry)se dostáváme k Zemanovi a podomnímu prodeji. Tobě vážně šibe v palici. Jestli po odehrání BF ztrácíš pojem o realitě a fikci a začneš otvírat dveře prodejcům tvůj problém. Já vím co je realita a co je hra a co reálná historie. Nechtěl jsem být hned hrubý jak mitsurugi ale ty tvoje úvahy opravdu naznačují že jsi dement. Ty si ten typ člověka co se od BF dokáže dostat až k iluminatum -_-

Reklama
Reklama